Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 716
Hei.

Bruker Nordea. Ønsker å si opp automatisk avdragelse på et abonnement i banken. Kan ikke gjennom abonnement da jeg ikke klarer å logge inn på dems nettside. Føler meg skada da jeg har leta evigheter i Nordea sin online bank på en måte å si opp abonnement. Det er ikke under faste avdrag. Vil liksom "blokke" selskapet fra å gjøre automatiske betalinger. Er dette i det hele tatt mulig?

Sorry for et så sykt dumt spørsmål. Vet bare ikke hvem andre jeg burde spørre.
Det enkleste er nok bare å bestille nytt kort. Du kan også kjøre refusjon mot selskapet som gjør disse trekkene, men det er en mer omstendig prosess.

https://www.nordea.no/privat/vare-pr...-av-skade.html
Søppelmann's Avatar
Trådstarter
7 0
Hei! Takk for hjelp. Da har jeg sperre kortet for nå, sånn at jeg får fått tak i selskapet og fiksa med dem. Forhåpentligvis er det nok for å stoppe avdrag fra kontoen
Kan du si hvilket selskap eller app det gjelder? Mistenker jeg har også dette
Foretrekker å ha alt av abonnementstjenester på virtuelle kort. Da kan jeg enkelt ha oversikt over alle abonnement samt bare terminere det aktuelle virtuelle kortet i app eller nettbank når jeg ikke orker betale for tjenesten lenger.