Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2293
Har planer om å teste MDMA første gang i sommer. Hadde egentlig planer om å gjøre det med et par kompiser bare, men skal også på et stort "dance party" etter hvert. Tror jeg hadde fått mer ut av det med MDMA, siden jeg vanligvis syns slikt er morsomt når jeg har drukket veldig mye(litt for mye) alkohol. Det vil være mange vakter og politimenn der. Har lest meg opp på dosering og bivirkninger/virkininger, og vet dessuten rimelig sikkert at jeg kan få tak i rent stoff. Så spørsmålet er hvor stor dere tror sjansen er for å bli oppdaget på et sted med mange hundre mennesker? Antar at det er en del på et slikt "rave" der det er elektronisk musikk som bruker MDMA. Men har dere noe erfaring med hvor ofte noen blir tatt for det? Ikke besittelse, men utelukkende at du har MDMA i kroppen. Grunnen til at jeg er nervøs er at hvis jeg hadde blitt tatt for det ville jeg sannsynligvis mistet jobben.
Hei! Jeg syns alkohol motvirker mdma om det blir mye alkohol. Jeg ville ikke prøvd det for første gang i den settingen. Det kan fort bli litt mye som skjer og det er uansett fint med trygge rammer har jeg erfart.
Alkohol gjør at du føler mindre, på en generell basis. MDMA gjør at du føler mer på en generell basis. Er du full vil du merke langt mindre av MDMA'en i motsetning til en drop i edru tilstand. Første gangen vil det være veldig mye nytt for deg, og du vil føle for å gå rundt og kjenne på alt mulig. Du vil ha den beste tiden du noen sinne har hatt første gang på mdma, alkohol vil kun gjøre det verre. Dette er kjemien i hjernen din som regulerer hvordan du føler deg. MDMA gir deg masse serotonin, og du vil føle deg fantastisk nesten uansett. Det kan bli litt skummelt på oppturen siden det skjer så store forandringer med kroppen din, i og med at dette er din første gang på mdma. Ville ventet hjemme mens jeg tok mdma, og ventet 1 time til jeg peaket før jeg gikk ut om jeg var deg. Du merker at du peaker ved at alt av denne intense energien forsvinner i stor grad og du blir innhentet av en indre fred med ekstrem lykke.

Etter du har peaket kan du sette på deg solbriller og gå ut dit du skal. Klarer du å beherske deg og ikke gå rundt og ta folk i trynet vil du nok klare deg helt fint. Du kan dog bli veldig kosete og kontaktsøkende på mdma, og da er det fantastisk å ta det sammen med andre som har samme følelse, slik at du slipper å prøve å kose med streite folk som blir kleina ut, muligens frekke og bummer ut mdma opplevelsen din. MDMA er noe som er svært vakkert, og det er noe du tar en sjelden gang. Du bør gjøre det beste ut av de gangene du tar det, og heller la visse tilfeller glippe. Anbefaler deg å ta det med gode venner i ettekant, evt. få med deg en kompis eller jente (helst en fra motsatt kjønn) til å dra med deg dit du skal. Tar dere det sammen opplever dere noe spesielt.
Jeg spiste knips en fuktig kveld på Garage i Bergen, var så turet at jeg begynte å spy i ølglassene folk hadde på diskene.
Var overhodet ingen suksess.
Knips spiser jeg nå kun i lukkede forum.
Sist endret av eyecandy654; 8. juli 2015 kl. 00:20.
Jeg har utelukkende tatt sånt på konsert og festival, og det har alltid vært suksess! Men disclaimer 1) jeg har tatt nokså små doser og 2) jeg har nok hatt flaks
Har tatt mdma på alle hardstyle events jeg har vært på (Qlimax fire ganger, Defqon 2 ganger, Qapital) Her passer det som hånd i hanske synes nå jeg da :P I tillegg var min første gang på mdma på Qlimax. Akkurat det var kanskje ikke like lurt, men fylla har en tendens til å gjøre en ganske så dum av og til.

I tillegg har emma'en sniket seg inn i kroppen på Tomorrowland og Palmesus.

God tur Vit hva og hvor mye du putter i deg, så går det så bra så
Har tatt knips på raves, funker jo fett det siden nærmest alle ruser seg på noe mer enn alkohol. Hvis du skal ut på et utested med vakter og slikt bør du tenke deg litt om først. Personlig har jeg tatt en god, men ikke over-intens dose MDMA på utested og utenom et nært hjerteanfall da vakten bodychecka meg gikk det helt fint. (Heldigvis leter vaktene vanligvis kun etter medbragt drikke og roter derfor ikke i ting som lommebok og slikt utifra min erfaring)
Var en bekjent på samme event som ikke fikk slippet inn siden han hadde betydelig utvidelse i pupillen og virket "gira" ifølge vakten. Så mitt råd er å ihvertfall ikke risikere å ta for mye og ikke bland med alkohol. Kan gå fint, men går det galt kan tross alt nesten hele emma-rusen din treffe en skikkelig støyt.
Sist endret av dazezone; 9. juli 2015 kl. 04:22.
Ser ingen problem med dette så lenge du ikke drikker. Alkohol er bare gift for deg. Sett at du er gutt og har normal vekt så tar du maks 150mg og kommer til å ha ditt beste dance party noen sinne