Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3830
Har to karer(jenter?) som driver tlf trakaserer fruen ofte, og politiet sier de ikke kan gjøre noe pga det er for liten sak og ikke noe grunnleggende info til å lage sak ut av osv...

De sier aldri noe men bare legger på igjen. Begynner å bli direkte ekkelt igrunn. Derfor må jeg ta saken i egne hender Har begge nummerene men finner ikke en dritt opplysning om de på gulesider osv.

Lurte derfor på om det er noen måte å få tak i noe informasjon på disse karene(eller jentene kanskje?) ved bruk av noen form for teknisk metode som jeg ikke har peiling på...? Leste en gammel tråd på dette at noen hadde samme problemet, men noen hadde tydeligvis det "verktøyet" til å finne. Hvem den som ringte var.

La ut nummer på forrige tråden så sikkert derfor den ble sletta...
nrdb.no (har ikke lenger aktiv bruker, sorry, men jeg var ikke alene i å jobbe deltid på teknisk kundeservice og ha nrdb-tilgang)
Sist endret av bashfoo; 14. juni 2013 kl. 12:35.
Blir litt vanskelig å få ut mer info fra disse numrene når de ikke gir mye info fra ulike nettsider for nummersøk.

Hva med å blokkere disse numrene på telefonen? Da vil de jo ikke kunne ringe til deg.
Dette har pågått i lang tid så vil gjerne ha has på disse to og skjelle di ut!!! Regner med at dem bor i nærheten da...

Tror ikke man kan blokkere på hustlf? Men ska sjekke på mobil om det går, litt gammeldags...
sikker på at det ikke er j@$# tlf selgere ?
Ja, meget sikker.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
jeg har tilgang på en lukket database der vi har registert de fleste i norge. der kan vi søke på telefonnummer og finne hvem nr er knyttet til.
Om du ønsker kan du sende meg begge nr på PM så kan jeg sjekke når jeg er tilbake på jobb i morgen
Tusen takk Gig! Setter pris på det
Sitat av Johnnyjohnny Vis innlegg
Tusen takk Gig! Setter pris på det
Vis hele sitatet...
Ja, hvordan gjekk dette? Fikk du tak i personene bak nummerene?
Venter på svr fra gig men han skulle sjekke det opp
Gi politiet numret det ringes fra, og si at du har blitt tilbudt å kjøpe hasjnarkotika!! Da skal du se det blir fart i sakene!

....... *sukk*
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Jeg fikk dessverre ikke noe resultat. Denne basen er ganske omfattende og jeg fikk tilnærmet lokasjon fra johnnyjohnny noe som hjalp meg å redusere søket, men det var ingen treff.

Derfor er det å anta at dette er veldig unge brukere som har kostet på seg reservert nr hos telenor og ikke fått sitt nr registert hos oss enda.

Beklager, men jeg prøvde
usertitle import
bleh's Avatar
Ring nr på passende tidspunkt, presenter deg som lege/norsk tipping eller whatever..vips, du har de på pinna.

Det skal ikke så mye til før du har navn på personen. Social engineering 101
Sitat av bleh Vis innlegg
Ring nr på passende tidspunkt, presenter deg som lege/norsk tipping eller whatever..vips, du har de på pinna.

Det skal ikke så mye til før du har navn på personen. Social engineering 101
Vis hele sitatet...
Helst med et kort&kontant nummer kanskje? ikke så lurt å ringe fra eget nummer da. for da ser de det lett ^^
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Helst med et kort&kontant nummer kanskje? ikke så lurt å ringe fra eget nummer da. for da ser de det lett ^^
Vis hele sitatet...
Hvis dette er et issue er vi på to forskjellige planeter når det kommer til akkurat dette.

Til OP:

Ta kontakt på PM hvis du er seriøs.
http://prankowl.com/

Spoof tlf. nummeret ditt via denne eller en lik tjeneste. Du kan bruke hvilket som helst nummer. Utgi deg for å være en annen, og bruk social engineering til å få dem til å oppgi navn. Burde ikke være altfor vanskelig.
Johnny, send meg nr på privaten. Skal sjekke i morgen jeg