Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1060
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyket daglig i kanskje 3 uker nå og merker at toleransen er en del høyere, så jeg lurer på om noen vet hvor lang tid det tar å fra man slutter å røyke til toleransen er nede igjen?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en ukes pause. Røyk bare i helgene så beholder du litt mer magi
En uke gjør underverker. 1 måned så er du nok helt uten toleranse.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter bare tre uker er den på null om 2-4uker. Hadde du røyka flere år måtte lengre til
New generation
colakork's Avatar
Blir tatt på senga hveeer gang jeg fyrer opp etter en måneds t-break.
Sitat av colakork Vis innlegg
Blir tatt på senga hveeer gang jeg fyrer opp etter en måneds t-break.
Vis hele sitatet...
Hatt en pause siden påsken selv. Det gikk overboard umiddelbart (:
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyka hver dag i 20 år, blir helt fucked hvis jeg tar en uke til en måneds pause.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyket daglig i noe jeg tror må være ca. 15 år. Tok nylig pause i én måned og delte så én joint med grønt med én kompis. Det var så sykt at jeg ble helt slått ut. Det var rett og slett for heftig. Klarte ikke å følge med på film, ble bare liggende å kikke i taket mens rommet svirret rundt. Jeg var tidligere en som ikke skjønte hvordan noen klarte å bli så føkka som de ble. Nå som jeg vet, så ønsker jeg ikke å begynne å røyke daglig igjen da det tross alt bare er sløs av penger.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For to år siden begynte jeg å ta en uke av hver måned, nettopp for å kjenne full effekt, men hvis jeg skal være produktiv så må jeg røyke mer eller mindre daglig. Kan ikke lage musikk eller spille konserter på den rusen jeg opplever etter en pause.