Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 7692
Hei alle sammen, og kanskje spesielt psykonauts, dette er mitt første innlegg.

Kort om meg:
39 år, 3-barns familiefar, sivilingeniør innenfor fysikk og matematikk, jobber som analytiker i en statlig etat. Har røyket hasj 10-15 ganger (ca. 20 år siden). Ingen psykotiske lidelser.

Bakgrunn:
I løpet av de siste ca. 5 årene har jeg lest en del om LSD og andre psykadelika, og må innrømme at jeg har blitt ekstremt facinert. Det er spennede å lese gode trip-rapporter som beskriver hvordan psykadelika har potensial til å endre tankemønstre og sanser. Jeg er rett og slett veldig nysgjerrig/har kanskje lyst til å forsøke psykadelika en gang. En personlig motivasjon for meg er blant annet muligheten for kanskje å kunne tilnærme seg fysiske/matematiske sammenhenger fra ett nytt perspektiv. Livet virker uansett for kort til å unnlate seg en slik opplevelse. For min del vil dette evt. kreve lange forberedelser i form av opplesning etc..

Spørsmål:
Ut i fra min bakgrunn (volvo, labrador, stereotyp familiefar etc.), er det "tullete" av meg å ha lyst til å utforske psykadelika? Vil det kunne sette hele min "trygge" verden i i fare for alltid? Er det andre som har forsøkt dette for første gang som "voksne"? Hva slags type stoff vil kunne egne seg for en i min situasjon (forsiktig men ektremt nysgjerrig)? Kanskje jeg bare skal røyke noe week og se om jeg er fornøyd med det?

Alle svar mottas med stor takk!
Sist endret av cansalidon; 30. mars 2015 kl. 01:40.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Hei og velkommen skal du være!