Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  381 40069
Game disconnected
pokemon's Avatar
forstod det som om den var på lufta for ei stund siden så bør vell ikke være lenge igjen
Ser ikke ut som den er ute nå i hvertfall.
Johnny Cash mofos
den airer her i canada om 4 og en halvtime..så skal den sees, og så legges på nettet..dere får nok vente til i morgen
Enkelte anmeldere har fått tilgang til de første episodene før tiden, så eventuelle henvisninger du har lest til handlingen i kveldens episode er antakelig derfra.
Game disconnected
pokemon's Avatar
http://next-episode.net/the-walking-dead - gikk utifra den jeg da..
noen som vet hvor jeg kan se / hente ep2 utenom og bruke torrents? kan ikke bruke d her paa hybeln
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av sinquah Vis innlegg
noen som vet hvor jeg kan se / hente ep2 utenom og bruke torrents? kan ikke bruke d her paa hybeln
Vis hele sitatet...
eneste jeg kommer på er og vente 1-2 år til den kommer på dvd
http://www.couchtuner.com/the-walking-dead/ Der kommer den nesten med en gang den er sendt på tv.
Sitat av sinquah Vis innlegg
noen som vet hvor jeg kan se / hente ep2 utenom og bruke torrents? kan ikke bruke d her paa hybeln
Vis hele sitatet...
Streaming ftw. Jeg streamer nesten alt nå etter at nettet mitt ble nedgradert, så det er vanskelig å holde oppe creds på tvtorrents. Kvaliteten blir selvsagt ikke DVD kvalitet, men jeg er ellers vant til å laste ned blueray og kvaliteten på streaming gjør meg ikke så mye. Jeg bruker også siden jeg linket til for alle seriene jeg ser på. ^^

Jeg ble forresten nettopp ferdig med episode 3. Kan ikke si dette er den beste serien jeg har sett. Som andre har sagt er ikke skuespillet mye å skryte av, og det er heller ikke dialogene. Serien er underholdene nok for meg til å ville se mer, da; så vi får håpe serien tar seg opp senere i sesongen.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Da skal man se episode 3, takk til bukta
Så nettopp episode 3. Jeg har lest tegneserien også å husker at jeg hata den delen her av handlingen. Starten var kul, byen var kul, men alle intrigene mellom dama, vennen og hovedpersonen er dritt. Ser fram til at de kommer seg videre i handlingen. Jeg hadde håpet de tonet ned dramaet, men det virker ikke slik. Starten på episode 3 er ganske bra da. Tror neste episode også vil ha en god del drama, men episode 5 vil ha mer action.

Her er en av de bedre zombieseriene jeg har sett: http://www.imdb.com/title/tt1285482/
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Enig med deg. Jeg gleder meg egentlig til de kommer seg videre, og til *SPOILER*















fengslet





*spoilerslutt*
Sitat av Acez Vis innlegg

Her er en av de bedre zombieseriene jeg har sett: http://www.imdb.com/title/tt1285482/
Vis hele sitatet...
Takk for tipset!
se episode 1 og 2 på lørdag, gleder meg til å se nummer 3! synes dette virker spennende!
genial serie! episode 3 idag, gleder meg!
Laster ned episode 3 nå.

De 7 dagene jeg måtte vente føltes som 1 måned og de 10 minuttene som er igjen av downloaden kommer til å føles som et ÅR!!!
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Laster ned episode 3 nå.

De 7 dagene jeg måtte vente føltes som 1 måned og de 10 minuttene som er igjen av downloaden kommer til å føles som et ÅR!!!
Vis hele sitatet...
Haha, kjenner igjen det ass
Så nettopp 3'ern. Som sagt, så var starten veldig bra, men det ble alt for mye snakking og sånt. Vil helst at dette skal handle om zombier, og ikke så altfor mye forhold mellom folka.

Håper på at 4'ern blir bedre.. 5/10
onClipEvent, da må jeg dessverre skuffe deg. The Walking dead, tegne- som tv-serie, har alltid og vil alltid handle om mellommenneskekuge forhold primært. Zombieapokalypsen er en backdrop som tillater en å la karakterene gjennomgå ekstreme opplevelser, og vha. serieformatet får vi oppleve hva det gjør med dem over tid. Det er dette fokuset som har ført til at tegneserien har blitt en stor suksess, og det som vil få andre enn hardcore zombieheads til å følge tv-serien i lengden.

