Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1348
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey,
Har ikke tatt cola på en stund, men idag sprakk jeg.
Merker jeg får litt smånoia og ikke helt den godformen (samme som når man er edru og får på)
Innafor å ta en 0,25/0,5mg valium for dette?
Ikke hverdagskost for meg noen av disse midlene
God helg freaks!
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt uproblematisk.
Heller valium enn noia og grensepsykose.

Helt trygt å ta en så lenge du ikke fortsetter å snorte og ender i en spiral av justering med ups and downs for å holde det gående!
0,25mg eller 0,50mg valium? Finnes det?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Relevant Vis innlegg
0,25mg eller 0,50mg valium? Finnes det?
Vis hele sitatet...
Nei.
Kommer i 5mg.
Da må du dele den i 10 for å få 0,5mg. Kan fort bli klønete.
Kom sikkert med en null og et komma for mye der for en som ikke har noe erfaring med pillene. Så små doser hadde ikke hatt noe for seg uansett
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok 2,5mg og 5
Tok 2,5mg, føles bedre nå!
Har bare 10mg liggende, men å knekke dem i riktig dose er ingen problem :-)
Vil ikke ha dårlig følelse for at jeg sprakk, får heller nyte det maks mens jeg først har gjort det..
God lørdag freaks
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mente 2,5 og 5mg.
Herregud, komboen med en del drikke hitter deg i hodet
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Harek Vis innlegg
Heller valium enn noia og grensepsykose.

Helt trygt å ta en så lenge du ikke fortsetter å snorte og ender i en spiral av justering med ups and downs for å holde det gående!
Vis hele sitatet...
Fortsetter til posen er tom dessverre, men på det stadiet er jeg langt ifra!
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Unnskyld at jeg spør men hva er vitsen med å fortsette å snorte cola når du får noia av det? Sånn jeg skjønner er det også noe du har prøvd å slutte med men har røki på en sprekk. Hvorfor gidder du fortsette når rusen er så kjip at du måtte gå på internett for å spørre om råd til å dempe rusen?


Fortsette til posen er tom? Og ikke hverdagskost for deg? Jaja pass deg for hjertestans og overdose bare...
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Unnskyld at jeg spør men hva er vitsen med å fortsette å snorte cola når du får noia av det?
Vis hele sitatet...
Kanskje en forklaring
Folk er rare
Grunnen til at man tar mer selv om man får noia er pga det er KOKAIN, og det sier litt om hvor vanedannende det kan være og hvilken kraft det har over en. Jeg var på kokkakjøret selv i rundt 15 år, og de 10 siste årene fikk jeg nesten uten unntak ekstremt noia og ble stresset til de grader. Klarte ikke snakke engang pga jeg hadde så pækkern. Jeg hadde en mannlig psykolog på ARA som lurte på akkurat det samme anonym over her, når jeg sa jeg fikk helt dundern når jeg tok cola: MEN HVORFOR GJØR DU DET DAAAAAAA? det ble ikke mer enn den ene timen jeg hadde med han. Han skjønte ikke bæret

Det er ikke alltid det bare er å slutte sånn helt uten videre (selv om man får noia ja), det er en jævlig kamp.
Sist endret av Mrsprettball; 12. juni 2021 kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Jeg hadde en mannlig psykolog på ARA som lurte på akkurat det samme anonym over her, når jeg sa jeg fikk helt dundern når jeg tok cola: MEN HVORFOR GJØR DU DET DAAAAAAA? det ble ikke mer enn den ene timen jeg hadde med han.
Vis hele sitatet...
Eller som Nancy Reagan pleide å si "Just Say No".
Jeg røyka weed i 16 år i opptil 8 g om dagen og i 70% av tilfellene fikk jeg noia. Men jeg måtte holde meg høy. Dopamin belønningen overveier noiaen..Frem til jeg fikk det værste panikkanfallet ( værre enn det på 700 mcg LSD) for 4 år siden sa jeg fuck it og ikke røyket siden..