Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  231 101830
Hey,
alle hater og bli lurt eller kødda med, men vi elsker å gjøre det med andre selv!


Hva er din beste prank?

Er så gira på å lurte noen om dagen, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg!
Så trenger alle slags ideer!

Kom gjerne med forslag med småting til også mer gjennomførte pranks!

Gleder meg til å høre :-) :-)
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Vi tok sykkelen til naboen, dro den opp i flaggstanga og firte den ned igjen slik at sykkelrammen var rundt stangen.
Vanskelig å forklare men dere skjønner sikkert
Morsomt når han kom ut.
Sist endret av Spankyboii; 16. desember 2010 kl. 09:13.
Montere et par knalladninger under sofaen rett før jeg får besøk så fyrer jeg dem av elektronisk når de besøkende har fått slått seg til ro.
Like festelig hver gang!

Ellers har jeg tenkt å sette røykmaskinen min under sofaen for så å gjøre ca. det samme, men jeg har ikke fått gjennomført dette enda.


Ellers er det mange gode tips her:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=168856
Du tar et fult glass med vann på bordet, så spør du han hvordan man kan få snudd glasset opp ned, uten at vannet detter ut og det er ikke lov til å bruke hjelpemidler. :P Det med at det ikke er lov til å bruke hjelpemidler, må du drøye lengre enn lengst for at denne skal fungere

Har mange, som har tenkt som faen.. men hele greia går jo ut på at det ikke går Ganske lame, men jeg synes den er artig.
Sist endret av eskil2k; 16. desember 2010 kl. 09:19.
Lett å gjøre det uten at vannet faller ut da...
Værre at det ikke skal renne ut når glasset står opp/ned =)


Gode pranker er det mange av.. Vil tro det er lettere å få mer konkrete ting av å begrense seg litt innav tema på pranks :P


En ting man kan gjøre om det er litt takhøyde (såpass at man ikke når opp til taket) er å fylle en bolle med vann, og så ha et kosteskaft liggende i nærheten..
Så får man noen til å komme å bruke kosteskaftet til å holde bollen opp mot taket (man løfter den selv opp og setter den helt mot taket)
Når de da står der, så går man bare ned og forlater rommet (o.l) =)
Digger å runke i sjampoen til de deilige venninnene mine.
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Digger å runke i sjampoen til de deilige venninnene mine.
Vis hele sitatet...
så syk du er! skaff hjelp
Legge seg på kne bak en venn mens noen andre dytter han bakover slår aldri feil !
Sitat av saitex Vis innlegg
Legge seg på kne bak en venn mens noen andre dytter han bakover slår aldri feil !
Vis hele sitatet...
I beg to differ.
http://www.youtube.com/watch?v=pxsQLxqPW8c
Meg og en kompis køddet med en beskjent av oss. Han hadde spist flein og var helt ute.
Vi gikk bortover en vei mens vi pratet. Etter noen min skulle han stoppe for å pisse. Da bestemte vi oss for å kødde med han ved å spille av politisirene på mobilen. Når han var ferdig å pisse gikk vi i noen min før vi fyrte på politisirenen mens vi skrek "HELVETE LØØØP!". Gjett om han fikk noia.
Endte opp med at han satt grinene i fortauskanten i forsterstilling mens han gynget frem og tilbake.
Var kanskje litt slemt men fy faen så vi lo :P
Hadde noen hundekjeks som var "vanilje/sjokolade", og de luktet som det også. Tok de med til ste-faren min og sa "smak, mamma har bakt kjeks!".

The look on his face when I told him, priceless
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Meg og en kompis køddet med en beskjent av oss. Han hadde spist flein og var helt ute.
Vi gikk bortover en vei mens vi pratet. Etter noen min skulle han stoppe for å pisse. Da bestemte vi oss for å kødde med han ved å spille av politisirene på mobilen. Når han var ferdig å pisse gikk vi i noen min før vi fyrte på politisirenen mens vi skrek "HELVETE LØØØP!". Gjett om han fikk noia.
Endte opp med at han satt grinene i fortauskanten i forsterstilling mens han gynget frem og tilbake.
Var kanskje litt slemt men fy faen så vi lo :P
Vis hele sitatet...
Kem trenger fiender, med venner som dere?
Sitat av sali Vis innlegg
Hadde noen hundekjeks som var "vanilje/sjokolade", og de luktet som det også. Tok de med til ste-faren min og sa "smak, mamma har bakt kjeks!".

