Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 412
Nå vet jeg ikke om dette er pga låne telefonen min (iphone SE),
eller om det er leverandøren(HappyBytes)

men jeg kan ikke motta 6 sikret OTP meldinger til telefonen, men vanlige sms funker fint.

Nå har jeg ikke brukt en OTP tjeneste på lenge, så jeg vet ikke om dette er happyBytes sin feil(byttet fra ice til happybytes i slutten av april), så leverte jeg min telefon på verksted forrige uke, og har en iphone SE midlertidig.

HappyBytes er stengt frem til mandag, så kommer ikke i kontakt med dem før da, men dette haster litt.

Har sjekket innstillinger under filtrering, blokkerte nummere osv, og ting ser riktig ut i de innstillingene.
Har selv hatt noen små problemer med Happybytes i det siste, spesielt etter at de nylig skiftet plattform og alle kunder måtte bytte sim. Regner med at det løser seg etterhvert.
Sist endret av Tysteren; 27. mai 2023 kl. 09:06.
Trådstarter
Dette er uakseptabelt, og kan ikke fortsette sånn, da må jeg se og bytte mobil abbonement igjen