Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2358
Hovefestivalen

I dag ble billettene bestilt, så det er med garanti at dere finner meg på festivalen såfremt at leddsmertene mine ikke tar livet av meg - bokstavelig talt. For min del er jeg der hovedsakelig for Muse og Pendulum.

1) Er det noe ønske om å danne freak sammenkomst, eller skal vi alle gå vær vår vei og late som om vi ikke er der?

2) Hvilke band/artister er det du hovedsakelig møter opp for å få med deg?
Sist endret av waf; 27. mai 2010 kl. 01:30.
Jeg skal dit å se Muse iallefall ^^ Veldig lyst til å se Pendulum også, men orker ikke være der hele uken..
Jeg skal dit å se Muse og Paramore med en haug av budds.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg har ihvertfall lagt ferien min slik at det klaffer, men må sjekke med vennegjengen på hvem som reiser der. Jeg liker mest metal/rock og jeg føler den sjangeren ikke er fryktelig prioritert i år.

Men hey, mens elektronrika og likendes er på scenen kan jo jeg bare være dritings og virre rundt omkring mens folk som liker den type musikk kan fylle opp musikkhjertene sine med liflige toner.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Jeg skal ihvertfall, vet nesten ikke hvilke band som kommer, men jeg vet bare at det kommer til aa bli bra

Freaktreff er jeg positiv til
Jeg har veldig lyst til å dra dit, men det er av ingen annen grunn enn at jeg vil se Damian Marley og få festivalfølelsen.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Jeg har alt ordnet meg fri for Pendulum, lett!
Antageligvis. Det jeg ser mest frem til er vell livet på hove, nas, damian, dizzee, og sist men ikke minst Them crooked vultures. Ellers er det ikke mye jeg har hørt om, og/eller er stor fan av.
Jeg er der for metallen, HSB og AILD Og Muse selvfølgelig, Paramore skal også sees ^^,

Freak treff er jeg med på : D Ser ut som alle skal på Muse og Paramore, hva med å møtes forran Hovescenen på Tirsdagen? Så kan alle ha en lapp på klærne/i ansiktet med Freaknavn. Eller noe i den duren.

Og Pendulum!
▼ ... over en uke senere ... ▼
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Skal campingscena plasseres der den stod i fjor?

Planen er å sette opp teltet strategisk slik at jeg får sett på konsertene derfra.
Jeg skal dit hovedsakelig for festival-stemningen; håper det blir knallvær! Når det gjelder konserter skal jeg ihvertfall se Muse og Damian Marley.
Jeg skal med noen venniner. Vi skal bo på Hove Camping. Det jeg ser mest frem til er følgende : Shot at dawn , Atreyu , As i lay dying , Heaven shall burn , Damian marley + jah ark manifest , Nico D og Pendulum.

Noen som var der i 2009? Venninene jeg skal ha med meg er 17 begge 2 , vet det går greit for dem og innta alkohol på campen vi bor på , men leser rundt forbi , hovedsaklig adminposts på Hove forumet , att berusede personer under 18 inne på festivalområdet vil få båndene sine klippet. Noen erfaringer ang. hvor nazi de er på dette? regner helst med det går greit , så lenge de ikke sjangler rundt som noen gale sigøynerdamer eller spyr på vakta i køen?
Jeg foreslår att alle freaker som kommer på hove maler "FREAK" og "Cal.12"(brukernavn) i panna! Vet ikke om jeg gidder å ta meg fri for å dra ned i år, er ikke helt toppen av band for min del.. Men om vi får en vennegjeng opp å gå så er det jo muligheter
Sist endret av Cal.12; 7. juni 2010 kl. 17:44.
mulig.. hvor raskt pleier bilettene å bli utsolgt? (hvis de blir utsolg da)
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av THH-c Vis innlegg
Jeg skal med noen venniner. Vi skal bo på Hove Camping. Det jeg ser mest frem til er følgende : Shot at dawn , Atreyu , As i lay dying , Heaven shall burn , Damian marley + jah ark manifest , Nico D og Pendulum.