The look on his face when I told him, priceless
Vis hele sitatet...
Gjorde det samme med fatter. Var en nyttårsaften for mange år siden og han hadde lyst på noe søtt. Katta vår hadde fått vanilje drops til jul, så jeg slengte noen på bordet til fatter: Han spiste dem alle sammen men mente de hadde en kunstig ettersmak.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Gjorde det samme med fatter. Var en nyttårsaften for mange år siden og han hadde lyst på noe søtt. Katta vår hadde fått vanilje drops til jul, så jeg slengte noen på bordet til fatter: Han spiste dem alle sammen men mente de hadde en kunstig ettersmak.
Vis hele sitatet...
Haha. Ste-faren min merket heller ikke noe til rar smak før jeg sa at det var hundekjeks.
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Digger å runke i sjampoen til de deilige venninnene mine.
Vis hele sitatet...
Glad jeg ikke kjenner deg irl...
Jeg skulle kødde med sjefen, og satte opp ei svær glassplate over inngangen til kontoret hans (han hadde bare hull i veggen, uten dør). Så jeg satte plata innenfor hullet og tenkte at dette må jo bli moro. Da han kom før meg på jobb fikk jeg aldri med meg det som skjedde, men jeg skulle betalt mye for å ha sett det! Han fortalte at i det han skulle gå inn på kontoret gikk brannalarmen, så han snudde seg mot høyre av refleks og fortsatte å gå, da traff han glassplata og fikk seg en støkk ut av denne verden, som bare ble forsterket etter at plata falt med et smell i golvet Han var hakket før hjerteattakk

Best prank evar!
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Glad jeg ikke kjenner deg irl...
Vis hele sitatet...
Tsk tsk, litt ekstra protein er bare flott det vel
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Glad jeg ikke kjenner deg irl...
Vis hele sitatet...
Jaså? Redd for å få litt utilsiktet hårgele?

Edit: Hvordan vet du at du ikke kjenner meg IRL? hehe.
Sist endret av Spesiellgnom; 16. desember 2010 kl. 13:12.
Sitat av sali Vis innlegg
Haha. Ste-faren min merket heller ikke noe til rar smak før jeg sa at det var hundekjeks.
Vis hele sitatet...
Hehe!


For en god del år siden så satt jeg med katta på fanget og åt pringles. De er jo salte så katta ville ha, så han slikka av et par flak til de ble helt gjennom våte av katte spytt. Ettersom jeg satt godt og ikke gadd å flytte meg så la jeg bare de som katta hadde slikket på tilbake på bordet.

Jeg glemte å fjerne dem etterpå, og da jeg kom ned etterpå så fikk jeg beskjed av fatter at det var noen utrolig vonde pringles som lå på bordet............
Bøffe nøklene til noe, åpne bilen og legge inn en lommelykt med orange/rødt lys. Kjøre på med røykmaskin...


DET BRENNER I BILEN FOR FAAN!
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Meg og en kompis køddet med en beskjent av oss. Han hadde spist flein og var helt ute.
Vi gikk bortover en vei mens vi pratet. Etter noen min skulle han stoppe for å pisse. Da bestemte vi oss for å kødde med han ved å spille av politisirene på mobilen. Når han var ferdig å pisse gikk vi i noen min før vi fyrte på politisirenen mens vi skrek "HELVETE LØØØP!". Gjett om han fikk noia.
Endte opp med at han satt grinene i fortauskanten i forsterstilling mens han gynget frem og tilbake.
Var kanskje litt slemt men fy faen så vi lo :P
Vis hele sitatet...
Håhå, tror du skal være glad for at du klarer å sitte ved PC-en istedenfor å ligge stygt kvestet i bunnen av en kum eller noe!
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Meg og en kompis køddet med en beskjent av oss. Han hadde spist flein og var helt ute.
Vi gikk bortover en vei mens vi pratet. Etter noen min skulle han stoppe for å pisse. Da bestemte vi oss for å kødde med han ved å spille av politisirene på mobilen. Når han var ferdig å pisse gikk vi i noen min før vi fyrte på politisirenen mens vi skrek "HELVETE LØØØP!". Gjett om han fikk noia.
Endte opp med at han satt grinene i fortauskanten i forsterstilling mens han gynget frem og tilbake.
Var kanskje litt slemt men fy faen så vi lo :P
Vis hele sitatet...
Det finnes ting du kødder med og ting du absolutt ikke kødder med, og dette kommer under kategorien "absolutt ikke kødder med!!"..

