Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 5703
Hei.
Når jeg har vært i fyllearresten har jeg følt at politiet gir totalt faen i meg.

Når jeg bruker callinganlegget ignorerer de det til den timer ut, eller tar opp røret og legger på. Jeg oppførte meg bra mot politiet da de tok meg og putta meg inn, og var helt hyggelig osv..

Når jeg har brukt callinganlegget hadde jeg intensjoner om seriøse henvendelser, likevel blir jeg oversett. En gang fikk jeg faktisk beskjed om å holde kjeft og legge meg igjen.

Har jeg rett til at de i det minste svarer på callingen? Eller kan de låse meg inn som en hund og gi totalt faen?
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Når jeg har brukt callinganlegget hadde jeg intensjoner om seriøse henvendelser
Vis hele sitatet...
Som?

Du vet hvorfor folk havner i fyllearrest? Er det så veldig mye å snakke om?

Det virker ikke som om du har vært i noen fare mens du var i fyllearresten, så hva er egentlig problemet? Prøv å la vær å bli satt der...

Jeg mistenker at du har misbrukt callingannlegget, og at politiet har gått lei.
Sist endret av Kinseek; 2. november 2010 kl. 15:12.
jeg syns nå uansett det er verdt å svare, ihvertfall en gang.

Calling annlegget er vel ikke der for synsskyld?
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Som?

Du vet hvorfor folk havner i fyllearrest? Er det så veldig mye å snakke om?

Det virker ikke som om du har vært i noen fare mens du var i fyllearresten, så hva er egentlig problemet? Prøv å la vær å bli satt der...
Vis hele sitatet...
I second that. Det er grunn at du havnet der. Jeg tror politiet foretrekker å prate piss med hverandre enn med en som ikke klarer å kontrollere seg nogen lunde på fylla, men på en annen side bør det bære en grunn for at anlegget er der...
Sist endret av Hater_mordin; 2. november 2010 kl. 15:14.
Jeg ville ikke ha svar som det der. Jeg hadde aldri hatt kontakt med dem via anlegget før. Og den gangen jeg ble kastet inn, har ingenting med lovbrudd å gjøre, jeg ble bare tatt i forvaring (de passa på meg)
Du skriver om dine opphold på glattcelle i flertall, altså har det skjedd flere ganger. Politiet har vel erfart at du er til å "stole på" når du endelig har blitt sperra inne og gidder ikke bruke så mye tid på deg når du først er der. Jeg tipper at politiet også er i stand til å vurdere at det du definerer som "seriøse henvendelser" faktisk er irriterende fyllerør.
Sist endret av DonTomaso; 2. november 2010 kl. 15:18.
Nei, du har ikke rett på at de svarer deg på callingen, de kan låse deg inn og gi faen så lenge du ikke er en trussel for deg selv. Det igjen er det opp til politiet å avgjøre og går på skjønn og tidligere erfaringer.
Sist endret av Mith; 2. november 2010 kl. 15:18.
Jeg skjønner ikke hva du vil ha som svar. At vi skal være enig i at politiet skal vise deg mer omtanke idet du sitter innelåst? Om vi så hadde sagt ja så endrer ikke det noe.

Politiet har sine instrukser å forholde seg til angående fyllearrest. Jeg antar de ikke har brutt dem siden du ikke har lidd noen skade. De har jo overvåkingskameraer som følger med også.

Fyllearresten er jo en sitt stille og hold kjeft plass, eventuelt sov litt - til dagry kommer. Det er ikke en plass om å snakke om hva som skjedde tidligere på kvelden og annet prat.

Du nevner ikke hvilke seriøse ting du ville snakke om - så da er det ikke mulig for noen å bedømme om viktige rettigheter/krav har gått tapt.
Sist endret av Kinseek; 2. november 2010 kl. 15:23.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
jeg syns nå uansett det er verdt å svare, ihvertfall en gang.

Calling annlegget er vel ikke der for synsskyld?
Vis hele sitatet...
hvus det er riktig som DonThomaso sier, at du har vært der flere ganger, så vil jeg endre min komentar til: Shame on you, og du har deg selv å takke. Alle kan drite seg ut en gang, men gang på gang, da vet du hva du går til..
Sist gang jeg var der så de seg så lei at de koblet ut hele callingsystemet.

