Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1134
Hei. Hvis jeg kjøper noen flasker med 100 milliliter cannabisolje.
Blir den da av dårligere kvalitet hvis jeg åpner flaska?
Og blir cannabisolje av dårligere kvalitet hvis jeg blander den i varm mat (for eksempel blander den i pannekakerøre) eller drikke? Eller øker jeg effekten av cannabisrus hvis jeg blander olje med varm mat eller drikke?
Tror ikke den blir noe dårligere kvalitet så lenge du ikke har den åpen over lengre tid

Hvis det allerede er decarba mener jeg det skal være greit å tilsette det i maten men kanskje ikke så tidlig om det er mye varme
3 ting bryter ned cannabinoider
Lys
Luft
Varme
Ved mindre olja du har kommer fra Nordsjøen, riktignok under den, så kan du regne med at den vil harskne over tid. Hvor lang tid kan jeg ikke si noe om, men i all hovedsak regner jeg med at det vil påvirke smaken og bare den.
Har brukt cbd olje i 1.5år og fått beskjed om at holdbarheten er 2år uåpnet og 1år-ish etter åpning.

Men flaska jeg bruker nå har stått varmt etter åpning i 8mnd og den har fått litt strammere smak..
Ha den i kjøleskap i så burde det være uproblematisk så lenge den har et lokk som er nogenlunde tett.