Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 920
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det er det overskriften sier jeg lurer på etterfulgt av noen spørsmål. Hvordan fungerer det med og ha brunt i en wape? Må den blandes ut i olje, eller kan man bare grinde det opp å putte det i wapen? Jeg er ute etter noe som er enkelt, og som ikke koster skjorten.

Så ett spørsmål til. Vil jeg få rassia hjem om jeg bestiller dette via nettet? Jeg er ikke dømt for noe cannabisbruk før. -

Svar på de spørsmålene dere føler for.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan fungerer det med og ha brunt i en wape?
Vis hele sitatet...
Det funker fint, bare å putte et knappenålshode ren hasj i midten av kammeret. Start med lav varme og oppover (stopp før det smaker brent).

Har testet med Ariser Solo. Eneste er at det er litt vanskelig å rengjøre (bruk sprit).

Å kjøpe/eie brukerutstyr i seg selv er helt lovlig i Norge.

PS: Allahà la

Jeg fikk en Storz & Bickel Mighty, sendt i diskret forpakning fra Shady.no, i går, og det første jeg gjorde var å fyre opp med hasj. Det var en veldig god opplevelse. Super smakfull, god high og enkel å rengjøre. Veldig fornøyd - 10/10.

Frem til i går har jeg hatt en Dynavap M. Den fungerer også utmerket til formålet, men jeg må si at Mightyen er i en helt annen liga når hele opplevelsen skal bedømmes under ett. Den koster jo tre ganger så mye, så det er vel også hva man bør forvente av tyskeren.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips fra dere begge to. Men her kommer et spørsmål relatert til dette utsagnet:

"Det funker fint, bare å putte et knappenålshode ren hasj i midten av kammeret. Start med lav varme og oppover (stopp før det smaker brent)."

Det høres for meg littt stress ut å måtte stappe et knappenålshode ren hasj opp i en wape for annenhver/tredje(eller hvor lenge det varer)trekk. Jeg er av de som synest det å mekke er ganske kjedelig når jeg parkeres i en sofa. Ut i fra det jeg drømmer om i tankene er en wape som jeg kan ha enten hasj, eller grønt i som varer omtrent en kveld. Om man da feks våkner om natten uten og få sove er det fort gjort å ta et trekk uten for mye styr. Finnes det noe slikt?
på dynavapen så brekker jeg bare av en bit hasj og fyller kammeret helt, ikke helt optimalt men det funker relativt greit så lenge bønnen ikke er veldig seig, da anbefaler jeg litt bomull nederst, lureste hvis du vil bare ta ett random trekk på natten så er det lureste å gå for en som varmes av butan, tar jo litt tid før elektroniske vaper blir gode og varme, får å indusksjonsvarmer til dynavap, som kan anbefales. med god hasj så får jeg vel 2-4 sessions hvis man kan si det sånn, varer ikke en kveld, hvertfall ikke for min del
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
på dynavapen så brekker jeg bare av en bit hasj og fyller kammeret helt, ikke helt optimalt men det funker relativt greit så lenge bønnen ikke er veldig seig, da anbefaler jeg litt bomull nederst, lureste hvis du vil bare ta ett random trekk på natten så er det lureste å gå for en som varmes av butan, tar jo litt tid før elektroniske vaper blir gode og varme, får å indusksjonsvarmer til dynavap, som kan anbefales. med god hasj så får jeg vel 2-4 sessions hvis man kan si det sånn, varer ikke en kveld, hvertfall ikke for min del
Vis hele sitatet...
Takk for tips....Det var dyavap merket heter? OG er den like god til grønt som til brunt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tips....Det var dyavap merket heter? OG er den like god til grønt som til brunt?
Vis hele sitatet...
jepp dynavap, anbefaler M 2020 versionen men er samme hvilken du velger, har prøvd litt div modeller, 2018 versionen er også fin, litt enklere design,

medvape.no har en del div modeller til greie priser, har handlet der ett par ganger, shady.no har vel litt å mener jeg