Jeg svarte med å tisse gjennom sprekken på døren... De svarte med å bruke genseren min til å tørke opp med.

Så ja, vi har tydeligvis ikke full rett til å bruke callingsystemet.
Men jeg synes det var absurd av dem og ikke engang svare på den første henvendelsen din. Dårlig gjort, tenk om det var noe viktig.
Sist endret av Naturgrønn; 2. november 2010 kl. 15:35.
At han har vært der eventuelt flere ganger betyr ikke at han har vært en bråkete fyllafant eller at det i det hele tatt har vært hans feil. Jeg ser jo hva dere leser mellom linjene, men er det nødvendig å "henge han" på indisier?

Hubelkanin1: Var du ruset/full, hvor lenge var du der, var det helg, var det fullt pga noen opprullinger? Fortell litt mer om hva som skjedde, tider osv.
Om du var ruset/ustabil så bør de passe litt på deg

Var i kjelleren engang i gamle dager, alt var fullt og alle var opptatt. I tilegg var det (em/vm) kamp på tvèn på lunsjrommet. Når jeg ringte på klokka og forlangte mat etter 17 timer var betjenten litt sur, men besinnet seg. Jeg fikk skivene mine og en melk, smilte og gikk hjem etter 24 timer

@naturgrønn: Sånne som deg er nok grunnen til fordommene trådstarter opplever i tråden her..
Sitat av pidget Vis innlegg
Hubelkanin1: Var du ruset/full, hvor lenge var du der, var det helg, var det fullt pga noen opprullinger? Fortell litt mer om hva som skjedde, tider osv.
Om du var ruset/ustabil så bør de passe litt på deg
Vis hele sitatet...
Jeg var full en onsdag, og gikk opp på et tak og ble da oppfattet som suidical (verken bekrefter eller avkrefter dette). Politiet hentet meg ned og sperret meg inne. De tok fra meg alle klærne unntatt underbuksa. Klokka var 23 eller noe da de kom. Jeg ville be om et pledd da jeg frøs som faen og fikk ikke sove.15 timer senere slapp jeg ut og spurte om hvor mange andre som var i de 11 andre cellene den natta. Til svar fikk jeg at det var tre til sammen, altså 9 ledige.

Ble kjørt på legevakta som vurderte at jeg kunne dra hjem igjen.
Litt off topic, men selv har jeg cøliaki. Man har vel rett på mat? Hva ville de stelt i stand (om de gadd) for meg?
Om du raver rundt full på et tak på en onsdag hadde jeg også sterkt vurdert om det var noe galt med deg.

Ikke gjør dumme ting om du ikke vil på glattcella, it's that easy.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Sist gang jeg var der så de seg så lei at de koblet ut hele callingsystemet.

Jeg svarte med å tisse gjennom sprekken på døren... De svarte med å bruke genseren min til å tørke opp med.
Vis hele sitatet...

Du er jo ikke frisk. Syns heller du ville passet bedre inn på mentalen enn fyllearresten!

Hva slags oppdragelse har du fått? Wierdo :P
i mine øyne virker det ganske smart å ikke gi ut tøystykker til personer som er innhentet pga misstanke om at de er suicidale..
Hvis du ravet rundt full oppe på et tak så ville jeg nok sagt at cella var et relativt tryggere sted og være.
Personlig hadde jeg blitt ganske pissed om folk plutselig trampet rundt på taket mitt kl 23 en onsdagskveld i ravende full tilstand. Så tror nok de både beskyttet deg fra andre og deg selv.
Det var mitt eget tak
Og uansett om de burde ha gitt meg et pledd eller ikke er irrelevant, det er det at de ignorerte meg dette handler om.
(Dessuten har de en type pledd vi ikke kan ødelegge eller knyte rundt halsen da den er for sterk og for tykk, dette så jeg de ta ut av arresten før de slengte meg inn)
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Trust me, tror ikke du hadde fryst ihjel uten det pleddet.

Fyllearresten er for å "avruse seg" i, noen timer alene, uten hjelpemidler, bak 4 vegger og et tak har man bare gått av når man først er tatt inn der.
Sitat av DrMatrix Vis innlegg
Du er jo ikke frisk. Syns heller du ville passet bedre inn på mentalen enn fyllearresten!

