Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2586
Hei, jeg har laget en nettbutikk på instagram, og har funnet mange gode deals, men jeg er litt usikker på markedsføring.. Anbefalinger?
Lettkledde bilder er alltid god PR
Trådstarter
4 0
Har du en anbefaling på hvor jeg kan markedsføre profilen min? Et sted eller lignende, siden jeg lagde en ny profil, og jeg har ikke så mange venner på den...
Hva slags produkter selger du og hvem er i målgruppen?

Selger du kun i Norge? Da ville jeg kontakter folk på Instagram og spurt on de kan promotere deg mot en liten slant penger.

Det er blant annet slik Gumshark har vokst til det det er i dag - vanskeligere nå selvfølgelig, men fortsatt gjennomførbart.
Trådstarter
4 0
Målgrupen er egentlig alle, men hovedsakelig ungdommer/studenter... Ting jeg seler er f eks iphone deksel, Virtuelt kjæledyrleketøy, Blackhead Remover, etc... Så vil jeg si alt... Jeg tenkte å lage en nettsiden hvis alt blir bedre
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av lasurda Vis innlegg
Målgrupen er egentlig alle, men hovedsakelig ungdommer/studenter... Ting jeg seler er f eks iphone deksel, Virtuelt kjæledyrleketøy, Blackhead Remover, etc... Så vil jeg si alt... Jeg tenkte å lage en nettsiden hvis alt blir bedre
Vis hele sitatet...
Så du driver med generisk kinajall? Har ikkje bunnen fallt ut av markedet for det? Folk kjenner til ebay og alibaba, og med voec er det jo minst like enkelt å bestille derfra - og det er billegare.
Drev selv med dropshipping i 2016 når det fortsatt var litt hott.

Puttet kanskje 100k inn i Facebook ads, tjenere vel kanskje 20k etter alle kostnader, minus skatt ila ett år.

Ekstreme mengder jobb for lite gevinst. Fant meg bedre måter å tjene penger på.

Er glad for at jeg gjorde det da jeg lærte meg mye markedsføring og annonsering, som i dag gjør at jeg klarer meg mer enn fint.
Trådstarter
4 0
Ja, det er droppshipping egentlig.... Jeg solgte fitbit før, og det gikk ekstremt bra..
Jeg brukte også annonser på facebook, og det lønte seg veldig...
Nå leter jeg etter noe lignende