Ikke min prank men ble pranka, må si de var en bra prank egentlig!
Jeg har flyttet vekk fra hjem byen, men var på besøk hos en kompis fra hjembyen (Kaller han for "A") og vi dreiv på å røyke litt. Etter å ha røyket en god del så kommer en kompis (Kaller han for "B") på besøk, en ikke røyker. Han kom bare brasende inn døra og såg veldig rart på oss og begynnte å snakke om at det loktet rart osv. men tenkte ikke så alt for mye over det, for trodde ikke han kom til å merke noe. Etter at "B" hadde vore på toalettet kommer han springenes inn på rommet nesten gråtenes og begynner å snakke om at han ikke ville at vi skulle havne opp som narkomane osv, også sier han at han skal si i fra til politi og foreldre å hele pakka, så sprang han fortvilt ut døra.
Jeg skjønte jo ingen ting og satt der i stolen og var helt sjokka og bare tenkte at nå var vi fuckt, og fikk ikke ut et ord, bare drog fingra gjønom håret.. Men "B" kom tilbake og "A" forklarte at han hadde inkludert "B" mens jeg var bortreist og planlagt dette.. Fikk et fint kick av det ja
Sist endret av Digern; 16. desember 2010 kl. 14:09.
Jeg lagde et meget proffesjonelt fake brev fra militæret, inkludert et telefonnr til en bekjent av en bekjent som jobbet i vernepliktsverket eller noe i den duren (lenge siden). I brevet sto det at mottaker måtte møte til tjeneste ved GSV (grensa til Russland) om en uke for 12 måneders førstegangstjeneste.

Han gikk gjennom det som populært kalles "the five stages of dying" (Denial, anger, bargaining, depression og acceptance) mens jeg så på, og endte opp med å se det positive i det. Han skulle komme seg i god fysisk form osv. Avslørte pranken etter en del timer når jeg ikke klarte å holde meg mer
Sist endret av Almighty; 16. desember 2010 kl. 14:22. Grunn: Leif
Hvis du ikke har barn, lei en barnevakt likevel. Si at babyen ligger på rommet og sover og at den ikke skal vekkes. Når du kommer hjem spør du hvor babyen er.

/stumble
Sitat av IpN Vis innlegg
Hvis du ikke har barn, lei en barnevakt likevel. Si at babyen ligger på rommet og sover og at den ikke skal vekkes. Når du kommer hjem spør du hvor babyen er.

/stumble
Vis hele sitatet...
Er det ikke normalt for en barnevakt å sjekke om barnet som skal passes om vedkommende har det bra? Da må du isåfall rigge opp med en dukke og innrede et barnerom. Det tar litt for mye ressurser for en dårlig spøk, spør du meg.
Bare si du skal være borte i en time og at barnevakten ikke trenger å gå inn på rommet. Dessuten har det ikke noe å si, for hvis barnevakten går inn på rommet og det ikke er noen baby der er det freak out uansett.
Sist endret av IpN; 16. desember 2010 kl. 14:30.
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Jaså? Redd for å få litt utilsiktet hårgele?

