Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 754
Anonym bruker
"Tropisk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fant nettopp en sykt trippy sang an astrix som hetter "deep jungle walk"

jeg syntes starten på denne sangen er litt skummel, men når jeg kommer videre inn i sagen er det drit bra.

burde jeg unngå denne sangen når jeg er på syre da?

hvis jeg syntes sangen er skulle på starten, kan det ødlegge hele trippen?



sangen er jo laget for å trippe så er litt usikker :P
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

hvis jeg syntes sangen er skulle på starten, kan det ødlegge hele trippen?

Vis hele sitatet...
hvis jeg syntes sangen er skummel på starten, kan det ødlegge hele trippen?***
Synes Astrix blir for dystert/mørkt og masete men den skiva du refererer til er : He.art [Full Album Mix] Trippet baller på syre til den en gang i tiden,artig da,ikke nå
Selv om sangen er laget for tripping, er den ikke skreddersydd for deg.
Vi er veldig forskjellig å psykadelika er uforutsigbart fra person til person, og fra trip til trip. Dette må du nesten kjenne på selv. Når jeg har inntatt psykadeliske stoffer, får jeg en helt annen oppfattning av musikken jeg hører på. Musikk som ellers kan oppleves som "slitsom" eller ikke faller helt i smak, kan plutselig være favoritten.
Sjekket den, liker ikke sånn type techno.
Men liker dere sakte house/techno/Electro)

Hvis dere er ute etter litt skumle sanger har jeg en del. De er veldig avslappende.

Moderat - Finder
Moderat har også en melodi i skrekkfilmen Annihilation. Bare søk på thraileren liker lydeffektene

Armen Miran - Inevitable ending - Viken Arman & Goldcap ha på bass eller øreplugger
DEN SANGEN ER SÅ SYKT TRIPPY i til og med edru tilstand.
Droppen 2min inn - føler meg som den villmannen når jeg går tur eller trener til sangen

Dagdrømmer som bare det av sånne bangers.

Tror du kommer til å trippe godt av å høre på denne i oppturen - for meg hadde det vært perfekt "overload" å ta en tur nå og høre på dette i naturen Men det blir nok intenst! Ca dose du går for ?
Anonym bruker
"Tropisk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
DEN SANGEN ER SÅ SYKT TRIPPY i til og med edru tilstand.
Droppen 2min inn - føler meg som den villmannen når jeg går tur eller trener til sangen

Dagdrømmer som bare det av sånne bangers.

Tror du kommer til å trippe godt av å høre på denne i oppturen - for meg hadde det vært perfekt "overload" å ta en tur nå og høre på dette i naturen Men det blir nok intenst! Ca dose du går for ?
Vis hele sitatet...
Blir første gang, så satser på 100ug ca.
Det blir en nice trippe dose - hvor du alltid vet hvor beina er Et tips for førstegangs-turen hvis du bæder, gå en tur!
Det har reddet meg fra å ha det dårlig til å plutselig gå tilbake til "<3"

På en tripp med en kompis så skulle vi bare ta en liten luftetur fordi det hele ble litt mye å ta inn mens vi satt i ro - plutselig hadde vi pigede vært ute på tur i nærmere 12timer Gjett om vi var solbrent og utslitt når vi kom hjem haha!
Liker å tenke på det å trippe som en reise, så synes egentlig at det er helt greit at det kan bli litt skummelt til tider. Du sier jo selv at den blir nice etterhvert. Og det kan være skikkelig interessant, og belønnende å komme seg gjennom.

Hører ofte på the dark side of the moon. Og det er helt klart flere sanger der som virkelig får meg til å kjenne litt på det, men når det segmentet er gjennomført blir det veldig oppløftende før det går ned i en dal igjen. Spennende!