Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 12297
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Hvordan går du tilbake til forsiden?
Vis hele sitatet...
i nesten alle tilfellet bruker jeg back-knappen på musen til å gå tilbake til forsiden. Mye lettere enn å trykke på freaken med mindre jeg har bladd mange sider inn i en tråd. Men som oftest sjekker man bare de siste nye innleggene.
Etter at fargesystem kom, har jeg helt sluttet å bruke "Nye innlegg", og bruker utelukkende logoen til å gå til hovedsiden.
jævla subkulturelle kapitalister ass!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Hva skjedde nå? :O Karmapoeng? Stedsnavn er borte?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Hva skjedde nå? :O Karmapoeng? Stedsnavn er borte?
Vis hele sitatet...
Kvalitetspoeng igjen nå.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Kvalitetspoeng igjen nå.
Vis hele sitatet...
Kvalitetpoeng*

Og ffs, nå hadde jeg jo akkurat begynt å venne meg til å ha subkulturell kapital...
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jaja, da fikk vi ikke likes. Vi burde integrere at hver gang man trykker KP/like så kommer det opp på facebook-brukeren din sin vegg, og at man i tillegg må bruke facebook for å logge inn her. Det hadde gjort nettstedet vårt mye mer attraktivt!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jaja, da fikk vi ikke likes. Vi burde integrere at hver gang man trykker KP/like så kommer det opp på facebook-brukeren din sin vegg, og at man i tillegg må bruke facebook for å logge inn her. Det hadde gjort nettstedet vårt mye mer attraktivt!
Vis hele sitatet...
Mener å huske at facebook connection var i en eller annen form nevnt i en planlagt oppdatering på 1. april eller noe slikt.
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Kvalitetpoeng*

Og ffs, nå hadde jeg jo akkurat begynt å venne meg til å ha subkulturell kapital...
Vis hele sitatet...



<----- Syns enda Freak'en er skummel.
Sist endret av Mozzie; 22. juni 2013 kl. 17:24.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
The return of the KP. o.0
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
En oppfordring/et spørsmål til crewet eller admin;


Hva med å ha to sett forskjellige poeng - 1) étt sett med k.p/subkulturell kapital/hva det nå neste kalles, som brukere kan gi til hverandre i begrenset antall per dag akkurat som før 2008(??), - 2) samtidig som vi har "plusspoeng" som diskusjon.no eller Vgd, og disse "plusspoengene" vil fungere som Kp/subkult.kapital idag..

Mao man kan gi dem (plusspoengene) i ubegrenset antall, og de funker som meitemark nevnte engang "klapp på skulderen", akkurat som Kp/subkult.kapital idag.
Derimot vil den andre typen kvalitetspoeng helst gis til innlegg som virkelige er kvalitet, og de gis i som nevnt begrenset antall.

(..) Dette igrunn fordi jeg (og andre) har ment at det har gått inflasjon i Kp, hvertfall for et år siden cirka, da var det tilstander^^. Dere har forandret navnet til 'subkulturell kapital' nylig, noe som jeg synes var hipt og ganske artig - forandring fryder så lenge den ikke er altfor radikal!

Tidligere lot jeg meg irritere over at folk fikk massevis av Kp for mongoinnlegg, men jeg tror jeg har modnet der noe, så jeg bare overser. Og så tilstander med Kp-horing ser jeg mindre og mindre nå for tida er mitt inntrykk.
Men derfor også denne greia med "Kp" i to "grader" - plusspoeng og kvalitetspoeng. Plusspoeng kan du gi og få så mange du bare orker, kvalitetsponeg er noe mer begrenset og skal gis til rett type innlegg.


Hva tror dere?
Sist endret av aeon_illuminate; 22. juni 2013 kl. 17:29.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
aeon_illuminate: Det høres forvirrende og lite intuitivt ut. Fra et usabilityperspektiv er det veldig uheldig å ha to funksjoner som gjør nesten akkurat det samme.
Hvorfor står det ikke sted under avtarene til brukerne lengre?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
<----- Syns enda Freak'en er skummel.
Vis hele sitatet...
Den freaken er jævlig ekkel!
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Hvordan går du tilbake til forsiden?
Vis hele sitatet...
Bare jeg som bruker bokmerkelinja til å gå tilbake? Freaken skremmer meg for mye i disse dager.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg vet dette er en gammel tråd, men jeg synes subkulturel kapital var mye kulere enn KP.

Hvorfor byttet vi tilbake?