Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2142
Er det noen som kjenner til at dette er en dårlig kombo? trodde jeg hadde hørt om folk som har kombinert dette...
Har tatt 10mg ritalin og 1 glass vin og sitter her med intense magesmerter.
har vært hatt en omgang med løs mage.
har tvunget meg til å kaste opp, fikk opp veldig lite, men det virker som det har hjulpet bittelitt på magesmertene.


kjent sak? tilfeldig?
Tror det er tilfeldig. Jeg pleide å ta ritalin, aldri opplevd magesmerter når jeg drakk alkohol. Derimot ble jeg aldri ordentlig full, uansett hvor mye jeg drakk.
Hm, det er da mange som bruker Ritalin og tar seg en fest? Jeg har ingen erfaring med Ritalin , men Googlet litt for deg. INGENTING kom opp.
Mistenker at dette heller kan ha noe med din løse mage å gjøre. Evnt ring legevakta å spørr ?
God bedring :-)
Det var det jeg trodde... Takk!
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
har vært hatt en omgang med løs mage.
Vis hele sitatet...
Løs mage kan være forstoppelse (bæsj sitter fast i tarmen og kun det flytende kommer forbi) og da trenger du fiber for å få løst det opp. Drikk også masse vann.

Rødvin har jeg inntrykk av inneholde fiber eller noe som setter i gang avføringen, synes jeg ALLTID går så mye på do "dagen der på".

Av de grunnene her kan være at du sitter med løs og vondt i magen.

Lærer litt i hjemmesykepleien
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Er det noen som kjenner til at dette er en dårlig kombo? trodde jeg hadde hørt om folk som har kombinert dette...
Har tatt 10mg ritalin og 1 glass vin og sitter her med intense magesmerter.
har vært hatt en omgang med løs mage.
har tvunget meg til å kaste opp, fikk opp veldig lite, men det virker som det har hjulpet bittelitt på magesmertene.


kjent sak? tilfeldig?
Vis hele sitatet...
jeg syntes jeg husker magesmerter fra ritalin...uansett er dette IKKE noen god kombi for leveren,kutt ut alkoholen

make sure det ikke er leversmerter du føler

høyre side under brystet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har aldri opplevd det værtfall, å har tatt masse ritalin på fest før. Vil tro det er en tilfeldighet, men folk tåler nå så forskjellig da så ikke godt å si