Edit: Hvordan vet du at du ikke kjenner meg IRL? hehe.
Vis hele sitatet...
God damnit... Nå kan jeg ikke bruke shampo lenger..
Nummer 1: Først går man til innkjøp av enorme mengder post-it-lapper, deretter allierer man seg med en del kollegaer, og så setter man av noen timer til å lage avansert kunst med arbeidsgivers bil som mål. De fleste har vel sett dette før, men det er likevel utrolig kult, og ikke minst morsomt.


Inspirasjon:

Link til youtube-film.

http://www.guzer.com/pictures/post_it_car.jpg

Nummer 2:

Kjøp inn sjokoladepudding, ta puddingen ut av pakningen og legg den i en pose. Putt posen bak i buksa di. Deretter sier du til kompisene dine at det klør i ræva, etterfulgt av å putte handa nedi buksa i "klø". Ta handa opp, med pudding på fingrene, og sleik av puddingen. Lat som om du er kjempeflau og deretter sleiker du puddingen av fingrene.
Sist endret av Amitabha; 16. desember 2010 kl. 15:42.
Det kjipeste jeg har gjort i dene kategorien var en gang jeg tok en classy brown paper bag, plukket opp noe hundebæsj, tente på posen foran døren til noen jeg ikke likte.
De måtte tråkke som bare faen for å slukke posen, og dørmatta og sko ble fulle av brent hundedrit.
Tok en heftig prank på en kompis. Det kalles arabiske situps. Vi fortalte at han skulle ta 9 vanlige situps og på den 10 ende skulle vi holde han igjen nede mens han skulle presse alt han kunne opp + han skulle ha bind får øynene. Når han var på den 10 ende ble and holdt igjen nede mens en annen dro ned buksa og boksern og skræva over trynet hans. Når personen slapp han så kjørte han tryne opp i ræva :P
Jeg og et par kamerater samlet over lang tid opp rundt to tiliters-bøtter fulle med disse små papirlappene man får etter at man har brukt en hullmaskin. Alle disse små lappene brukte vi til å fylle opp klimaanlegget i bilen til en kollega av oss, alle vifter og kanaler stappfulle av lapper. Se for dere styret når han satt seg i bilen og klimaanlegget spydde ut titusenvis av små papirlapper rundt om kring i hele bilen!
Sitat av staM Vis innlegg
Jeg og et par kamerater samlet over lang tid opp rundt to tiliters-bøtter fulle med disse små papirlappene man får etter at man har brukt en hullmaskin. Alle disse små lappene brukte vi til å fylle opp klimaanlegget i bilen til en kollega av oss, alle vifter og kanaler stappfulle av lapper. Se for dere styret når han satt seg i bilen og klimaanlegget spydde ut titusenvis av små papirlapper rundt om kring i hele bilen!
Vis hele sitatet...
er ikke morsomt en gang bare slemt.
Sitat av elirdir Vis innlegg
er ikke morsomt en gang bare slemt.
Vis hele sitatet...
Humor er svært individuelt, at du ikke synes det var morsomt driter jeg kolossalt langt i. Vi synes det var hysterisk morsomt der og da, og vi var der faktisk, i motsetning til deg.

Ha en fortsatt hyggelig kveld!
ble gjort en drit bra prank på Lederen i studentforeningen her på BI Trondheim
Verdt å sjekke ut

http://www.youtube.com/watch?v=3UQd8nKS9ic
sjenke kompiser på alkoholfrit øl,
også lure dem med Weed, men det er bare tobbako, også se dem bli høy
Sitat av Kainfax Vis innlegg
sjenke kompiser på alkoholfrit øl,
også lure dem med Weed, men det er bare tobbako, også se dem bli høy
Vis hele sitatet...
Det værste er at det faktisk funker på mange. Jeg hadde en veninde som vi lurte i 13 (alkoholfrie øl) og blei jævla dritings på det.
Personlig så elsker jeg å antikvere folk! Altså å kaste mel i trynet på de.
Er like gøy hver gang!
tissemannX; har vi sett cKy dokumentaren? eller var det i 4'en? Ble usikker nå :S
Sist endret av cryo; 17. desember 2010 kl. 18:35.
http://videosift.com/video/Prank-War...on-Dollar-Shot

Denne pranken er iallefall en av de bedre jeg har vært borti!
▼ ... over en uke senere ... ▼
For noen år siden kunne man sende sms fra nettet og velge navn på avsender.

