Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1102
Erfaringer?







Sist endret av coronarefugee; 17. mars 2023 kl. 18:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sjekka ut en stor pose med flere hundre av disse for et par uker siden.
Lukta ikke mdma i det hele tatt, men hadde en svak eim av amfetamin.
Slo ut som MDxx på Marquis reagenstest selvom reaksjonen var ganske merkelig.
Liebermann og Ehrlich reagenstest ga heller ikke noe ordentlig resultat noe som gjør at jeg personlig ville styrt unna disse.

Det trykket der har vært veldig bra tidligere, tilogmed i samme farge.
Men både prisen (på mange) og resultatene på testkits var såpass uvanlig at jeg styrer unna disse.
280mg? Herregud..
Anonym bruker
"Flygende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp alltid mdma i pulverform. Knips er som oftest overdosert, slik som den i bildet er. En skal helst ikke ta mer enn 125mg, med lange pauser mellom hver gang.
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
280mg? Herregud..
Vis hele sitatet...
Passer perfekt til å dele med en venn :') 140mg hver.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøp alltid mdma i pulverform. Knips er som oftest overdosert, slik som den i bildet er. En skal helst ikke ta mer enn 125mg, med lange pauser mellom hver gang.
Vis hele sitatet...
Pulverform? Du kjøper krystall.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Sjekka ut en stor pose med flere hundre av disse for et par uker siden.
Lukta ikke mdma i det hele tatt, men hadde en svak eim av amfetamin.
Slo ut som MDxx på Marquis reagenstest selvom reaksjonen var ganske merkelig.
Liebermann og Ehrlich reagenstest ga heller ikke noe ordentlig resultat noe som gjør at jeg personlig ville styrt unna disse.

Det trykket der har vært veldig bra tidligere, tilogmed i samme farge.
Men både prisen (på mange) og resultatene på testkits var såpass uvanlig at jeg styrer unna disse.
Vis hele sitatet...
Prøvde disse på lørdag. Tok først en halv, og så en hel. Fikk funk men det er noe muffens med de. Fikk ikke klarheten jeg får med krystaller. Definitivt ikke 280mg mdma i de. Dersom det er det, så er kvaliteten på mdmaen dårlig.

Ville ikke tatt de igjen.