Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2419
Hei, noen som vet hvor lang tid det tar føre de unbanner meg, er vel 2 - 3 uker siden jeg ble banna for første gang. Og hva skjer med tinga mine etter at jeg ble banna. Dette er da på ps3

Mvh PyrooMan
Sist endret av PyrooMan; 6. august 2014 kl. 18:36.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Hvorfor ble du banna? er ikke sikkert du blir unbanna hvis du har juksa på noe vis.
Hva gjorde du for å få bannen? Kan være fra noen uker til permanent ban. Du havner også i cheaters lobby om du kommer tilbake (slik jeg forstod det) og det er så dritt at du ikke vil spille online mer.
Mod menu? Hooker-glitch? Wall glitch?
Spørs på hva du har gjort og om/hvor mange ganger du har vært banna før.

Hvis du har glitcha penger kan jeg tenke meg at du blir banna i noen uker (spørs hvor mye). Hvis du har brukt mod-menu så kan det nok ta en god stund før du er tilbake.
Sist endret av Beis; 6. august 2014 kl. 19:37.
Jeg hacker meg til lvl 342 og ga meg selv noen bilioner
Tror det er hasta la vista da. Det fortjener du uansett da.
Heisann :')
25 6
Håper du forblir banna. Gud så trist å måtte jukse til seg fordeler.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av PyrooMan Vis innlegg
Hei, noen som vet hvor lang tid det tar føre de unbanner meg, er vel 2 - 3 uker siden jeg ble banna for første gang. Og hva skjer med tinga mine etter at jeg ble banna. Dette er da på ps3

Mvh PyrooMan
Vis hele sitatet...
Du blir ikke unbanna.
Hvis du ikke lærte leksa di første gangen, så fortjener du perma-ban. Nuff said.
Skal du absolutt cheate, så finn deg ett 100% offline-spill og go bananas der.
Jaja fant en fyr som kan unbanne meg
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Av en eller annen grunn tviler jeg på det, men kanskje det fungerer som en vekker når du har kastet bort litt penger eller blitt virusinfisert.

Forresten...
Sist endret av robhol; 7. august 2014 kl. 16:42.