Hva slags oppdragelse har du fått? Wierdo :P
Vis hele sitatet...
Jeg håper du er klar over at i de fleste tilfeller (men langt i fra alle) man havner i fyllarresten er pga man er for full...

Så nei, jeg var ikke frisk.. Jeg var veldig full.

Og du bør holde deg for god til sånne kommentarer, du er jo tross alt VIF. Det er jo bare regelryttere og veslevoksne folk som blir.. hihi
Sist endret av Naturgrønn; 2. november 2010 kl. 18:50.
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Det var mitt eget tak
Og uansett om de burde ha gitt meg et pledd eller ikke er irrelevant, det er det at de ignorerte meg dette handler om.
(Dessuten har de en type pledd vi ikke kan ødelegge eller knyte rundt halsen da den er for sterk og for tykk, dette så jeg de ta ut av arresten før de slengte meg inn)
Vis hele sitatet...
Det som slår meg er at det kan virke som at du har ett voldsomt oppmerksomhetsbehov, og når politiet ikke gir det dette så forsøker du heller å få det her.

Hvis noen raver rundt oppe på ett tak i beruset tilstand og i tillegg blir betegnet som suicidal, så forstår jeg politiet godt jeg. De sikrer at du ikke har mulighet til å skade deg selv og lar deg "tørke opp" slik at de kan vurdere din tilstand og evt. henvise til medisinsk behandling.

Kan tenke meg at arrestforvarerne nok blir grusomt lei av alt maset og tytet som kommer gjennom callingen. De fleste som sitter i fyllearresten har neppe noe fornuftig å komme med uansett.

Så moralen må være; Vil du ikke fryse på glattcella, hold deg edru og på bakken!

Lykke til videre.
Jeg skulle gjøre noe jeg trodde var fornuftig på taket, ikke påkalle oppmerksomhet. Ærlig talt.

Ja, dette har jeg prøvd å si til Blå..

Dessuten er svaret ditt totalt usaklig.
Jeg spør her om mine rettigheter i forhold til fyllearresten. Har jeg rett på å bli hørt (altså callinganlegget), eller har jeg ikke det?

Og hva med mat? Har jeg rett på det?

Les tråden neste gang, og se i hvilken kategori dette ligger i!
Flere tilfeller hvor folk dauer i fyllearresten fordi vakthavende gir beng i å følge opp de som er buret inne. Politiet bør kanskje høre hva fyllefantene vil når vedkommende henvender seg via callinganlegget. For alt politiet vet så kan vedkommende ha en eller annen sykdom som krever mat/medisiner, eller vedkommende kan ha blitt dårlig og krever legetilsyn. For all del, en fordel å ikke havne i fyllearresten, men du er ikke et dyr selv om du presterer å havne der.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg håper du er klar over at i de fleste tilfeller (men langt i fra alle) man havner i fyllarresten er pga man er for full...

Så nei, jeg var ikke frisk.. Jeg var veldig full.

Og du bør holde deg for god til sånne kommentarer, du er jo tross alt VIF. Det er jo bare regelryttere og veslevoksne folk som blir.. hihi
Vis hele sitatet...
Du tok tydeligvis ikke poenget mitt!
Sitat av DrMatrix Vis innlegg
Du tok tydeligvis ikke poenget mitt!
Vis hele sitatet...
Nei, tydeligvis ikke. Om det var ironi eller sarkasme så er det ikke rart jeg ikke skjønner poenget ditt.

Men du kan jo ta deg friheten til å forklare poenget ditt da, siden det er så tydelig for deg at jeg ikke skjønte det.
Politiarrestforskriften forteller hvilke rettigheter du har. Du har etter forskriftens § 2-5 krav på nødvendig mat og drikke.

Videre sier forskriftens § 2-6 at du i utgangspunktet har krav på madrass og tepper. Teppeutlevering kan riktignok utsettes hvis hensynet til din sikkerhet tilsier det. Er du hentet inn fordi du er antatt suicidal er dette nok til å utsette teppeutleveringen.

