Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1548
Hei!

Mulig det er et dumt spørsmål, men dersom man har brukt Tramadol over en lengere periode og har bygget en ganske høy toleranse for det, har det da noen påvirkning på første gangen du tar Paralgin Forte eller har de to ingenting til felles?

Lurer fordi jeg har brukt en ganske usunn mengde med Tramadol over siste året og prøver å gå til noe enda svakere før jeg eventuelt stopper helt opp med disse pillene. :-)
Du vil nok føle lite eller ingenting når du tar pf nå desverre.. Men Værsåsnill og ikke hiv i deg mange pf'r for og få en liten Buzz.. Vent noen dager så vil du nok kjenne Paralginen, men den er myye svakere sånn sett.
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Du vil nok føle lite eller ingenting når du tar pf nå desverre.. Men Værsåsnill og ikke hiv i deg mange pf'r for og få en liten Buzz.. Vent noen dager så vil du nok kjenne Paralginen, men den er myye svakere sånn sett.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Altså, jeg håpet på at det ville være lettere å nå en form for rus første gangen fordi jeg åpenbart vil ha i meg så få av disse pillene som mulig, spesielt pga paracetamolen, men hvis det er slik at det likevel vil være vanskelig å få noe effekt ut av 1-2 PF så er det fullt mulig at jeg kommer til å ta en større dose.

Jeg ruser meg ikke like ofte på smertestillende som jeg gjorde mesteparten av 2020, så når jeg velger å ruse meg nå til dags så ønsker jeg alltid en best som mulig rus hvis du forstår hva jeg mener.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker tramadol på daglig basis. Hev i meg 4 av hver sort og ble faktisk ganske rusa
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker tramadol på daglig basis. Hev i meg 4 av hver sort og ble faktisk ganske rusa
Vis hele sitatet...
Lot Tramadolene ligge, jeg.. tok 4 PF. 2 av dem knuste jeg. Hev på snus en gang i blant over natta og hadde en nær perfekt natt i tillegg til perfekt søvn. Føler meg ganske bra etter å ha våknet også, nekter å ta i meg fler før om ei uke eller to igjen.

PF var ikke så ille som jeg hadde hørt om, men jeg ser at jeg har en tendens til å bli rusa på veldig lave doser av nesten alt. Mulig det er genetisk, men ja ja.
Sist endret av OmgZ0raz0; 19. februar 2021 kl. 17:44.