Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3003
Jeg er mye plaget med minner om dumme ting jeg har gjort og sagt helt tilbake til ungdomstiden min.
Jeg tenkte derfor at å blande mellom 1 og 70 gram cannabisolje i mat og drikke hver dag i 3 måneder, vil kunne føre til at jeg gir blaffen i de dumme tingene jeg har gjort og sagt og andre ting jeg er misfornøyd med fra fortiden min.
Jeg har lest om folk som har opplevd cannabisrus som en befrielse fra plagsomme minner langt tilbake i tid og som derfor forteller om et nytt og mye bedre liv med cannabisrus.
Hvis jeg inntar 10 gram cannabisolje hver dag i 3 måneder, og deretter venter 9 måneder til neste periode på 3 måneder med 10 gram cannabisolje hver dag, vil jeg i de 9 månedene jeg ikke er ruset på cannabis, få de plagsomme minnene tilbake?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Særdeles dårlig plan i min mening.

Problemet med all rusrelatert demping av vonde minner er at det alltid er midlertidig, de vil alltid komme tilbake. På et punkt må man bearbeide disse tankene og la alle følelser spille seg ut.

Når det kommer til cannabisrusen er det litt avhengig av inntaksmåte og strain. Å spise cannabis gir en annen rus enn når du røyker det, alt blir mer psykedelisk og intenst. Om du ender opp med å spise en sativa-strain blir det litt dobbelt opp, du kan faktisk ende opp med stikk motsatt effekt der tankene dine vil gå til disse vonde minnene i stedet for å hjelpe deg ignorere de.

Terapi er nok det som hjelper om dette virkelig er så stort problem, ellers virker det som du må minnes på at dette er noe alle mennesker går igjennom: En stor del av det å bli voksen er å gremmes over ting man gjorde som yngre, i de værste tilfellene gremmes jeg over ting jeg gjorde for bare et par år siden. Hele greia viser at man utvikler seg og ser kritisk på ens tidligere oppførsel.
Litt uklart hva slags olje du snakker om. Ren CBD eller med THC også? Ganske avgjørende for å gi noen klare råd her
Vist jeg skulle tatt 10 gramm cannabis olje hver dag hadde mesteparten av dagen gått i spying, vri meg angst, tankespinn å kvalme.

Jeg spiste varmebehandlet cannabis en periode på 3/4 måner hver dag, det holdt rikelig med 0,3 g til 0,6 g. Da var jeg kronisk høg hele dagen. Uten toleranse klarer du deg fint med 0,1 g til 0,15 og.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10 gram cannabis olje er ekstremt og gjør deg ikke godt. Altså minnene vil komme tilbake når du ikke ruser deg mere og ved å gjøre deg rusavhengig kommer du til å si og gjøre mere dumme ting du angrer på så dette er en dårlig plan. Hvis du sliter med fortida så jobb gjennom den hos en psykolog eller øv på tankegangen om at du driter i hva andre sa og gjorde i ungdomstida og har glemt masse om de så det du har gjort er ikke like godt husket eller like stort issue hos andre som det føles for deg.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne «løsningen» kan vel både hjelpe og forverre. Er ikke verre enn å kjenne på formen i begynnelsen, enten virker det eller ikke. Stopp om sistnevnte blir resultatet. Forandring fryder.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS, kan ikke du fortelle mer om den cannabisoljen som du har tenkt å ta 10 gram av hver dag? Du må ha tatt feil en eller annen plass i din resonnement - enten er det ikke den cannabisoljen du tenker på (hampolje er ikke psykoaktiv i det hele tatt), eller så må du punge ut store pengebeløp for å dekke det forbruket som du har planlagt.
Jeg tenker på cannabisolje med 70% THC.
Kan jeg også røyke dette med pipe hvis jeg blander det ut i urter, eller ødelegger jeg THC ved å brenne det?
Kan kjennes ut som det funker der og da, men THC er bare en pauseknapp. Det kommer og biter deg i ræva før eller senere.

