Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3939
Noen som vet noe om dexedrine ? bivirkninger?effekter ? Er Dexedrine og Methamena det samme???Har a.d.d. og lurer på å ta en prat med fastlegen om å bytte fra ritalin.

ADDerall er ikke lovlig i norge etter det jeg har forstått. men
leste at adderall kan gi en litt sånn hm følese av å være cool og får deg til å føle euphoria ,sånn som man også får av kokain, litt sånn queen of the world feeling.. og du blir mer utadvent og høy selvtilitt…. stemmer dette ?

Noen som vet om Methamena eller dexedrine også kan gi denne effekten?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det du snakker om er rasemisk amfetamin, altså amfetamin brukt i legemiddelindustrien, det går under navnene Metamina Dexamfetamin i sverige.

Teknisk sett er det en stereoisomer av amfetamin (molekylet kan ha en vestre eller høyreorientert struktur), dextroamfetamin er den høyrevendte versjonen.

Bivirkningene er da de samme som med amfetamin, avhengighet etc.
Er det samme ja, en rasemisk blanding av d- l- amfetamin. Tror neppe du får det med mindre du har gode grunner. Om du er ute etter rus er det vel heller bedre å kjøpe amfetamin eller kokain?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
er det noen som vet om det går og ta metamina nasalt ?
Vil nok gi samme effekt som amfetamin i større doser, og som Dodecha sa, samme bivirkninger.

capone6055: I teorien er det mulig ja, men det vil være svært ugunstig da pillene inneholder store mengder pille-stoffer. Oralt inntak er nok den beste og sunneste inntaksmetoden.

Ikke for å være moralhore, men å misbruke medisinen sin er en dårlig idé. Man har fått den for en grunn, og misbruker man dette kan det ende opp med at medisinen slutter å fungere på den måten den egentlig skal gjøre. Dessuten er dette svært vanedannende medisiner og kan føre til kraftig toleranse.
har testet både 5 og 10mg metamina (ikke testet amfetamin, så kan ikke sammenligne der)
Stod forran en flyttevask av leiligheten og det funket bra det. skikkelig driv hele veien uten å føle meg sliten. Kjente meg ikke noe spesielt ekstra bra, men det var jo også små doser.
Takk for svaret lacertosus! Kompisen som er på avrusing går på metamina daglig og ville vite om det gikk og "snorte" dem av og til for og dempe suget etter amf, Hovedsakelig det som er grun for avrusningen. Vi delte værtfall 10 mg knust og tok det nasalt, føles veldig likt som amf men den formen du blir er ikke noe behagelig etter personelig mening. Min erfaring, og ta dem nasalt er akkurat det samme som oralt