Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2153
Første gang jeg skriver et innlegg her så kan bare bli bedre.
Vis noen har tips til hvorfor dette skjedde så må du bare kommentere.




Litt om meg Er ungdom som går på skole, trener aktivt men har kneskade som gjør mye vondt, ADHD med mye impulsive ting og mye hellvete i livet.



Dag 1Det begynte med at jeg traff kompisne mine som har røykt i flerne år og de skaffet meg 1g brunt hasj som de sa var konge kvalitet men smakte piss i blunten på fredag.

Dag 2På lørdagen så traff jeg kompisen min ( dealer) igjen og spørte han om 1,5g og da svarte han ja og lagte en svær blunt til meg å sa fyr laus når du vil. Røykte den noen timer senere og merket jeg ble veldig trøtt og svimmel.

Dag 3På søndagen så røykte jeg ikke men sov i kanskje 16timer.

På mandagen hadde jeg bare 1 time på mårånen fra 09>10 og prøve 14:00.
Jeg kjørte til kompisen min så haddet fått tak i 11g brunt og 1g grønt med en anner kompis som har mye erfaring innen dop.
Så ville jeg prøve bong så lagte vi en ut av en 1,5l cola flaske. etter det første trekke på ca 0,3g ble jeg helst slått ut og fikk hosteanfall pga jeg røyker ikke noe normalt, røykte til ca 1g var borte, tok 1timers matpause inne på kjøkkene og etterpå gikk vi for å røyke og han med all erfaringen hadde toge noe grønt oppi sammen med tobakk og brunt så tenkte jeg kan vel ikke skade? tog noen kraftige trekk med den og ble heilt fucket. Kjørte til skolen for å ha prøve.

Fant klasserommet til slutt etter å ha gått i 20min som føltest som 5min.
Satte meg ned og ventet på læreren, merket fort at alt begynte og bevege seg over alt å klarte ikke å fokusere elle se fokusert på ting. Fikk prøven, skrev over hele arket noe læreren reagerte på også med mine røde øyne og lukt av cannabis.
Fikk fri og skulle bevege meg, alt virket helst lost, ingenting betydde noe og folk som jeg hater var plutselig veldig snille. Fant veien hjem og la meg for dette var helt jævligt men gøy. våknet ennå helst lost, spist mye mat. sovnet igjen og skulle vær klar for skule og jobb intervju på tirsdag og var ennå helt vekk.
Ojsann... Dette er vel bare altfor stor dose og veldig feil setting. Prøv å røyke ca halvparten så mye og se på noe skikkelig moro på tv'n. Adventure Time sesong 1-4, f. ex. Å gjøre alvorlige viktige ting når man er beruset skaper bare angst og problemer.
Det er ingen trip, og ingenting merkelig skjedde. Du ble bare veldig høy.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er ingen trip, og ingenting merkelig skjedde. Du ble bare veldig høy.
Vis hele sitatet...
De jeg røykte med sa bare jeg overreagerte og var barnslig mens jeg satt inne i klasserommet helt stille, fikk høre fra noen klassekamerater at jeg hadde vist kalt læreren våres, goman og dansk salami..

Blir nåkk flerne rapporter ettersom det er mye å prøve :P
Sitat av Albinots Vis innlegg
De jeg røykte med sa bare jeg overreagerte og var barnslig mens jeg satt inne i klasserommet helt stille, fikk høre fra noen klassekamerater at jeg hadde vist kalt læreren våres, goman og dansk salami..

Blir nåkk flerne rapporter ettersom det er mye å prøve :P
Vis hele sitatet...
De du røyker med er idioter som ikke skjønner hvordan cannabis fungerer, eller så er de bare shitty venner. Tenk å proppe en førstegangsbruker med et helt gram, for og så la han gå på skolen etterpå! Om du skal røyke igjen så sikrer du at det er en fornuftig mengde du bruker.

En skoledag er ikke riktig tidspunkt å røyke på.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuglern Vis innlegg
De du røyker med er idioter som ikke skjønner hvordan cannabis fungerer, eller så er de bare shitty venner. Tenk å proppe en førstegangsbruker med et helt gram, for og så la han gå på skolen etterpå! Om du skal røyke igjen så sikrer du at det er en fornuftig mengde du bruker.

En skoledag er ikke riktig tidspunkt å røyke på.
Vis hele sitatet...


Har jo nesten røykt i 2-3dager i strekk da, men den skoletimen jekk til hellvete mildt sak.

Er dette noe som kommer til å skje vær gang jeg røyker?
Sitat av Albinots Vis innlegg
Har jo nesten røykt i 2-3dager i strekk da, men den skoletimen jekk til hellvete mildt sak.

Er dette noe som kommer til å skje vær gang jeg røyker?
Vis hele sitatet...
Nei. Om man holder seg til fornuftige doser så skal ikke det skje. Det er klart at rusen også føles sterkere når man er i stressende situasjoner, og en skoletime er et prakteksempel på en slik dårlig setting.

Når det er sagt så kommer du til å oppleve en lignende rus, men den er mye mer håndterlig og mildere. Cannabis er heller ikke for alle så om du ikke liker rusen, er det heller ingen grunn til å fortsette å røyke.
Ikke rart du ble rar da du røyka med tobakk... Anbefaler deg å røyke mindre og hold deg unna tobakk så får du teken.
Man kan få closed eye visuals hvis man røyker mye på en gang, trenger ikke like mye uten noe særlig toleranse.