Olje funker dårlig å røyke, bruk det heller i matlaging.
Sist endret av Vasken; 10. februar 2021 kl. 14:38.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan det, men det er sterke saker. Du kommer til å bli ballefjern, med tankekjør og alt det motsatte av det du er ute etter. I tillegg vil du opparbeide toleranse fort som faen og hvis du bestemmer deg for å slutte, så kommer du til å slite. 70 % THC er som å drikke kraftig hjemmebrent.
Hallusinogener kan gi deg et nytt blikk på ting, og du har muligheten til å bli kvitt noen av de dårlige minnene ved å bearbeide de på en ny måte. Men kan slå ut andre veien også.
Høres rart ut. Jeg blir mer bevisst og betenkt rundt egen oppførsel både i fortid og nåtid. Det er mye derfor jeg røyker. Jeg synes jeg er en brautende og uomtenksom fyr på mange måter når jeg er nykter.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv og spis lav dose fleinsopp/psykadelisk sopp. Hjalp meg veldig personlig sett. ikke troll er dead serious.
Dårlig ide. På et tidspunkt vil du bli påmint om tidligere hendelser om du vill eller ei. Terapi høres ut som en bedre ide for din setting.
Jeg tenker å blande ut 20 gram cannabisolje med 70% THC uten CBD og uten CBN, i mat og drikke, hver dag i 3 måneder.
Finnes det midler for å teste hvor mye THC, CBD og CBN cannabisoljen inneholder?
Sitat av spektakulær Vis innlegg
Jeg tenker å blande ut 20 gram cannabisolje med 70% THC uten CBD og uten CBN, i mat og drikke, hver dag i 3 måneder.
Finnes det midler for å teste hvor mye THC, CBD og CBN cannabisoljen inneholder?
Vis hele sitatet...
Du skal blande ut cannabisoljen med thc uten cbd? Hva inneholder cannabisoljen fra før siden du må blande ut? Det der hørtes ut som men dum idè, CBD er viktig for den medisinske effekten cannabis gir men den funker synergisk med THC men da kanskje helst med mere CBD enn THC. Mulig jeg misforstår her.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så fort du slutter å ta den oljen så kommer jo alt tilbake.
Cannabisen gjør ikke at du glemmer for alltid og aldri mer husker på de tinga du har gjort og angrer på.

Ta heller og gjør opp for deg, si du angrer og si unnskyld, det funker mye bedre enn å prøve å ruse det bort å gjøre det 10 ganger verre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av spektakulær Vis innlegg
Jeg tenker å blande ut 20 gram cannabisolje med 70% THC uten CBD og uten CBN, i mat og drikke, hver dag i 3 måneder.
Finnes det midler for å teste hvor mye THC, CBD og CBN cannabisoljen inneholder?
Vis hele sitatet...
Jeg synes at du totalt ignorerer rådene som blir gitt i tråden, og føler for å presisere igjen: Cannabisolje med kun THC vil ha motsatt effekt på deg: spesielt når du tar det oralt, vil rusen være mer psykedelisk og angsten kan virkelig sette seg i deg. CBD er det som regulerer måten THC påvirker deg, ved å fjerne deler av det psykedeliske og angsten gjør det rusen mye mer "nedpå stein" enn det tankekjøret du kan får på ren THC rus.

Nei, det finnes ingen tester du kan utføre selv som viser mengder av spesifikke stoffer i en test. Det må det store dyre maskiner (GC-MSC) til for å finne ut av.
Sist endret av Dodecha; 13. februar 2021 kl. 15:43.
Sitat av spektakulær Vis innlegg
Jeg tenker å blande ut 20 gram cannabisolje med 70% THC uten CBD og uten CBN, i mat og drikke, hver dag i 3 måneder.
Finnes det midler for å teste hvor mye THC, CBD og CBN cannabisoljen inneholder?
Vis hele sitatet...
Er du klar over at det her er nok til å slå ut en elefant? Høres ut som du har null nada peiling på hva du holder på med.

20 gram olje med 70 % THC er 14 gram ren THC. En kraftig dose med THC er 50-100 mg oralt , en vanlig dose er 3-15 mg oralt. Du har altså tenkt å kjøre på med 14000 mg. Er du et troll eller totalt uviten?
Sitat av spektakulær Vis innlegg
Jeg tenker å blande ut 20 gram cannabisolje med 70% THC uten CBD og uten CBN, i mat og drikke, hver dag i 3 måneder.
Finnes det midler for å teste hvor mye THC, CBD og CBN cannabisoljen inneholder?
Vis hele sitatet...
Dropp det opplegget her a!