Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1861
Når man trekker fra en join/bong, kan man da blåse røyken i en pose, for så å trekke fra posen igjen, og få et "dobbeltrekk", eller får man ikke noe mer effekt etter å ha blåst det ut en gang?
Uten å vite sikkert vil jeg regne med at det stoffet du blir ruset på binder seg til lungene/blodet første gang.
Dette vil vel ha effekt.. Blir jo som passiv røyking.
Det aller meste blir tatt opp i lungene umiddelbart, noe som i grunnen er greit, for da slipper man å se ut som en slumnarkis når man skal røyke seg en joint.
narkis og slumnarkis.. Er vel narkis jeg da.. Litt slum en gang i blandt.
Tror ikke det er så bra å innhalere røyk og null oksygen. Du svimer av er du heldig.
Går ut fra at du røyker på bong...
Sist endret av pìka; 29. desember 2010 kl. 00:38.
Jeg leter enda etter troverdige kilder på at 95% av THC blir tatt opp i lungene umiddelbart. Jeg finner mange forumposter og shady websider som refererer til diverse studier, men finner ikke disse studiene. Hjelp? Edit: Refererer til denne posten.
Sist endret av xtapolapocetl; 29. desember 2010 kl. 00:57.
Tror mesteparten går ut via røyken man blåser ut. Det har min krets alltid sagt til hverandre.
Røyker du bong så sier det seg selv at du blåser ut tykk tåke som umulig kan ha blitt høstet for THC. Selvfølgelig smeller det mer i det man tar trekk men røyker du en "jonas" riktig og ikke røyker den som en marlboro så plukker man nok opp mer den veien pga mindre røyk men holder det inne lenge nok til å bli plukket opp.. Sier seg selv..
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Jeg leter enda etter troverdige kilder på at 95% av THC blir tatt opp i lungene umiddelbart. Jeg finner mange forumposter og shady websider som refererer til diverse studier, men finner ikke disse studiene. Hjelp? Edit: Refererer til denne posten.
Vis hele sitatet...
Kjenner du mer effekt hvis du holder røyken inne i 5 sekunder enn i 2?
det gjør ikke jeg hvertfall.
Jeg tror kanskje rusen kommer fortere da.
Jeg gidder ikke å lage ny tråd om det så jeg stjeler denne litt. Vet noen om hvor stor sjange det er for å bli påvirket av cannbis passivt? Hvis man sitter inne i et rom uten vindu åpent for eksempel
Man vil få litt THC i blodet, som kan slå ut på en eventuell prøve hvis konsentrasjonen er høy nok. Om man vil merke noen effekt vil jo variere fra individ til individ, blant annet fordi man har forskjellige toleranse for stoffet. Ved jointrøyking vil man nok merke det mer, siden mye av røyken da svever direkte ut i luften uten å bli inhalert først.
Sist endret av mentalmelt; 29. desember 2010 kl. 02:35.
Hvis du absolutt vil ha mest ut av trekkene dine er det en metode som heter bøtta, hvis du ikke har prøvd den allerede. Smeller ganske godt men veeeldig hard på lungene dine.

Fyll en bøtte med vann, kapp av bunnen på en flaske, lag en avtagbar brønn på flaske tuten. fyll brønnen mens flaske treffer bunnen av bøtta med vann eller omtrent. tenn på mens du trekker flaska forsiktig opp. når du føler at du har det trekke du vil ha. Ta vell brønnen og legg munnen på flaske tuten og dytt flaska nedover igjen mens du innhalerer....
Trådstarter
6 0
Har prøvd bøtta, og vet at den smeller, ja, men tenkte når man røyker på bong
Takk for alle svar!
Test det ut da vel? Og kom tilbake med svar?