Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 539
Hei. Jeg kom over en Radinette RN- 5804 DVD spiller. Og skulle gjerne ha visst litt mer om den .Fant en tråd fra 2004, der en etterspurte om noen hadde noe opplysninger om denne spilleren. Han fikk flere svar, men ingen som virkelig var nyttige. Dette er jo en gammel, og kanskje utdatert spiller, men nysgjerrig som jeg er, vil jeg gjerne visst mer om den.. Hvis noen vet noe, så gi meg et vink da?
Radionette var i gamle dager en norsk radioprodusent, men etter at de gikk konk på slutten av 70-tallet ble merkevaren kjøpt av Elkjøp og slengt på masse random produkter produsert i Asia. Så sannsynligvis er det en spiller av et annet merke som er rebrandet.

Kan det være denne? https://computeuk.co.uk/shop/Grundig-GDV-5804
Ofte går produktnummeret igjen, så ser for meg at det er mulig.

Alternativt kan du gå i en Elkjøp, og be de søke opp produktet i den derre DOS-løsningen de fortsatt har. :P