Selv om de to første episodene vitterlig var råere enn den tredje, er sistnevnte den som har funket best for meg hittil. Det var mye bra i de innledende episodene, men jeg følte likevel at ting fløt vel stivbent til tider, og at noe manglet. Nå har kjemien gjort et godt sprang, og flyten har blitt mer naturlig. En vesentlig forbedring. Jeg er helt for gore, splatter og money shots, men uten roligere perioder med karakteroppbygging, som får en til å investere følelser i de forskjellige karakterene, blir den følelsesmessige impacten av forferdelige handlinger og lidelser heller døll i lengden. Og zombie-bashing alene er vel smådølt etter en halv gjennomsnitts zombiefilm?
Sist endret av xtapolapocetl; 16. november 2010 kl. 00:00.
syntes episodene hittil har vært brae jeg. selv om jeg er enig i at man må få bli bedre kjent med karakterene framfor bare action. skal fortsette og følge med ja
Episode 3 var litt skuff
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Jeg er helt for gore, splatter og money shots, men uten roligere perioder med karakteroppbygging, som får en til å investere følelser i de forskjellige karakterene, blir den følelsesmessige impacten av forferdelige handlinger og lidelser heller døll i lengden. Og zombie-bashing alene er vel smådølt etter en halv gjennomsnitts zombiefilm?
Vis hele sitatet...
+1. Det er få serier som i det hele tatt går forbi sesong 1 uten karakteroppbygging. Det er alltid, med ekstremt få unntak, karakterbyggingen til en serie/film som gjør den verdt å se på, og det spesielt med serier da de kan vare i flere sesonger. Serier som Jericho, Dexter, Lost, House og Entourage - for å ta noen eksempler, er alle serier som rett og slett hadde blitt kjedelig hvis man ikke følte man kjente karakterene. The walking dead er intet unntak. Det hadde blitt enormt kjedelig hvis alt som skjedde var "zombie killin'".
Joda ser poengene deres, men det kunne gjerne gått over litt tid.

Anyways, det er bare mine meninger
Sist endret av onClipEvent; 17. november 2010 kl. 20:48.
Jeg syns episode 3 var den absolutt beste hittil! Det var deilig å se at Rick faktisk ble påvirket av at de forlot han karen på toppen av bygningen. Håper det blir flere episoder lignende denne, og for dere som syns den var skuffende så tror jeg ikke serien er noe for dere. I hvertfall hvis de skal følge tegneserien, så er karakterbygningen en veldig stor del!
Sett de 3 første episodene, synes det er heftig og knall at det endelig har kommet en zombie serie. Noen som aner hvor lenge serien vil være på lufta? Hvor mange sesonger?
Jeg likte faktisk episode 3 bedre enn de andre, og jeg håper det fortsetter slik! I episode 3 var det mer fokus på holdningen mellom menneskene og hvordan de skal overleve, som tegneserieleserene sier de skal fortsette med!
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som aner hvor lenge serien vil være på lufta? Hvor mange sesonger?
Vis hele sitatet...
Første sesong består av seks episoder, sesong nr. 2 er allerede bestilt og vil være på 13 episoder. Så lenge seertallene holder seg oppe vil jeg tro denne serien vil fortsette i mange år. Tegneserien runder snart 80 utgaver (and counting), og det er svært mye materiale å ta av.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Første sesong består av seks episoder, sesong nr. 2 er allerede bestilt og vil være på 13 episoder. Så lenge seertallene holder seg oppe vil jeg tro denne serien vil fortsette i mange år. Tegneserien runder snart 80 utgaver (and counting), og det er svært mye materiale å ta av.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
ENDELIG! En TV-serie med Zombier!!

Jeg er ultimat zombiefanboy

Har nettopp lastet ned første episode, og jeg skal gå å poppe popcorn nå
Vis hele sitatet...
Er kansje litt oftopic da men...
Det finnes en Anime serie som er rimelig god, zombi apocolypse greier...
Review: http://www.youtube.com/watch?v=CKVQCJNcR7w
Takker for den, så fett ut
Sitat av xShadyx Vis innlegg
Er kansje litt oftopic da men...
Det finnes en Anime serie som er rimelig god, zombi apocolypse greier...
Review: http://www.youtube.com/watch?v=CKVQCJNcR7w
Vis hele sitatet...
Ser fram til episoden i morgen

Her er noen anbefalinger fra meg også:

Hellsing (Har innslag av zombier, genial serie både i bokform og tegnefilm)

Dawn of the dead (Den beste av Romero sine...mange er kanskje uenige)


Day of the dead
(1985 versjonen- Meh, helt grei)

Dead Set (Som nevnt tidligere her, undervurdert zombieserie)

Shaun of the dead (Ganske useriøs, men veldig gøy)

La Horde (Fransk Zombieflick, har ikke sett denne selv enda), ikke denne heller.

The Omega Man (Utrolig teit film, I am Legend med Will smith er basert på denne.. Vil si det er en bedre zombiefilm)

Kan poste flere senere. Bl.a noen franske jeg har glemt navnet på...
Shaun of the dead er bare altfor awsome
Anbefales !
Nettopp sett episode 4 og jeg må si den var utrolig bra, litt små pirk i skuespill og setting rundt da Amy ble bitt, men dette er nok den beste hittil for meg! Gleder meg til neste mandag
Å pokker, har helt glemt det pga. mye stress idag

Blir deilig å avslutte dagen med TWD. Kanskje jeg får drømmer om zombier nå?
Hadde forutsett at den kom til å være elendig men ble egentlig hyggelig overrasket. Det jeg hadde forventet skulle skje skjedde ikke. Tror jeg må lese albumene igjen for å huske hva som skjedde...ender vel opp med å spoile alt for meg selv :P
Bare jeg som synes det begynte å bli litt kjedelig i lengden? Dårlig og unødvendig skuespill til tider, lite action og en tynn handling.. Var spennende helt til episode 3..
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Å pokker, har helt glemt det pga. mye stress idag