Dette brukte vi selvsagt på en kleptoman i klassen og sendte avgårde en sms om at han skulle møte opp til avhør på politistasjonen, stakkaren møtte opp g innrømte både det ene o de andre før politidama spurte hva han gjorde der...


priceless
Mye bra pranks her, men jeg synes ihvertfall selv at jeg topper alt her...

Vi var på klassetur i syvende klasse, dette var på Lunde Leir i nærheten av Hvitsten.

En jente lå og dro seg på soverommet mitt på dagen. Vi guttene oppdaget dette, og stakk opp dit for å se om hun hadde klær på seg (Vi var bare 13, tilgi oss :P). Hun hadde t-skjorte og truse, men t-skjorten var dratt litt opp så man så mye av magen.

En av oss fikk en lur ide. Vi stakk ned på kjøkkenet og stjal melis, så gikk vi på toalettet og hentet litt vann. Vi blandet melisen med vannet slik at det lignet sæd, og smurte litt på magen til jenta. Ifølge jentene som var der ble hun rimelig oppskjørtet når hun våknet, men de avslørte heldigvis spøken før hun ble ordentlig lei seg. Morsomt var det i alle fall.

Når jeg tenker meg om var den kanskje ikke så fryktelig bra... har egentlig ikke tenkt på det siden det skjedde, og den virket bra på den tiden xD

Senere på kvelden spilte vi det kjente spillet "Kles-Flasketuten-Peker-På", men vi "pranket" litt der også. Ihvertfall jukset. Vi var på leiren en god stund, og dette var første eller andre kvelden, så vi hadde en del undertøy igjen. En kompis tok på seg 3 underbukser før runden begynte, og klarte egenhendig å få kledd av to jenter før han kom til den siste underbuksen. Det var også morsomt
En gang jeg og en kompis hadde vært på butikken etter skolen kjøpte vi oss begge en skolebolle hver. Når vi hadde gått et stykke møtte vi på noen andre kompiser. Vi begynte å prate osv. I hvert fall, jeg kom litt anni han, slik at han mista bollen sin på bakken. (På dette tidspunktet hadde han akkurat spist rundt det gule, og så fram til å gomle i seg den gule greia i midten) Det endte med at jeg måtte gå hjem alene, med masse gule greier i trynet.

Artig for de andre, ikke fullt så artig for meg.
Og gi en gjeng fra HA langefingern.. Neida..
Denne pranken er bra hvis du er mann og har forholdsvis unge barn.

1. Få barna dine til å gå hjem fra skolen.
2. Vent til de treffer noen forbigående (helst gamle damer eller mødre).
3. Kjør opp vedisden av dem i bilen din.
4. Åpne opp bildøra på van'en din.
5. Rop til barna dine "Hei unger, vil dere ha noe godteri?"
6. Se utrykkene på de eldre damene når ungene stormer inn i bilen din, mens du kjører avgårde.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ringe til for eksempel dolly og si noe som "fnnnguh?" for å høre fortvilelsen i stemmen deres når de ikke finner ut hva du vil ha.


hvis du har søsken/unger som går på skolen, vekk de kl 3 om morningen og si at de har forsovet seg. epic.


putte hår i siggen til en kompis.

har en mus med trådløs reciver som funker ganske langt fra PCen, og mottakeren er så liten at den er vanskelig å se. tyrkk den i usb en og kødd deg med musen mens offeret ikke skjønner hva som fåregår.
Av en eller anen merkelig grunn går nesten alle som nettopp har kastet en bowlingkule baklengs

Funker alltid å sette seg på huk bak vedkommende
En gang jeg var på vei til en kompis fant jeg et lite stykke sjokolade på bakken, jeg tok det med til han og mekka en fin joint ut av det. Han starta gladlig jointen og satt å røyka på den en stund før han spurte om jeg ville ha ett trekk. Det smakte ikke akkurat kief av den, nei, så jeg fikk meg en god latter