Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2161
bare sett diazepam på 5mg før, noen som har peiling på hva d er ?


R.i.p 23.04.2021
G o o g l e
Sitat av Tarm Vis innlegg
G o o g l e
Vis hele sitatet...
sjekket opp å ned, lite peiling, men ikke vært i nærheten av å finne noe
De er vel Diazepam 10mg..?
Jau er nok det da, men trodde ikke man fikk de høyere enn 5mg. Ble bare i tvil, aldri sett før.
R.i.p 23.04.2021
En av de første linkene som dukker opp når du søker på apotex diazepam... ja de er ekte fra Spania. I Spania får du til og med 25mg diazepam fra kern
Sist endret av Tarm; 9. november 2020 kl. 18:53.
Sitat av Tarm Vis innlegg
En av de første linkene som dukker opp når du søker på apotex diazepam... ja de er ekte fra Spania. I Spania får du til og med 25mg diazepam fra kern
Vis hele sitatet...
den er grei. vært dårlig på å sjekke da, takk for tiden
Sist endret av bimmen91; 9. november 2020 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ikke noe gærent ut med dem. Får de utenlandske på 10mg på gata her.
Trådstarter
5 0
Takk for svar, er det meste man får på brett legit? tenker fks xanor, diez ksalol ol..
Sist endret av bimmen91; 10. november 2020 kl. 22:52.
Sitat av bimmen91 Vis innlegg
Takk for svar, er det meste man får på brett legit? tenker fks xanor, diez ksalol ol..
Vis hele sitatet...
Nei det fins falske piller uten virkning i omløp, det fins research chemicals som imiterer utseende og virkning av de legit pillene men som fucker med hjernen som forsøkskanin i lengden, og det fins direkte dødelige piller.

Kom over denne nyhetslinken i en annen tråd nettopp om ksalol og skal bli mer forsiktig med å kalle piller jeg bare har sett bilde av for legit. Jeg kjøper ikke piller lenger men hadde fått smånoia om jeg om jeg gjorde.