Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 842
Jeg har vann i dusjen om jeg ikke har dusjslangen og dusjhodet tilkoblet blandebatteriet, men om jeg kobler til dusjslangen får jeg bare bittelitt vann ut, i tillegg lager dusjen en rar lyd, har prøvd å søkt på google og youtube men finner ikke ut hva det kan komme av, det mest logiske er jo at jeg må kjøpe ny dusjslange men jeg vil bare vite om det er nettopp det som er problemet eller ikke før jeg eventuelt kjøper en. Noen som vet noe om dette?
Da er det jo enten hodet eller slangen som er tett. Prøv med bare slangen, så finner du raskt ut det.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Da er det jo enten hodet eller slangen som er tett. Prøv med bare slangen, så finner du raskt ut det.
Vis hele sitatet...
Samme problem med slangen, kommer litt vann ut av slangen før det stopper opp. Når jeg kobler av slangen fosser det vann ut fra krana.
Så, hva er det å lure på? Enten fikse slangen, eller kjøpe ny.

Hvis du prøver å blåse gjennom så får du bekreftet om den er tett, hvis du fortsatt er usikker på hva som er problemet.
Sist endret av mentalmelt; 23. mai 2023 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Så, hva er det å lure på? Enten fikse slangen, eller kjøpe ny.
Vis hele sitatet...
Takk da gjør jeg det. Beklager, er ikke så flink på å forstå sånne ting
Er det kalkrikt (hardt) vann hos deg? Hvis så, legg slangen i en løsning med eddik.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Er det kalkrikt (hardt) vann hos deg? Hvis så, legg slangen i en løsning med eddik.
Vis hele sitatet...
Takk