Blir deilig å avslutte dagen med TWD. Kanskje jeg får drømmer om zombier nå?
Vis hele sitatet...
Samme her XD Mye som ble gjort i dag, og glemte helt av serien:O
Sitat av Ravedope Vis innlegg
Bare jeg som synes det begynte å bli litt kjedelig i lengden? Dårlig og unødvendig skuespill til tider, lite action og en tynn handling.. Var spennende helt til episode 3..
Vis hele sitatet...
Bare for at en episode har lite action å splatting så betyr det jo ikke at resten blir sånn... Alle episoder kan ikke være spennende og full av action. Da kan jeg love deg at serien ville blitt kjedelig og forutsigbar...

Synes 1-4ep har vært knall! Elsker at de varierer fra action til at man får vite mer om karakterene og hele settingen rundt. Bare synd at det er en uke til neste episode..
Dene episoden var skikkelig bra!

Tror jeg har en anelse om hvorfor det på slutten skjedde...
Gjetter at det har noe med rednecken å gjøre.
Sist endret av kengro; 22. november 2010 kl. 22:11.
Han derre som de levna på taket, ja.

Og kan noen forklare meg hva redneck er?
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Han derre som de levna på taket, ja.

Og kan noen forklare meg hva redneck er?
Vis hele sitatet...
Redneck

Rednecks live in the Southeastern United States. While they do not comprise the entire population in this region they do make up the vast majority of the people here.

Typically, rednecks live in rural settings. They avoid urban settings. They are proud of their pick-up trucks or older cars and stick with them despite rising gas prices.

They typically work industrial or manual labor jobs. The majority do not have anything beyond a high school education. They depend on the "Good 'Ol Boy" system of advancement. They are extremely weary of those who do possess the desire to act educated -- these people are perceived as sell-outs.

You can often see rednecks hauling lawn equipment or hunting (dog) equipment even if they do not plan on using these items in the near future. It is a proud symbol of their social class.

Rednecks often are seen about in hunting attire even though they do not plan to hunt anything. Dressing up comprises of dockers and a tucked in polo shirt. Baseball hats on men are a must regardless of the occasion or whether indoors or not.

Most rednecks do not live in mobile homes anymore. Most have modest homes. Typically they decorate in Native American or hunting themes. Most devote much more money into their vehicles then their homes.

Rednecks speak with a Southern accent and avoid using big words. They may know big words but it is not socially acceptable to use them. People who do are identified as outsiders.
Hm, glemte å poste denne, og ser at Acez kom meg i forkjøpet i mellomtiden. Poster likevel i tilfelle noen vil ha det på norsk.

"En som er solbrent i nakken"; en bondeknøl. Brukes gjerne om analfabet trailertrash i sørstatene. Har ingen geografisk begrensning, refererer til medlemmer av redneck-kulturen som går ut på å kjøre pickup i fylla, skyte rotter på dynga og generell søplete livsførsel, på landet som i byen. NASCAR-fans. Mennesker som velger å leve som de gjør. Må ikke forveksles med hillbillies, som refererer til fjellbønder og andre som er født inn i dyp verdslig og intellektuell fattigdom, geografisk isolert fra ytre påvirkning.
Sist endret av xtapolapocetl; 22. november 2010 kl. 23:03.
Digger denne serien mer og mer ^^, episode 4 er den beste hittil :P
Sitat av kengro Vis innlegg
Gjetter at det har noe med rednecken å gjøre.
Vis hele sitatet...
Tviler på at det var han. Mistet masse blod og var nok helt utmattet. Skjønner ikke hvorfor han da hadde giddet å stresse så sykt med å hevne seg.
Han visste jo også at broren var i campen, tviler på at han hadde risikert livet hans.

I tillegg må det ha vært sykt stress å fjerne alarmsystemet rundt campen med bare 1 hånd, uten at noen hørte det

Vi får se neste søndag, blir spennende! Fantastisk serie. Håper neste sesong blir like bra som første ser ut til å være
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Han derre som de levna på taket, ja.

Og kan noen forklare meg hva redneck er?
Vis hele sitatet...
redneck=bondetamp
Johnny Cash mofos
Sitat av vadefuglen Vis innlegg

I tillegg må det ha vært sykt stress å fjerne alarmsystemet rundt campen med bare 1 hånd, uten at noen hørte det

Vis hele sitatet...
Hvilket alarmsystem? Det har jo vært en zombie i nærheten av campen tidligere uten noen form for advarsel.
Alle satt jo rundt bålet.
Sitat av espen1812 Vis innlegg
Hvilket alarmsystem?
Vis hele sitatet...
Hermetikkbokser i tråd.
Men da lurer jeg på; Hvem fjernet det?

De ble jo ikke varslet eller noe..
Den gamle mannen (Dale) tittet fælt på klokken sin før de ble angrepet. hmm..

Synser fælt nå jeg, hehe. Blir spennende på søndag!