Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2982
Vel, jeg har nå så dum som jeg var gått inn på en ungdomskontrakt ettersom det da ville hjelpe meg med å bli kvitt 16.000 kr i gjeld til the big man.
Jeg må derfor nå på pisselotteri 1 gang i mnd i 1 år, og det finnes events der jeg absolutt føler at det å ta seg en fin jonas i harmoni med evnt Damien Marley på Hove Festivalen i sommer passer inn. Derfor trenger jeg dere til å fortelle meg realistiske måter på å få ren urin på, har lest om zydot og hørt av en kamerat at man kan gå på Apoteket å kjøpe "Kull-Tabelletter", men så er jo han ofte full av dritt. Noen som vet noe om dette?
Takker for all svar.
Medisinsk kull brukes om du har hatt inntak av toksisdoser, gjerne gift.
newdeal's Avatar
Trådstarter
Sitat av lex123 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hahaha, det verste er jo at det kunne fungert som bare det.
herrejesus så genialt. Trist med Damian! Skal også se han, og pisser på glass rundt 1 gang i mnd. Har tho hørt at det ikke ligger i urin'en stort lengre enn en uke, hvis du ikke røyker fast. Da kan du eventuelt være rein frem til Hove, røyke på Torsdagen og håpe på det beste. That's what im going for..
Du kan kjøpe det?
http://www.grasscity.com/cleanurin.html
16,03 dollar
Eller få en clean kompis/venninne/søster/bror/lærer/hund til å pisse for deg Husk å varm det opp til kroppstemperatur før du leverer!
Trådstarter: Det er null stress for deg å røyke på Hove og andre enkeltganger. Blodet er i urinen i en måned ved fast røyking. Røyker du av og til er det ikke i urinen mer enn 1-2 uker. Dessuten kan du drikke MASSE vann og være i mye fysisk aktivitet. Da renses systemet raskt.
Jeg kjenner en som dro på pisseprøve dagen etter han hadde røykt, testen ble negativ
ArbeidsledigProletar
Å være avholds ett år er vel ikke egentlig verdens undergang? Verdt det for 16K spør du meg, du har hele resten av livet å være fjern på.
newdeal's Avatar
Trådstarter
Ja, kanskje sant det. Vist jeg nå holder meg clean i noen mnd, før hove. Så får jeg bare enkelt og greit satse på at jeg er clean igjen etter festivalen også.
Det er jo en grunn til at jeg takket ja, har jo ikke akuratt 16k å rute med. Så da må jo andre tiltak til. Men det ordner seg alltid. Takk for hjelp.
Sitat av OJ66 Vis innlegg
Trådstarter: Det er null stress for deg å røyke på Hove og andre enkeltganger. Blodet er i urinen i en måned ved fast røyking. Røyker du av og til er det ikke i urinen mer enn 1-2 uker. Dessuten kan du drikke MASSE vann og være i mye fysisk aktivitet. Da renses systemet raskt.
Jeg kjenner en som dro på pisseprøve dagen etter han hadde røykt, testen ble negativ
Vis hele sitatet...
Jøss, visste ikke at man fikk blod i urinen av hasj
Tror vi blander hasj og urinveisinfeksjon her
Sist endret av OnkelBlå; 17. april 2010 kl. 03:18.
kjedelig streiting
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Jøss, visste ikke at man fikk blod i urinen av hasj
Tror vi blander hasj og urinveisinfeksjon her
Vis hele sitatet...
Neinei. Nyere forskning har i tilegg til å vise at du heroinmisbruker av hasj, bevist at du etter en stund begynner å pisse blod.
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Jøss, visste ikke at man fikk blod i urinen av hasj
Tror vi blander hasj og urinveisinfeksjon her
Vis hele sitatet...
Ops, Blod = Tch/hasj i dette tilfellet Rein skrivefeil.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Thad Castles ide for å få reint piss:
http://www.youtube.com/watch?v=Vv3ov7m_W0s
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Thad Castles ide for å få reint piss:
http://www.youtube.com/watch?v=Vv3ov7m_W0s
Vis hele sitatet...
haha, thats it!

har vurdert å se på Blue mountain state en stund nå, og det der var bare dråpen som tippet over.

haha, så bra!
Sist endret av wrigleys; 18. april 2010 kl. 17:17.
▼ ... over en måned senere ... ▼
newdeal's Avatar
Trådstarter
Okei, nytt spørsmål. Jeg var ikke smart nok til å slutte på dagsdatoen inlegget ble skrevet. Så dette er da min første dag nykter på en god stund, og tenkte å holde meg til Hove Festivalen som da begynner 29.06. Tror dere da vist jeg holder meg til hove nå, at jeg da blir "rein" etter en uke etter det igjen ?
Eller finnes det noen ca fasit på dette her.