Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1096
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, tok 40 mg bare for å teste hvordan dette føles. Har egt ikke kjent noen ting. Er jo ikke en umulighet at jeg har blitt scamma men det ser ut og smaker som mdma krystaller.

Har jeg ødelagt en evt roll i morgen på 80+40 mg? Er 3 mnd siden forrige gang.


Prøver jo også å være veldig forsiktig rundt mdma, angrer egt på at jeg gadd å waste på så smal dose, lesson learned. Men er derfor jeg spør!
40mg er kanskje i det minste laget? Av egen erfaring så trenger jeg mer for å få noe ut av det.
Det som er dumt med lave doser MDMA, er at de som regel bruker opp mye serotin uten at du nødvendigvis merker det. Du har tatt en dose som er under treshhold for å få noe merkbar effekt, men det kan faktisk ødelegge hele turen som du har planlagt imorgen. Eneste måten å finne ut sikkert er nok bare å prøve.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av LamaLama Vis innlegg
Det som er dumt med lave doser MDMA, er at de som regel bruker opp mye serotin uten at du nødvendigvis merker det. Du har tatt en dose som er under treshhold for å få noe merkbar effekt, men det kan faktisk ødelegge hele turen som du har planlagt imorgen. Eneste måten å finne ut sikkert er nok bare å prøve.
Vis hele sitatet...
Det er vel sikkert tre timer siden jeg tok det nå. Trygt å ta en 5 HTP for kvelden som kommer eller risikierer jeg serotoninsyndrom?
40mg er for lite og det blir som LamaLama skriver. Vent et par uker før du prøver igjen med 80mg. Hopp over 5-htp i kveld for sikkerhetsskyld.
Kan du ikke bare dosere 1,5 - 2 mg ganger antall kilo i kroppsvekt for å få den "ideelle" virkningen. Det er ikke alle rusmidler som har en rusvirkning som er proporsjonal med dosen. På mdma feks så er det en threshold dose du må over før du i det hele tatt merker noe.