Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6237
Hei.

Jeg var i Oslo i helga og kjøpte litt 'kokain' på Karl Johan både natt til lørdag og natt til søndag.

Noen som vet sånn ca renhetsgrad det er på kokainen i Oslo? Og pris?

Han skulle ha 500 kroner per gram, men jeg fikk pruta meg til en veldig fin pris, da jeg kjøpte noe mer.

Vel, problemet mitt er. Jeg tok ca 1 gram over en halvtimes tid, men jeg merket svært lite. Alt jeg merket var at jeg ble mer opplagt. Jeg hadde drukket endel samme kveld, men jeg langt ifra drita. Det er btw første gang jeg snorta kokain.

Noen innspill?
Sitat av Inearthed Vis innlegg
Hei.

Jeg var i Oslo i helga og kjøpte litt 'kokain' på Karl Johan både natt til lørdag og natt til søndag.

Noen som vet sånn ca renhetsgrad det er på kokainen i Oslo? Og pris?

Han skulle ha 500 kroner per gram, men jeg fikk pruta meg til en veldig fin pris, da jeg kjøpte noe mer.

Vel, problemet mitt er. Jeg tok ca 1 gram over en halvtimes tid, men jeg merket svært lite. Alt jeg merket var at jeg ble mer opplagt. Jeg hadde drukket endel samme kveld, men jeg langt ifra drita. Det er btw første gang jeg snorta kokain.

Noen innspill?
Vis hele sitatet...
Dårlig kokain. Vil tro du bør prøve å skaffe bedre kontakter enn ukjente midt på Karl Johan. Skal nok være heldig for å skaffe noe grei kvalitet der.
Du ble lurt og dro i deg masse bøffestoffer. Snyt deg godt og få det ut! Gudene vet hva det er blanda ut med, babymat, paracet eller druesukker, få det ut! 500kr\g kokain fra gata som du fikk pruta ned høres ikke ut som en god deal i det hele tatt. Alt for billig. Du skal bli nummen i ansiktet og det skal svi i lommeboka.
Sist endret av Bothrops; 16. september 2013 kl. 12:31.
Drittcola er egentlig det jeg vil si, IMO så burde man aldri kjøpe bruke mye penger på en person du ikke har møtt før, du burde heller testet ut med 1, testet kvalitet for og faktisk sjekke om det er verdt det.

Og trodde cola var mye dyrere i Oslo.
Det er jo så klart individuelt i fra hvem du kjøper av, men på en gj.snitt basis tenker jeg da.
Sist endret av kimmy9gga; 16. september 2013 kl. 12:37.
Må ha vært minimalt med cola om noe i det hele tatt om du tar 1g på en halvtime, jeg bruker ca 0,5 på en hel natt på byen... Å da er jeg godt rusa
Godt tips; aldri kjøp det på gata i Oslo. Det er rett og slett som å kaste penger i dass.
Sitat av Inearthed Vis innlegg
på Karl Johan
Vis hele sitatet...
This titegn
okei, da veit jeg det.
Sist endret av Inearthed; 16. september 2013 kl. 15:30.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Og trodde cola var mye dyrere i Oslo.
Vis hele sitatet...
uten at jeg faktisk VET noe om prisene ville jeg vel antatt at prisene er høyere på distriktet der etterspørrselen er lavere..?