Noen som var der i 2009? Venninene jeg skal ha med meg er 17 begge 2 , vet det går greit for dem og innta alkohol på campen vi bor på , men leser rundt forbi , hovedsaklig adminposts på Hove forumet , att berusede personer under 18 inne på festivalområdet vil få båndene sine klippet. Noen erfaringer ang. hvor nazi de er på dette? regner helst med det går greit , så lenge de ikke sjangler rundt som noen gale sigøynerdamer eller spyr på vakta i køen?
Vis hele sitatet...
Sjansen for å bli kastet ut er ganske liten, men det er alltid smart å følge visse forhåndsregler. De yngre som blir fratatt båndet går gjerne under en av disse kategoriene: dritfull, bråkete eller ungt utseende. De fleste som blir kastet ut går under de to første kategoriene, og de pleier som regel å være gamle nok til å drikke.

Mange av vaktene er frivillige, jeg vil anta at de er ganske sporty på det området. Vakta jeg bodde ved var sytten og drakk når han hadde fri. Det blir derimot litt verre hvis man støter på vekterne eller politiet.

Man kan faktisk ha det moro sjøl om man er edru på festival. Folk er i en helt annen modus der, og stemmingen har en tendens til å være på topp uansett..
Jeg skal ditt, men mine nærmeste to venner måtte dessverre melde avbud pga befalskoleopptatt.

Så hadde jo vært hyggelig og fått til å samles en gang
Jeg skal på Hove med samboer og venninne. Har ikke sett meg ut noen spesielle jeg skal se, det tar jeg på sparket. Hadde i utgangspunktet gledet meg til å se Radioresepsjonen inntil det ble kjent at de ga seg.

En liten sammenkomst stiller jeg meg positiv til, men da må noen ta initiativ. Slikt har en tendens til å renne ut i sanden.
Vi ser iallefall i tråden om det er interesse for det(ville tro det). Så kan noen ta ansvaret for å starte en ny tråd å finne en dag å samles på et eller annet sted. Eller noe i den duren iallefall.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Sjansen for å bli kastet ut er ganske liten, men det er alltid smart å følge visse forhåndsregler. De yngre som blir fratatt båndet går gjerne under en av disse kategoriene: dritfull, bråkete eller ungt utseende. De fleste som blir kastet ut går under de to første kategoriene, og de pleier som regel å være gamle nok til å drikke.

Mange av vaktene er frivillige, jeg vil anta at de er ganske sporty på det området. Vakta jeg bodde ved var sytten og drakk når han hadde fri. Det blir derimot litt verre hvis man støter på vekterne eller politiet.

Man kan faktisk ha det moro sjøl om man er edru på festival. Folk er i en helt annen modus der, og stemmingen har en tendens til å være på topp uansett..
Vis hele sitatet...
Yeah , da får de ha ro i sjela. Er mer en gammel nok til og nyte alkohol jeg altså , bare de andre som er litt bekymra. Holde seg i skinnet og ikke drikke altfor mye før man skal på festivalområdet da så burde det gå bra. De er absolutt ingen bråkmakere eller noe slikt så utsikten sier en kjempefet festival!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Er ivrig på å få til et fellestreff på Hove, men spørsmålet er når og hvor. Det mest praktiske ville vært og møtes på campen, for deretter å slå oss ned ved et telt. Hva med et eller annet tidspunkt på mandag?
Bare at Hove starter på Tirsdagen da :P
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg kommer! Er der hele uken (og kommer nok opp en dag eller to før, hvis det er bra vær)

Hadde jo vært veldig kos med et lite nFF-treff.

Gleder meg helt sykt til Pendulum!
Jeg stemmer for å gå med nFF-medlem i ansiktet.

