Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1423
Hei Freaks,

Jeg vet ikke om dette landet på rett forum men jeg prøver likvevell. Jeg holder på å prater mye med en dame fra Philipinene og jeg oppdaget at hun og en del av veninnene diskuterte meg over en Facebook tråd her om dagen. Jeg prøvde desperat å oversette ved bruk av Google Translate men oppdaget fort at dette ikke hadde noe nytte da ingen av sentningene som kom tilbake til meg ga noen mening i det hele og store. Jeg fikk bare med meg "nada income" av en Philipinsk vennine av hun som bor i Norge. Som om hun hadde prøvd å søkt meg opp på skattelistene eller noe...

Noen snille sjefer her inne som kan gi meg svar på hva et par setninger og ord betyr i norsk eller engelsk?

- Hehe, official njud congrats! Kita nako ana niya once, pero dali ra.

- ediwow

- Mao na sya u gi mean si
Sist endret av Hutch; 9. juni 2014 kl. 12:53.
Fikk litt hjelp av min filippinske forlovede..

"Kita nako ana niya once, pero dali ra." Betyr noe som "Jeg har sett han en gang, men bare for en kort stund/noen minutter"

"ediwow" - så "wow"..

"Mao naa sya u gi mean si" - Er det han du mener?
Sist endret av nZaal; 9. juni 2014 kl. 13:14.
Utvikler
Trådstarter
Sitat av nZaal Vis innlegg
Fikk litt hjelp av min filippinske forlovede..

"Kita nako ana niya once, pero dali ra." Betyr noe som "Jeg har sett han en gang, men bare for en kort stund/noen minutter"

"ediwow" - så "wow"..

"Mao naa sya u gi mean si" - Er det han du mener?
Vis hele sitatet...
Tusen takk, det ga litt mer mening. KP til deg!
No problem!

Filippinere snakker seg imellom om alt og alle, det fikk jeg også erfare i starten. Nå bryr jeg meg ikke lengre, det er bare sånn det er her.. Og damene har store sladre-nettverk.. Hehe

Lykke til!