Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2364
Har 5g med noe god kif.
Tenkte å ha oppi rundt 2dl med honning og vannbade dette i ca 45-60min.
Er det noe som kan gjøres bedres?
Anonym bruker
"Intolerant Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
JA!!!
Dekarbolyser i olje, så blander du det med honning eventuelt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
JA!!!
Dekarbolyser i olje, så blander du det med honning eventuelt
Vis hele sitatet...
Så du mener jeg burde varme hasjen i litt olje først, også blande dette sammen i et vannbad?
Er det ikke sånn at hasj må blandes med noe fett om man skal spise det? Og honning inneholder nesten ikke fett.
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Så du mener jeg burde varme hasjen i litt olje først, også blande dette sammen i et vannbad?
Vis hele sitatet...
Sitat av Holotropiker Vis innlegg
Er det ikke sånn at hasj må blandes med noe fett om man skal spise det? Og honning inneholder nesten ikke fett.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg aldri vært borti honning, men blandet med mye rart.
Jevnt over vil jeg si trikset er å decarbe i 30min på 120c*.
Så ta dette over i et vannbad med kokosolje og rører godt.
Du lar dette putre en stund, noen melder om bedre effekt desto lenger det står. Mot slutten er det bare å helle det du skal infusere opp i blandingen og blande det godt.

Vet ikke hvordan kokosfett og honning går sammen, om det eventuelt skiller seg igjen.


*Også greit å teste ut ovnen din med termometer. Da symbolene ofte er langt unna faktiske grader. Min kan vise 100c, men faktisk temp ligger på 140c.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Nå har jeg aldri vært borti honning, men blandet med mye rart.
Jevnt over vil jeg si trikset er å decarbe i 30min på 120c*.
Så ta dette over i et vannbad med kokosolje og rører godt.
Du lar dette putre en stund, noen melder om bedre effekt desto lenger det står. Mot slutten er det bare å helle det du skal infusere opp i blandingen og blande det godt.

Vet ikke hvordan kokosfett og honning går sammen, om det eventuelt skiller seg igjen.


*Også greit å teste ut ovnen din med termometer. Da symbolene ofte er langt unna faktiske grader. Min kan vise 100c, men faktisk temp ligger på 140c.
Vis hele sitatet...
Er det vits i å decarbe hasj? Aldri gjort det før, kun med weed..

Har ikke vært borti honning selv, men om man blander kifen i noe fett (olje fks) også blander dette godt inn i honningen må det jo funke?
Noen typer hasj har vært utsatt for varme når de lager den og trenger ikke dekarboxylering.

120 grader i 30 min. funker fint. Pakk den gjerne inn i alufolie hvis du ikke dekarboksylerer i olje.

Honning fungerer sikkert men kokosolje fungerer best.
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Er det vits i å decarbe hasj? Aldri gjort det før, kun med weed..

Har ikke vært borti honning selv, men om man blander kifen i noe fett (olje fks) også blander dette godt inn i honningen må det jo funke?
Vis hele sitatet...
Du decarber faktisk hasjen når du tenner å trekker fra pipa
Honningen vil skille seg fra oljen hvis man bruker vanlig kokosolje.

Det finnes kokosolje som ikke stivner da den blir kald, men aner ikke hvor man får tak i det.

Det kan være lurt å bruke litt lecithin, dette vil hjelpe olje, thc og honningen til å blande seg og bindes godt sammen.
Lagde det med kokosolje, og blandet med honning.
Var unødvendig å blande dem, da det skilte seg slik som ble skrevet.