Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3087
hei alle sammen, jeg sått og så på TV program på national geographic og da kom det raklame om at at et programm som her "LSD en tur til helvete" skulle sendes i dag kl 22:00

noen som vet noe mer om dette?

jeg prøvde å finne noe mer på dagbladets tv-guide : og det eneste jeg fant var :22.00 På innsiden
Dokumentarserie. «LSD.» Moderne forskere undersøker på nytt de mulige medisinske fordelene ved LSD, som var elsket av The Beatles og sentral i 1960-årenes motkultur.

noen som vet noe mer?

mvh xhacktly

ble kansje litt feil skrevet, men er det noen som vet om "på innsiden" er samme program som jeg så på reklamen? altså "lsd en tur til helvete?"
Sist endret av random40348; 9. mai 2010 kl. 13:28.
Gjest
Trådstarter
Sitat av lex123 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ja mulig det er den men er ikke helt sikker:P
kjedelig streiting
Viktig å få med spørsmålstegnet på slutte da. Så det ikke virker som det er en svær propaganda-film.
Så det nettopp, spennende program
Rakk bare å se halve, men var interessant. Har lite peiling på LSD så hvorvidt ting som ble gjort/nevnt er sant eller ei vet jeg ikke.
Synts programmet var meget bra, fikk litt hakeslepp av at rundt 600.000 mennesker prøver LSD for første gang hvert år,
og 60 millioner i USA har testet det.
Gjest
Trådstarter
ja jeg gikk jo selvfølgelig glipp av denne..hah glemte det helt, fins den på internett noen sted?
Sitat av xhacktly Vis innlegg
ja jeg gikk jo selvfølgelig glipp av denne..hah glemte det helt, fins den på internett noen sted?
Vis hele sitatet...
sjekka litt fort etter den, men ikke noen funn. Skrik til meg på PM hvis du finner'n a!

PS: så var det ikke vanskeligere enn å google det på engelsk xP
Sist endret av random42099; 9. mai 2010 kl. 23:28.
Inside LSD heter den
Søk det opp på Isohunt

Håper ikke jeg brøyt noen forumregler, slett posten og send en PM hvis det er tilfellet.
Jeg syns å huske at de nevnte at man kunne få oppimot 10 000 brukerdoser på fingertuppen. HVOR lite stoff får man i seg da ?
Det må jo være minimale mengder !
En brukerdose er alt fra 150 til 500 mikrogram.. Cirka. Folk flest får ønsket effekt et sted mellom de to mengdene. Så kan du regne selv hvor mye 10000 doser er