Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 438
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann godtfolk, jeg sitter nå på dataen etter å ha sniffet litt amf (400mg gatespeed) gjennom hele dag. tok kanskje sånn 0.1 nå, hvor lenge skal jeg vente til å poppe rivotril? (2mg). har hørt at det skal være utrolig behagelig?

Hvis det er noe mer info noen trenger som jeg ikke har sagt så bare spør så svarer jeg så fort jeg kan!

Takk på forhånd!
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har alltid prisatt rivo på nedturene som kommer når angsten slår inn i det amfen slutter å virke. Da er ofte musklene overspent og kjeven går nesten i stykker. Siden Rivo er svært muskelavslappende, og det de spente musklene gradvis kicker inn i det tabletten begynner å virke gir det naturligvis en eufori. Du merker selv når det kan være gunstig med en Rivo.

Men til advarsel er Rivotril sinnsykt vanedannende og gir abstinenser værre en heroin om du hekter deg på det. En annen ting er at man kan bli fullstendig idiot i hodet av det og plutselig kan f.eks finne på å stjele selv om man alldri har tenkt på det tidligere. Tips er å dele en 2.5 miligram i så små biter som mulig, og kun bruke det for søvn til nøds.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heisann godtfolk, jeg sitter nå på dataen etter å ha sniffet litt amf (400mg gatespeed) gjennom hele dag. tok kanskje sånn 0.1 nå, hvor lenge skal jeg vente til å poppe rivotril? (2mg). har hørt at det skal være utrolig behagelig?

Hvis det er noe mer info noen trenger som jeg ikke har sagt så bare spør så svarer jeg så fort jeg kan!

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Vær Forsiktig med Rivitril. Jeg var hektet. Tok meg ca 1 år i fengsel før ettervirkningene gav seg. Epilepsianfall, Angst og Depresjon! Man må betale for det man Får ekstra fra kroppen. Grunnen til jeg Endte på soning var Og Rivotril, det forandrer deg uten at du merker det selv. Vær forsiktig.

Bruk ting, men Ikke Misbruk ting.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heisann godtfolk, jeg sitter nå på dataen etter å ha sniffet litt amf (400mg gatespeed) gjennom hele dag. tok kanskje sånn 0.1 nå, hvor lenge skal jeg vente til å poppe rivotril? (2mg). har hørt at det skal være utrolig behagelig?

Hvis det er noe mer info noen trenger som jeg ikke har sagt så bare spør så svarer jeg så fort jeg kan!

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Hvorfor sniffer du ikke alt på en gang? Litt og litt skaper bare en uro du ikke kan helt sette en fing på?! Eller del den i to, er ikke cola
Sist endret av Nietszche; 1. juni 2023 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.