Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2079
Heisann, nå har jeg røyka en del forskjellige spice incenser, å det jeg(og sikkert mange andre) lurer på er om det er muligt å få noe brukbar rus utav skrap fra spice.

Har testa Wasted(oh my..)
Bonzai
Bonzai Citrus


Er desverre tom nå, men har en del kliss i lumen min :P så jeg bare lurte litt.
Tror ikke det går, men du kan jo alltids prøve! det hadde jeg gjort om jeg var desp
Trådstarter
6 1
Sitat av zevz Vis innlegg
Tror ikke det går, men du kan jo alltids prøve! det hadde jeg gjort om jeg var desp
Vis hele sitatet...
Hehe ja, vurderer det, hadde vi i allefall funnet det ut:P
Litt kjipt å sitte 17.mai uten trekk altså :P har ny "batch" med Spice i posten i mårra, men likavel :P
sorry for å kapre tråden, men det er noe jeg har lurt på en stund. Er disse legal high tingene noe bra? Iforhold til marijuana / hash.
Trådstarter
6 1
Sitat av Domm Vis innlegg
sorry for å kapre tråden, men det er noe jeg har lurt på en stund. Er disse legal high tingene noe bra? Iforhold til marijuana / hash.
Vis hele sitatet...
Etter jeg blei tatt i en bust å fikk en prøvetid på 2år starta jeg me legal high's, for det meste forskjellige typer spice, å jeg må si at det jeg har prøvd så langt slår det meste av hasj/cannabis produkter jeg har testet, jeg får en slags "alt er flott jeg gir faen" rus, noe jeg foretrekker, å bare sitte "død" i stolen min å høre på musikk,game,film osv, vil ikke anbefale enkelte typer spice hvis du har planer om å være rusa ute i det offentlige, men seff, det finnes mildere typer spice.

Mitt råd er å bestille deg et par gram, teste det og dømme det selv, har lest så mye forskjelligt om det, ulik reaksjon hos personer, så det beste er bare å prøve selv

Lykke til å håper du får noen gode opplevelser fremover
Sitat av Ibanez87 Vis innlegg
Etter jeg blei tatt i en bust å fikk en prøvetid på 2år starta jeg me legal high's, for det meste forskjellige typer spice, å jeg må si at det jeg har prøvd så langt slår det meste av hasj/cannabis produkter jeg har testet, jeg får en slags "alt er flott jeg gir faen" rus, noe jeg foretrekker, å bare sitte "død" i stolen min å høre på musikk,game,film osv, vil ikke anbefale enkelte typer spice hvis du har planer om å være rusa ute i det offentlige, men seff, det finnes mildere typer spice.

Mitt råd er å bestille deg et par gram, teste det og dømme det selv, har lest så mye forskjelligt om det, ulik reaksjon hos personer, så det beste er bare å prøve selv

Lykke til å håper du får noen gode opplevelser fremover
Vis hele sitatet...
Hvor mye pleier du å putte i Jointen/Bongen når du røyker det da?
Trådstarter
6 1
Sitat av Infmush Vis innlegg
Hvor mye pleier du å putte i Jointen/Bongen når du røyker det da?
Vis hele sitatet...
Har som regel rundt 0.2 - 0.3 i en joint, litt mindre hvis jeg røyker bøtte, however, vil ikke anbefale noen heftige bonger/bøtte hvis man ikke er daglig røyker, i starten(på legal high's) kjøpte jeg det sterkeste som var på markedet (Den heter Wasted:P) jeg mekka en dobbel spliff me rundt 0.7 - 0.8g i, I starten på rusen var dette bare det sykesteste jeg hadde vært borti, rusen var perfekt, problemet var at den ikke ville stoppe på det stadiet jeg var fornøyd me.
Den bygde seg sånn opp at jeg lå å spydde på gulvet å hadde voldsomt vondt i kroppen.
Seff, dette var min første legal high, så jeg måtte jo "prøve" meg fram hehe
Begynn enkelt, røyker du jonas ville jeg startet ganske så roligt, 0.2g ca på første, er du ikke fornøyd med det øker du dosen ettersom hva du er komfortabel med

Når det gjelder bong vil jeg faktisk foreslå at du blander det inn i tobakk, trenger fortsatt bare minimale menger å prøv deg fram til du har funnet din egen dosering

Sitat av Ibanez87 Vis innlegg
Heisann, nå har jeg røyka en del forskjellige spice incenser, å det jeg(og sikkert mange andre) lurer på er om det er muligt å få noe brukbar rus utav skrap fra spice.

Har testa Wasted(oh my..)
Bonzai
Bonzai Citrus


Er desverre tom nå, men har en del kliss i lumen min :P så jeg bare lurte litt.
Vis hele sitatet...

Heisann, glemte å gi en liten "rapport" om det faktisk funka, å jeg må si det funka ganske så bra, litt kortvarig, men helt brukbart hvis du har null å røyke på en dag
▼ ... over en måned senere ... ▼
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Ibanez87 Vis innlegg
Heisann, glemte å gi en liten "rapport" om det faktisk funka, å jeg må si det funka ganske så bra, litt kortvarig, men helt brukbart hvis du har null å røyke på en dag
Vis hele sitatet...
Har selv skrapt mye og må si at rusen kan bli jævlig merklig, dette gjelder for skrap i bonger som brukes til all mulig cannabis.
Venter man en god stund før man skraper, har man gjerne vært igjennom mange forskjellige sorter hasj & weed.
Resultatet av dette blir en surprisemix som kan facke deg helt opp om du er heldig.
(Skulle tro dette gjelder for spice også!)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Domm Vis innlegg
Er disse legal high tingene noe bra? Iforhold til marijuana / hash.
Vis hele sitatet...
Ett tips: Ikke kjøp Spice og lignende. Kjøp heller "råvarene" og lag dine egne røykmikser. Mange av de som selger disse røykmiksene, oppgir ikke hva det inneholder. Mest sannsynelig inneholder de en eller flere typer JWH, men det er en fordel å vite hvilken type JWH, siden det kan være stor forskjell fra type til type. Og noen typer har den egenskapen at man kan i verstefall krype i fosterstilling og tro at det er din siste time. Litt greit å vite på forhånd. Dessuten får man en mer nøyaktig dosering på disse syntetiske stoffene hvis man kjøper det rent, og det kommer lettere igjennom tollen, siden JWH i pulverform som regelt sendes som brev. Litt vanskligere å få igjennom en pakke som inneholder en røykmiks som ingen vet hva inneholder.
Sist endret av Mexxy; 27. juni 2011 kl. 10:06.
Hei hopp freakere.
Nå har jeg nettop, inspirert av Ibanez87 bestilt "Wasted". Noen andre som har noen erfaringer med dette, gode dårlige?
Sjekket alle ingrediensene på urtelisten, var ikke alle jeg fant, men de jeg faktisk fant, var merket H for handelsvare, går ut ifra at dette er grei skuring da?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har nettopp testet 5 forskjellige "herbal highs" som kom i en stor pakke til meg. Skjønner nå at de inneholder det samme virkestoffet (JWH). Dette har karakter av en seig, sukkeraktig masse som de røykbare urtene er smurt inn med. Min erfaring er at materialet er lite brennbart. Spørsmålet om skrap kan være potent er derfor relevant. Svaret er sannsynligvis ja. Hvis urtene funker, funker skrapet også. Sannsynligvis skal det mye til for å få stoffet til å brenne helt opp.

Selv merket jeg ikke noen nevnverdig effekt, etter å ha røykt alt det jeg orket både i joint og på bøtte. Men det er jo en kjennsgjerning at det ikke er alt som biter like godt på alle.