Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3567
Hei. Lest etpar oppskrifter om marihuana vodka der det bruges shake , som får trekke i vodka rundt en uke.

Skal på festival i sommer , og tenker og ta med litt og kose oss med. Har ikke lysst til og røyke det så public som i en camp.

Vil dette fungere like bra med hasj?

Tenker 4cl(1 shot) per 1g brunt.
Knuse 10g , oppi med 4dl vodka og la det trekke?
Er dette like effektivt som med smelting i smør eller får man ikke trukket ut virkestoffet like effektivt?

Vurderer dette da jeg tviler på ganjamuffin's er like gode etter 3 dager i et kokende varmt bagasjerom f.eks.

THH-c
Lag sjokolade istedefor! Smelt smør og bland ganjaen din nedi. Smelt sjokolade oppi miksen, og la den størkne.. Smaker ikke så verst og den blir ikke ødelagt hvis du pakker den inn i folie!
har også hørt om dette, og ser ingen grunn til at det ikke skal fungere med hasj. Må sikkert passe på å knuse/raspe det godt, så ikke du har store klumper som må oppløses. Uten at jeg har prøvd dette før

Det var forresten en dritgod idé til festival sommeren ja!

1g pr. shot? var ikke det litt i drøyeste laget tho?
Trådstarter
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Lag sjokolade istedefor! Smelt smør og bland ganjaen din nedi. Smelt sjokolade oppi miksen, og la den størkne.. Smaker ikke så verst og den blir ikke ødelagt hvis du pakker den inn i folie!
Vis hele sitatet...
Sjokolade + bagasjerom + sol = søl? Hvertfall det jeg ser for meg

Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
har også hørt om dette, og ser ingen grunn til at det ikke skal fungere med hasj. Må sikkert passe på å knuse/raspe det godt, så ikke du har store klumper som må oppløses. Uten at jeg har prøvd dette før

Det var forresten en dritgod idé til festival sommeren ja!

1g pr. shot? var ikke det litt i drøyeste laget tho?
Vis hele sitatet...
høhø , skal man bli skev så skal man bli skev
Sitat av THH-c Vis innlegg
Sjokolade + bagasjerom + sol = søl? Hvertfall det jeg ser for meg



høhø , skal man bli skev så skal man bli skev
Vis hele sitatet...
er det tilfeldighvis Hove du skal på? Kjære Damian Marley og NAS? Jaudå, men du skal kansje drikke litt og, så pass på at du ikke shotter av feil flaske!
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
er det tilfeldighvis Hove du skal på? Kjære Damian Marley og NAS? Jaudå, men du skal kansje drikke litt og, så pass på at du ikke shotter av feil flaske!
Vis hele sitatet...
jepp er hove. du nevner bare damian , Nico d + admiral p har nettop og blitt announca.
Sitat av THH-c Vis innlegg
Hei. Lest etpar oppskrifter om marihuana vodka der det bruges shake , som får trekke i vodka rundt en uke.

Skal på festival i sommer , og tenker og ta med litt og kose oss med. Har ikke lysst til og røyke det så public som i en camp.

Vil dette fungere like bra med hasj?

Tenker 4cl(1 shot) per 1g brunt.
Knuse 10g , oppi med 4dl vodka og la det trekke?
Er dette like effektivt som med smelting i smør eller får man ikke trukket ut virkestoffet like effektivt?

Vurderer dette da jeg tviler på ganjamuffin's er like gode etter 3 dager i et kokende varmt bagasjerom f.eks.

THH-c
Vis hele sitatet...
Få tak i ren sprit 96%,knus canabisen å la den trekke i noen dager.Rist litt på flaska innimellom.Bland ned til Ca 40% og sil ut restene.Vill anbefale deg å teste dette før evnt festivaler osv.
Du bør male det opp fint, og bruke så sterk sprit som du får tak i. La det stå en uke eller to og rist litt nå og da. Sil over på ny flaske og du kan feste.
Ganske sterk mix du hadde der da, kan sikker ta mer sprit. Ganja i fordøyelses-systemet smeller
Trådstarter
har ikke tilgang på 96% og foretrekker polvarer. 60% sterkt nok ?
Spander en shot på meg på Hove da
Sitat av THH-c Vis innlegg
har ikke tilgang på 96% og foretrekker polvarer. 60% sterkt nok ?
Vis hele sitatet...
Joda har laget det på 60% også,men sterkere er bedre får å løse opp oljene
Trådstarter
Eventuelt andre måter og tilbrede hasj på mottas med takk. Det må være ganske "uskyldig" og må tåle noen dager i det varme bagasjerommet i bilen.
Vi skulle fått til nFF treff på Hove..!

