Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 45473
Hei noen som har peiling om noopept/dop/narko er ulovlig aa impotere inn eller gaar den bare under legemiddel uten resept ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Todaysmuz Vis innlegg
Hei noen som har peiling om noopept/dop/narko er ulovlig aa impotere inn eller gaar den bare under legemiddel uten resept ?
Vis hele sitatet...
Ulovlig, med mindre du har resept på det.

http://www.vg.no/forbruker/helse-og-...et/a/23533936/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Kitten88 Vis innlegg
Nettopp samme problem som deg. Posten gir meg ingen svar og ikke Royal MAIL heller. Royal mal er vanskelige og ber meg bruke en henvendelse side hos dem som ikke funker. Norske posten sier den ikke er registrert og det er feil på pakkesporingsteksten?
Har du blitt klokere siden innlegget ditt her??
Vis hele sitatet...
Fikk svar noen måned etter at pakken min var tatt av tollen. Fikk refund av eBay'ern. Bestilte fra USA - pakken kom frem på en under en ukes tid.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som vet hva konsekvensene for å importere Noopept er? Blir det bare destruert hvis det blir stoppet? Ingen forelegg? Hørte om en fyr på vestlandet som fikk forelegg, finner jeg kilden legger jeg den ved senere.
Varierer. Kan bli anmeldelse.