For øvrig har callinganlegget som hovedfunksjon å ivareta dine helseforhold etter forskriftens § 2-1, og det kan være kritikkverdig hvis de har ignorert dette uten grunn. Jeg ser ikke at du har krav til å bli hørt i forbindelse med andre henvendelser.
Jeg tror trådstarter er inne på noe. Politiets rolle er ikke å avstraffe folk i disse arrestene, og jeg tenker meg at når de gang på gang opplever plagsomme og provoserende fulle mennesker, så får de hard hud og begynner å gi faen. Da blir det kanskje en "de trenger litt straff"-mentalitet.

Om trådstarter hadde hatt fysiske problemer, sykdom etc, så hadde de sett det på overvåkningen - men jeg ser ingen grunn til at politiet skal la folk måtte sove uten pledd.

Ei heller skjønner jeg dette:
Fyren blir opplevd som suicidal, og løsningen er å sperre fyren inne uten et ord? Hva hvis han faktisk var det da? Hvilken jobb har politiet gjort for samfunnet da?

Trådstarter: Snakket politiet med deg om denne situasjonen dagen etter? Eller ble du bare holdt inne slik at "selvmordstanke"-oppførselsen skulle forsvinne over natta?
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Jeg tror trådstarter er inne på noe. Politiets rolle er ikke å avstraffe folk i disse arrestene, og jeg tenker meg at når de gang på gang opplever plagsomme og provoserende fulle mennesker, så får de hard hud og begynner å gi faen. Da blir det kanskje en "de trenger litt straff"-mentalitet.

Om trådstarter hadde hatt fysiske problemer, sykdom etc, så hadde de sett det på overvåkningen - men jeg ser ingen grunn til at politiet skal la folk måtte sove uten pledd.

Ei heller skjønner jeg dette:
Fyren blir opplevd som suicidal, og løsningen er å sperre fyren inne uten et ord? Hva hvis han faktisk var det da? Hvilken jobb har politiet gjort for samfunnet da?
Vis hele sitatet...
Denne tråden har to sider, og du tar deg ikke tid til å lese dem en gang?

Han var suicidal og fikk derfor ikke teppe. De tok han med til legevakta dagen etter for sjekk.
Sist endret av bronsky; 2. november 2010 kl. 20:39.
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Jeg skulle gjøre noe jeg trodde var fornuftig på taket, ikke påkalle oppmerksomhet. Ærlig talt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke fornuftig å oppholde seg på et tak når man er beruset. Tenk hvis du hadde tatt flein, og trodde du kunne fly!

Ja, dette har jeg prøvd å si til Blå..
Vis hele sitatet...
Onkel Blå er motagelig for rasjonell argumentasjon. Hva var det du prøvde å forklare, som han ikke forstod?

Dessuten er svaret ditt totalt usaklig.
Jeg spør her om mine rettigheter i forhold til fyllearresten. Har jeg rett på å bli hørt (altså callinganlegget), eller har jeg ikke det?
Vis hele sitatet...
Hvis Onkel Blå ikke forstår, er det ikke noe vits i at du snakker til ham.

Og hva med mat? Har jeg rett på det?
Vis hele sitatet...
Nei, dette er ikke Bed and Breakfast. Du har krav på et hull som du kan pisse og drite i - men ikke toalettpapir.
wow,

jeg har diabetes type 1. hadde de ignorert meg hadde jeg bokstavlig talt død.

creeepy.
Sitat av Nickodemus Vis innlegg
Det er ikke fornuftig å oppholde seg på et tak når man er beruset. Tenk hvis du hadde tatt flein, og trodde du kunne fly!


Nei, dette er ikke Bed and Breakfast. Du har krav på et hull som du kan pisse og drite i - men ikke toalettpapir.
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler å lese det jeg skrev lenger oppe, i stedet for å komme med antagelser. Man har faktisk rettigheter selv om man har blitt kastet i fyllearresten.
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
wow,

jeg har diabetes type 1. hadde de ignorert meg hadde jeg bokstavlig talt død.

creeepy.
Vis hele sitatet...
Ergo, ikke drikk deg dritings og fly på taket. Under de fleste andre omstendigheter vil du være i stand til å fortelle politiet at du trenger insulin for å holde deg i vater.
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
wow,

jeg har diabetes type 1. hadde de ignorert meg hadde jeg bokstavlig talt død.

creeepy.
Vis hele sitatet...
Prøv å ikke ende opp i fyllearresten da.
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Jeg spør her om mine rettigheter i forhold til fyllearresten. Har jeg rett på å bli hørt (altså callinganlegget), eller har jeg ikke det?

