Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2171
Der er en kar, han er ikke så snill. Han fisker opp damer her og der når han reiser rundt, på Messenger og Facebook. Tinder er han bannlyst fra. Han har voldtatt min venninne, men dette ble henlagt. Når vi snoker litt rundt der vi vet han har bodd, så viser det seg at joda han banket en dame både her og der. Kan man få noen utestengt fra sin Messenger eller Facebook, slik at det svir litt? Vi er jo et par som har rapportert, men må større kanoner til.
Hvorfor gi seg der? Her kan du jo virkelig slå til å få han canceled, hvorfor ikke spre pedorykter? Anmeld han for misbruk av Messenger.. sett fyr på huset hans?
Trådstarter
7 2
Vet ikke om det er ironi, men vil frata han muligheten fra å skade via hans foretrukne metode , face og Messenger .
Jeg tenker det er en grunn til at det ble henlagt? Det bilde du maler av denne personen er jo at det er en skummel jævel som ikke gjør annet enn å voldta og banke opp damer, samtidig som han bruker hele dagen på å lure folk i fellen så han kan fortsette å banke de opp og voldta de.

Du har brukt nesten alle buzz-ordene for å male dette bilde av vedkommende, og det kan være veldig farlig om det viser seg å ikke stemme, når politiet henla saken så kan det tale for at det er mer enn det som møter øyet i dette tilfellet, og slike saker er veldig ødeleggende for folk som faktisk blir utsatt for dette her.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg tenker det er en grunn til at det ble henlagt? Det bilde du maler av denne personen er jo at det er en skummel jævel som ikke gjør annet enn å voldta og banke opp damer, samtidig som han bruker hele dagen på å lure folk i fellen så han kan fortsette å banke de opp og voldta de.

Du har brukt nesten alle buzz-ordene for å male dette bilde av vedkommende, og det kan være veldig farlig om det viser seg å ikke stemme, når politiet henla saken så kan det tale for at det er mer enn det som møter øyet i dette tilfellet, og slike saker er veldig ødeleggende for folk som faktisk blir utsatt for dette her.
Vis hele sitatet...
Hvor tar du det fra at det er usant det vedkommende påstår?
Altså, man vet jo ikke. Åpenbart, men du ser ut til å basere deg på at hen lyver, hvorfor det?
Sitat av Turelli Vis innlegg
Hvor tar du det fra at det er usant det vedkommende påstår?
Altså, man vet jo ikke. Åpenbart, men du ser ut til å basere deg på at hen lyver, hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Hvis vedkommende virkelig gikk rundt å voldtok og banket folk så ville det vært viktigere å fokusere på å få han straffet for akkurat det enn å bare få han utestengt fra Facebook hvor han bare kunne lage seg ny bruker momentant tenkte jeg da.
Trådstarter
7 2
Jeg skjønner godt at du tenker kritisk rundt mitt innlegg. Saken ble henlagt da min venn ikke gikk til lege med en gang for å sikre bevis. Så det ble ord mot ord. Han har banket to andre jenter i Tromsø og Hammerfest, men ikke alt går til politiet. Jeg tenker som venn hva jeg kan gjøre for å prøve å Skåne andre i fremtiden , og det er ikke så mye , annet enn dette. Jeg vet har elsker sim Facebook og Messenger , og har mange kontakter der, så ser en viss glede i å kunne ta fra han dette.
Å utestenge noen fra sosiale medier funker ikke. Bare skaff deg en ny telefon, nytt telefonnummer og ny email-adresse. Så er han på plass igjen med en ny identitet.

Og har han dametekke, er han vanskelig å stoppe uansett. Du er nødt til å legge så mye fakta på bordet at Politiet vil gjøre noe. Voldtekt er dessverre vanskelig å bevise, da det ikke er vitner, og falske voldtektsanmeldelser (som senest i RB i dag) hjelper heller ikke på troverdigheten.

Og selv om han får fengsel, kommer han ut igjen etterhvert og kan begynne på igjen.

Beklager om du finner meg negativ, men jeg har sett litt av hvert i livet.
Kan se for meg at det fins metoder for dette, men ser også for meg at dette ikke er noe man lærer seg å gjøre over natten via et forum
Og du er knallsikker fordi du har hørt det? Vet om flere som har hatt et slikt rykte på seg helt ufortjent av en bitter eks. Alltid to sider av en sak, og når man skal prøve sabotere for noen slik virker man jo bitter, kontra det å frykte noen som har skadet seg som man således absolutt ikke vil ha noe med å gjøre ��
Sitat av jahaja Vis innlegg
Vet ikke om det er ironi, men vil frata han muligheten fra å skade via hans foretrukne metode , face og Messenger .
Vis hele sitatet...
Så hva hindrer han fra å opprette en ny bruker?

Du sier han har voldtatt venninna di og banket opp andre også er dette hevnen din for at det skal svi?

Dette må være tull?
Lite rasjonelt å spore her.

Det beste du kan gjøre for å forhindre mer av dette er å sørge for at alle går til politiet og anmeldelder så blir han tatt til slutt.