Brownies, magic muffins? Holder jo en stund det, og ikke noe prob med varme.

I fjord la vi stasjet utenfor campen i en skog, og gikk dit når vi skulle ha et hit
Sist endret av random42099; 22. april 2010 kl. 17:58.
Apropo Hove;
Har litt spørsmål angående drikking, ja dere skjønner vel at jeg enda ikke er myndig.
Er det vanskelig å få drikken inn, og er vaktene strenge; sånn at de sjekker legitimasjonen nøye før de vil gi oss sjenkearmbånd? Si at vi kom med enten et skrapa fakelegg, eller en annens fakeleg.
Starpowah: Null stress å ta med en sekk/pose med drikke inn på campen. Det er mere pirk inn til festivalområdet der de ikke vil ha glassflasker. Angående legitimasjon er det opp til personen som sjekker. Hørt om folk som blei busta med fake legg, stilte seg bakerst i en annen kø og fikk sjenkebånd fra en annen person.
Trådstarter
Sitat av starpowah Vis innlegg
Apropo Hove;
Har litt spørsmål angående drikking, ja dere skjønner vel at jeg enda ikke er myndig.
Er det vanskelig å få drikken inn, og er vaktene strenge; sånn at de sjekker legitimasjonen nøye før de vil gi oss sjenkearmbånd? Si at vi kom med enten et skrapa fakelegg, eller en annens fakeleg.
Vis hele sitatet...
Det spørs litt , kommer ann på vakten. Noen fikk klippet festivalbåndet ifjor om de ikke var 18 , andre ikke. Best å være sikker , få noen som er 18 til og bære drikken din inn
Sist endret av THH-c; 22. april 2010 kl. 20:05.
Sitat av BengtÆrne Vis innlegg
Starpowah: Null stress å ta med en sekk/pose med drikke inn på campen. Det er mere pirk inn til festivalområdet der de ikke vil ha glassflasker. Angående legitimasjon er det opp til personen som sjekker. Hørt om folk som blei busta med fake legg, stilte seg bakerst i en annen kø og fikk sjenkebånd fra en annen person.
Vis hele sitatet...
Det er ikke lov å ha med glassflasker innpå campene heller, det var i hvert fall ikke det da jeg var der i fjor. Trådstarter gjør derfor lurt i å ha alt på en plastflaske, om så kun for sikkerhets skyld.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Vi skulle fått til nFF treff på Hove..!

Brownies, magic muffins? Holder jo en stund det, og ikke noe prob med varme.
Vis hele sitatet...
Nja, kanskje ikke det lureste å gjøre vist snuten har noe tid til overs, tipper de er regelmessig inn her, og da er det jo enkel for di å lage en bruker å si at de joiner
Trådstarter
Sitat av omba Vis innlegg
Nja, kanskje ikke det lureste å gjøre vist snuten har noe tid til overs, tipper de er regelmessig inn her, og da er det jo enkel for di å lage en bruker å si at de joiner
Vis hele sitatet...
Skal bo på Hove camping , som er en familiecmapingplass 5 min gåtur fra festivalen. Der har jeg hørt fra flere kilder , att det ikke så noe til politi eller bikkje her.
Stemmer, jeg så aldri politi eller bikkje da jeg bodde på campen.

Kanskje jeg går med OnkelBlå@nFF i panna med tusj
Si hei isåfall
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Leste rundt omkring om cannabis mat, så kom jeg over denne siden http://www.thestonerscookbook.com/re...cannabis-vodka
Sist endret av lex123; 23. april 2010 kl. 12:22.
Apropos Hove..
En ide.
Alle veit at politiet tråler området med bikkje, de fleste blir faktisk tatt av den pokkern's kjøteren.
Hva med å lage cannabis sprit, helle over på en spray flaske, og spraye ned et relativt stort/lite område, evt. steiner, trær, telt til kristne/avholdsfolk/folk du ikke liker, pro-sec vakter osv osv..
Vil ikke bikkjejævelen bli forvirret og markere på absolutt alt og ingenting da??

Mythbusters burde lage en sak på dette!