Og hva med mat? Har jeg rett på det?

Les tråden neste gang, og se i hvilken kategori dette ligger i!
Vis hele sitatet...
Det har jeg da også svart på tidlig i tråden. Nei, du har ikke rett til å forklare deg, du har ikke rett på advokat før dagen etter (siden du ble hentet inn så sent) og du har ikke rett på tepper/madrass hvis politiet anser det som en sikkerhetsrisiko.
Mat har du heller ikke rett til å få, men det igjen går på skjønn.
Du har rett til å slippe ut så fort politiet anser deg som edru og du har rett på medisinsk hjelp skulle du trenge det. Igjen, det meste i en slik situasjon går på skjønn fra politiets side.
Aha, takk for svar
Havner neppe der igjen fordi jeg er suidical, er kjempestabil nå
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Aha, takk for svar
Havner neppe der igjen fordi jeg er suidical, er kjempestabil nå
Vis hele sitatet...
Så det hjalp med en natt i buret altså?
Sitat av Corre Vis innlegg
Så det hjalp med en natt i buret altså?
Vis hele sitatet...
Dette var for lenge siden, og jeg har vært lagt inn på psykiatrisk i etterkant.
Sitat av Mith Vis innlegg
Mat har du heller ikke rett til å få, men det igjen går på skjønn.
Vis hele sitatet...
Vranglære er en fin ting. Hvor kommer denne ideen om at man ikke har rett på mat fra, egentlig? La meg sitere meg selv fra tidligere i tråden:

Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Politiarrestforskriften forteller hvilke rettigheter du har. Du har etter forskriftens § 2-5 krav på nødvendig mat og drikke.

Videre sier forskriftens § 2-6 at du i utgangspunktet har krav på madrass og tepper. Teppeutlevering kan riktignok utsettes hvis hensynet til din sikkerhet tilsier det. Er du hentet inn fordi du er antatt suicidal er dette nok til å utsette teppeutleveringen.

For øvrig har callinganlegget som hovedfunksjon å ivareta dine helseforhold etter forskriftens § 2-1, og det kan være kritikkverdig hvis de har ignorert dette uten grunn. Jeg ser ikke at du har krav til å bli hørt i forbindelse med andre henvendelser.
Vis hele sitatet...
http://www.tidsskriftet.no/?seks_id=792851

Den linken kan kanskje være et tankekors for dere som buser ut med: DET ER DIN EGEN FEIL!
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Vranglære er en fin ting. Hvor kommer denne ideen om at man ikke har rett på mat fra, egentlig? La meg sitere meg selv fra tidligere i tråden:
Vis hele sitatet...
Jeg har da heller aldri sagt at man ikke har behov og ett selvfølgelig krav på mat og drikke hvis man blir sittende lenge.
Normalt sett har man ikke behov for mat og drikke før man er edru nok til å slippes ut, så nei, trådstarter har ikke krav på mat. Eller hvordan vil du definere "nødvendig mat og drikke"?
At man er tørst, fyllesyk og ellers dårlig form etter en vill natt på fylla er ikke det samme som at det er nødvendig.
Sist endret av Mith; 3. november 2010 kl. 12:26.
Sitat av Mith Vis innlegg
Jeg har da heller aldri sagt at man ikke har behov og ett selvfølgelig krav på mat og drikke hvis man blir sittende lenge.
Normalt sett har man ikke behov for mat og drikke før man er edru nok til å slippes ut, så nei, trådstarter har ikke krav på mat. Eller hvordan vil du definere "nødvendig mat og drikke"?
At man er tørst, fyllesyk og ellers dårlig form etter en vill natt på fylla er ikke det samme som at det er nødvendig.
Vis hele sitatet...
Verken forskriften eller politidirektoratets rundskriv til forskriften gir nærmere føringer hva gjelder nødvendighet, men det er et par ting jeg vil påpeke.

Vi må huske at i denne saken ikke snakk om en som kom inn klokken tre, og fikk gå igjen etter fem-seks timer. Trådstarter ble innbragt av hensyn til egen sikkerhet, og satt i femten timer.

