Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2749
Hei, tenke vi kunne lage en tråd om filmer vi liker å se når vi har røyka litt . Jeg selv liker fantasy eller helte filmer som Lord of the Rings, Harry Potter, Spiderman, X-man, The Avengers, Narnia (jo, den er koselig den) ol, eller så liker jeg mindfuck filmer som The Prestige, Sev7en osv. Liker også godt å se actionfilmer som Savages, Green Street Hooligans, Act of Valor og James Bond men ting som Die Hard blir for voldsomt når jeg skal chillen. Leter etter tips for filmer jeg kan se i kveld

Post dine beste fjern-filmer!
Spørs litt hvilken type høy du får
For meg virker det som at jeg hovedsaklig for enten latterkrampe høy med ekstreme munchies eller en skikkelig cloudy og borte høy.

Hvis jeg får en latterkrampe høy funker egentlig omtrent alle filmer, mens hvis jeg får en cloudy høy, liker jeg beste å bare legge meg tilbake og høre på noe rolig musikk

The Big Lebowski er jo jævli rå da.
Så Hobbiten i går mens jeg var mental-high som faen. Mildt sagt den beste filmen jeg har sett i mitt liv.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg prøver å ikke se på filmer mens jeg er fjern. Det ender opp med at jeg vet hvordan filmen slutter, men husker egentlig ikke en døyt av det som skjedde.

I forrige uke tror jeg at jeg så 5 episoder av Entourage 4 ganger, fjern hver gang. Jeg vet fortsatt ikke hva som har skjedd i de episodene, og er nødt til å se dem igjen sober.
Sist endret av Buddapower; 23. mars 2013 kl. 12:33.
Rattatouille er den perfekte film å se høy! Det er dog viktig at man har munch i nærheten...
David Lynch sine filmer når man er skikkelig bakt, er magisk
Kan anbefale å kjøre et Community-maraton, det er en serie og ikke en film men tror aldri jeg har ledd så mye av noe annet noensinne!
Scary movie filmene er jo hysterisk, spesielt 2 og 4


men det du vill unngå er horror filmer, det er satan selv.
Så Hobbiten fjern, nettopp fått tak i grønt og røyket før vi stakk inn på kinoen for å se den i 3D, villeste opplevelsen ever.

Støtter også Dos Equis forslag om å se Community, helt fantastisk å se fjern.
Klarer aldri å følge med på filmer når jeg er fjern. Vanskelig å konsentrere seg når tankene fort flyr over på noe annet enn det filmen handler om konstant. Derfor finnes det masse annet bedre å gjøre IMO.
Første gangen jeg røyka MJ så jeg og noen venner how high. Hadde vondt i magen i en uke. Prøvde å se den noen dager etter når jeg var sober, ikke like gøy.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jeg prøver å ikke se på filmer mens jeg er fjern. Det ender opp med at jeg vet hvordan filmen slutter, men husker egentlig ikke en døyt av det som skjedde.

I forrige uke tror jeg at jeg så 5 episoder av Entourage 4 ganger, fjern hver gang. Jeg vet fortsatt ikke hva som har skjedd i de episodene, og er nødt til å se dem igjen sober.
Vis hele sitatet...
I feel your pain! Jeg har prøvd å se de fire første episodene av serien, og vet fortsatt ikke hva den handler om, hva hovedpersonene heter, eller har noen særlig oversikt over hva storyen går ut på..

Filmer jeg liker når jeg er påvirket er helst filmer jeg har sett før, og derfor ikke trenger å følge med på hele tiden, og kan for eksempel være actionladde filmer som the transporter, blood and bones, never back down, undisputed osv. Blant favorittene generelt er vel jason statham, michael jay white, scott adkins og til dels mark wahlberg regjerende nå for tiden.

Ellers slår det ikke feil med noen stonerfilmer som how high og den siste revejakta for å nevne noen. Sistnevnte var fast "røykefilm" sikkert de første ti gangene jeg og vennene mine begynte å røyke, og da var den genial ettersom vi nærmest kunne identifisere oss med rusen de "fikk" i filmen, da dette var de første gangene noen av oss røyket noe særlig.
burde vært möderatör
ARCHER! ARCHER ARCHER ARCHER!!

24.media.tumblr.com/tumblr_me6sxq0YC81rofwkio4_1280.png
Sist endret av pappabetaler; 25. mars 2013 kl. 11:53.
Vil anbefale Jackass 3.5 eller noe av de andre, beste kvelden! Det negative er bare at jeg slet med å puste, fordi jeg lo så mye
Sist endret av random76010; 25. mars 2013 kl. 16:28.
Folkefiende
Toaru's Avatar
Pink Floyd: The Wall..? ^^'
Kan anbefalle :

Koyanisqaatsi : Verden er vakker
Samsara : fy faen som verden er vakker
Holy Mountain : words cant describe it
Waking Life : Vet ikke om det er en film, eller om det bare er animerte bilder med mindfuck etter mindfuck etter mindfuck
Akkurat nå passer Big bang theory veldig bra. Trekker en del på smilebåndet!