Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1009
Anonym bruker
"Lei Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kun snorta amfetamin hittil, men er nysgjerrig på plugging. Er det bare å blande med vann og sprøyte inn i ræva?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke noe mer hokus og pokus enn det, nei.
Vær forsiktig at du ikke trykker sprøyta for langt inn i mørket, 1-2cm inn holder lenge for å oppnå best mulig opptak av stoffet.


Øv deg med rent vann slik at du ikke sløser noe stoff, det er veldig fort gjort når du vet hva du skal gjøre.
Jeg bøyer meg bare litt frem å gjør det stående, setter egentlig bare tuppen på sprøyta inn og presser den maks 1cm.
Hele prosessen er ferdig på 10 sekund når du har gjort det noen ganger.
Det er ikke nødvendig å ligge på magen i evigheter etterpå slik mange sier. Så snart du har fått det i deg så er du good to go egentlig.


Husk at noen typer speed gjerne svir en del når man sniffer en linje, dette kan du til en viss grad oppleve ved plugging også, men du slipper unna en del siden stoffet allerede er oppløst.
Å bruke litt ekstra vann kan eliminere dette samtidig som det også vil kunne hjelpe litt på opptaket.
Jeg bruker 2.5ml for mengder opp til 0.2g speed.
5ml sprøyter til alt fra 0.2-0.5g+
For oppløste piller og lignende bruker jeg hovedsakelig 5ml også, er det veldig mange piller så gjør jeg det i flere omganger.
For mer potente ting som ketamin, kokain og meth så er det mer enn nok med 2ml.
Har plugga både speed og cola.... Vet ikke om effekten var like stor eller sterk som snorting. Mulig jeg var grådig når jeg blanda med vann... Jeg varma der litt i bongen som når jeg røyker ice... da var det godt blanda... Så kjørte jeg bongen rett oppi der sola ofte skinner����
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent litt hæ, haha putta du bongen i rompa?
Trøndere ass