Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1435
Prøver å knytte kortet mitt opp mot Paypal. For å få verifisert at det er jeg som eier kortet er planen at de skal trekke 15 kroner fra kontoen og legge ved en firesifret kode i "beskrivelsen" til denne belastningen. Denne koden skal jeg da oppgi til PayPal igjen. Når jeg ser på nettbanken min, så finner jeg ingen kode vedlagt. Eneste som står er "VISA" og beløpet som er trekt.

Hjelp?
Du får koden på utskriften i slutten av måneden i alle fall
Det kan være at det går noen dager før det dukker opp navn og den koden. Tror det gikk nærmere en uke fra det sto 'Reservert utland' til det kom 'PayPal *firesifretkode* og så beløpet.

Eventuelt må du kanskje ta kontakt med PayPal.
Bare å vente noen få dager, så kommer meldinga opp. Når det bare står VISA i det feltet er det fordi pengene er reservert trukket, men ikke koblet opp mot hva de er blitt bruk på og hvor de er brukt.
usertitle import
bleh's Avatar
I et tilfelle jeg har vært borti gikk det enormt lang tid før verifiseringskoden kom opp i nettbank.

Det var snakk om 1mnd+ (jeg ga litt faen, var ute i god tid). Så etter alt var ok sendte jeg en mail til paypal, og jodda! Kompensasjon fikk jeg


edit: Må legges til at dette egentlig ikke kunne klandres PayPal, da det var banken som hadde litt problemer. Men de var opptatt av god kundeservice tydeligvis!
Sist endret av bleh; 27. mai 2011 kl. 20:16.
ja, faen a! Hadde samme problem! IKKE! Jeg gjentar IKKE skriv noe du ikke er sikker på er koden, Jeg skrev en fire sifret kode jeg blant tallene på kortet mitt jeg ikke viste var riktig! Jeg prøvde et par ganger og kortet er nå blokka fra paypal, og må få nytt kort om jeg skal knytte et kort med paypal! Og fikk ikke tilbake de 15 kronene!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har selv DNB som bankkonto, og eneste jeg gjorde var å snakke med en konsulent over deres online-chat som ga meg koden på under 5 minutter etter jeg hadde knyttet kortet til paypal
Det tar gjerne noen dager