Så kan man bare treffes random i handlegata, eller i moshen, eller hvor som helst
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Bare at Hove starter på Tirsdagen da :P
Vis hele sitatet...
Campen åpner på søndag, å møte nFF medlemmer inne på festivalområdet er ganske upraktisk. Det ville vært mye bedre å sette seg ved et telt i campen tidlig på kvelden og bli kjent med freakerne i stedet for å stå midt i en bråkete konsert. For hele poenget med et møte er jo at man skal bli kjent og ha det gøy, eller hva?
waf
Ocupado...
waf's Avatar
Trådstarter
Jeg er for å sette opp flagg med nFF-logo på for å indikere hvor noen freakere befinner seg.
Det er få ting eg har meir lyst til, men eg har ingen å reisa med. Og dei eg kunne reist med, reiser i lag med to ekser, der den eine verkeleg hatar meg intenst. Kanskje til neste år?

Hadde nok reist i hovedsak for Arcade Fire, isåfall.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av waf Vis innlegg
Jeg er for å sette opp flagg med nFF-logo på for å indikere hvor noen freakere befinner seg.
Vis hele sitatet...
Jeg stemmer ogsaa for denne. Nff i panna er litt teit, jeg skal ihvertfall sette opp flagg!
Jeg skal til Hove.
Mest for å se Alexisonfire og Pendulum, men blir der hele uken
Så, jeg er helt klart med på en sosial sammenkomst.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som bor i nærheten som kan avse en parkeringsplass til en liten Golf under festivalen?
Må bare spørre kjapt. Er det slik at man kan ha med alkohol på festivalcampen, men ikke festivalområdet, right?
Sitat av Kirie Vis innlegg
Må bare spørre kjapt. Er det slik at man kan ha med alkohol på festivalcampen, men ikke festivalområdet, right?
Vis hele sitatet...
Jupp. Dem selger jo drikke på festivalområdet, og salget hadde ikke gått så supert om folk tok med drikke.
En annen ting. Syns det er veldig opp og ned med hvordan de holder seg i forhold til sprit. Noen sier det er lov, mens andre ikke. Noen som vet om det ikke er lov å ha med sprit?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Kirie Vis innlegg
Må bare spørre kjapt. Er det slik at man kan ha med alkohol på festivalcampen, men ikke festivalområdet, right?
Vis hele sitatet...
Helt korrekt, du kan ta med så mye du er i stand til å drekke på en uke..

Sitat av Kirie Vis innlegg
En annen ting. Syns det er veldig opp og ned med hvordan de holder seg i forhold til sprit. Noen sier det er lov, mens andre ikke. Noen som vet om det ikke er lov å ha med sprit?
Vis hele sitatet...
Ja, du kan ta med sprit inn på campen så lenge du er over tjue år gammel..
Sist endret av Cappy; 25. juni 2010 kl. 22:12.
Si at jeg ser ut som en attenåring oghar spart opp litt skjegg.
Har skaffa meg en leg hvor jeg er 20 år og vi ligner sånn 60 %.

Noen som har troa på at dette skal fungere, eller er vaktene helt sykt nazi?
Bildet er forsåvidt litt skrapa pga forskjellige uhell ;s
Datoen er ikke skrapa
Tror du går igjennom akkrediteringen ihvertfall.
Jeg har selv jobbet som frivillig ved akkrediteringen, og de fleste ser kun på alder på legitimasjonen.

Vaktene på campen er nok ikke noe mer nazi enn gjennomsnittet, men de har nok sett en fake leg før ;D
Ble vi enig om at noen skulle ta mdd nff flagg? Hadde vært konge om noen kunne gjøre det! Og sa poste i denne tråden hvor de er på campen!
Jeg skal!
Var der i fjor, og det var dritbra. Muse, paramore osv. blir AWESOME : D
Jeg skal på Hovefestivalen for første gang - gleder meg som en unge! Drar først og fremst for å oppleve festivalfølelsen, men helt knall at Kråkesølv, Muse og Vampire Weekend spiller. Er dessuten veldig glad i elektronika, så blir gøy å se Neon Indian, Lindstrøm & Christabelle og Simian Mobile Disco. Så må vi for all del ikke glemme Pony The Pirate og Arcade Fire! Ah, jeg er klar for Hove!
Hovefestivalen høres drit fett ut! Har veldig lyst, men tidspunktet passer ikke
Nei, jeg får ikke dratt
Jeg får ikke sett Damian Marley *gråter*