Politiarrest skal ikke brukes som straff, og den innsatte skal ikke påføres unødige lidelser. Jeg er enig i at en som sitter noen timer på natten i utgangspunktet ikke har behov for mat, men her er det snakk om minst femten timer uten mat. Når de andre reglene i forskriften i tillegg er utformet med hensikt å opprettholde en viss standard (krav på daglig dusj etc), samt at man ikke kan sitte mer enn to døgn, virker det veldig lite sannsynlig at "nødvendig mat og drikke" skal tolkes veldig strengt.
Sist endret av Blåskimmelost; 3. november 2010 kl. 13:28. Grunn: Leif.
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Jeg er enig i at en som sitter noen timer på natten i utgangspunktet ikke har behov for mat
Vis hele sitatet...
Bra. Jeg gidder ikke bruke tid på å argumentere for en sak vi bare kjenner en side av, spesielt ikke når det ligger så i kortene at trådstarter vil ha sympati og/eller ett felles hylekor om at politiet er noen drittsekker.
Buhu..
Hvis du syntes det er dårlig behandling har du ikke vært ute mange vinternetter :P
Sist endret av steinarr; 3. november 2010 kl. 13:48.
Hvordan langt har du kommet TS? Skal du gå til sak?
Sitat av Mith Vis innlegg
Bra. Jeg gidder ikke bruke tid på å argumentere for en sak vi bare kjenner en side av, spesielt ikke når det ligger så i kortene at trådstarter vil ha sympati og/eller ett felles hylekor om at politiet er noen drittsekker.
Vis hele sitatet...
Hva politiet eller trådstarter skulle mene om saken er jo irrelevant, rettighetene er faste uansett. Vi må også kunne anta at trådstarter snakker noenlunde sant når han sier han satt i femten timer, og at han ikke fikk teppe. Det å opplyse om rettighetene hans i det tilfellet, eller rettere sagt begrensningene i forhold til disse, bør være egnet til å dempe et eventuelt hylekor.

Nuvel. Jeg aksepterer at vi er enig på noen punkter og uenige på andre, og at vi neppe kommer til å bli enige om vi fortsetter diskusjonen.
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Som?

Du vet hvorfor folk havner i fyllearrest? Er det så veldig mye å snakke om?
Vis hele sitatet...
Hva faen har det med saken å gjøre?
Hvorfor han havnet der har fint lite å gjøre med det han spør om.
Han spør ikke om hvorfor han havnet i fyllearresten så vidt jeg kan se.
Uansett grunn burde callingen besvares eller sjekkes.

Folk har faktisk dødd i fyllearresten som følge av ignoranse fra politiet.
Interessert i at det skal skje igjen?

Dessuten fungerer slike celler som arrest uansett om man er full eller ikke.
Glattcelle er mere passende.


Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Sist gang jeg var der så de seg så lei at de koblet ut hele callingsystemet.

Jeg svarte med å tisse gjennom sprekken på døren... De svarte med å bruke genseren min til å tørke opp med.
Vis hele sitatet...
Med meg var det omvendt.

Jeg ble kastet i glattcelle for så å sitte der i tre døgn en gang som 19 åring.
Etter den første dagen var unnagjort bad jeg pent om å få litt toalett papir da jeg begynte å kjenne at trykket i endetarmen steg.

Svaret jeg fikk var: "Tehe.. Du får bruke klærne dine å tørke deg med! "
Så smalt betjenten luka igjen og tuslet videre til sitt.
Jeg ble sittende til den tredje dagen og jeg kan ikke si at trykket i tarmen nle mindre med tiden.
Derfor dekket jeg til kameraet i cellen med lokket på en melkekartong og plastfolien fra en nistepakke før kastet jeg meg på rammen og gjorde det som måtte gjøres.
Sokkene var de klesplaggene jeg var villig til å ofre, men nå fikk jeg et nytt problem.
Det går ikke å spyle ned i det nevnte toalettet.
Derfor åpnet jeg opp melkekartongen jeg hadde stående og kastet de bedritne sokken i denne.
Etter en stund kom en betjent for å hente søppel fra frokosten.
Det var utrolig tilfredsstillende å se han gå ut av cellen min mens han uvitende bar på deler av avføringen min.