Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 651
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om disse er safe , og om noen har erfaringer med disse
Kjøpt i Oslo
Er Ksalol 1mg

Legger link her

https://imgur.com/a/uzsUFey

Takk for svar
Folk har nå snakket positivt om dissse ksalolene tidligere. Ser legit ut men kan jo aldri vite.
Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
Folk har nå snakket positivt om dissse ksalolene tidligere. Ser legit ut men kan jo aldri vite.
Vis hele sitatet...
De går mye i omløp i alle byene , når folk selger Xanax så er det denne de har Ksalol Vet ikke hvorfor , er jo Serbisk/Bosnisk Xanax
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 1 uke siden kl. 22:01. Grunn: Skrivefeil
Umulig å si om de er ekte utfra et bilde, men er definitivt en del god Galenika ute på markedet
Trådkutter
zykonaut's Avatar
Hvor mye gav du, ut av nysgjerrighet?
De funker bra Jeg ga 300 for et brett.
Sist endret av kronejuvel; 1 uke siden kl. 22:10. Grunn: Feil
Ja ekte
Jeg har fått xanor på resept her i Norge, men foretrekker ksasol any day over apotek xanor i norge. Synes de virker sterkere, og hørt mange si det samme
Sitat av Math Vis innlegg
Jeg har fått xanor på resept her i Norge, men foretrekker ksasol any day over apotek xanor i norge. Synes de virker sterkere, og hørt mange si det samme
Vis hele sitatet...
Betalte 350

Sitat av zykonaut Vis innlegg
Hvor mye gav du, ut av nysgjerrighet?
Vis hele sitatet...
350
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 1 uke siden kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har fått deg såkalte "ufoer".
10mg valium, ekte. De funker fint å legge under tunga og.
Sitat av penelope Vis innlegg
Du har fått deg såkalte "ufoer".
10mg valium, ekte. De funker fint å legge under tunga og.
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at alprazolam ikke er det samme som diazepam.

Dette er 1mg Ksalol (alprazolam) og i teorien skal to piller gi deg samme effekt som å sluke et bikkjebein.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nylig hatt 2 brett av disse, eller ihvertfall like som på bildet, tok én jeg hadde liggende idag og fikk overasskende god effekt
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ganske sikker på at alprazolam ikke er det samme som diazepam.

Dette er 1mg Ksalol (alprazolam) og i teorien skal to piller gi deg samme effekt som å sluke et bikkjebein.
Vis hele sitatet...
Jeg tok helt feil, sorry. Det er jo selfølgelig 1mg alpazolam.
Fikk bare feil ved første øyekast når jeg ser Galenika så tenkte jeg automatisk valium.

My bad.
Utforskeren
Sluzzz's Avatar
De er ikke like gode som de til Pfizer. Mye drit fra Galenika om dagen! Meeeen utrolig nok så funker de der faktisk decent. De er det meste legit Galenika har distribuert uten 10mg ufoene det siste halvåret. Så ja, de er på Serbisk vis ekte!
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
De er ikke like gode som de til Pfizer. Mye drit fra Galenika om dagen! Meeeen utrolig nok så funker de der faktisk decent. De er det meste legit Galenika har distribuert uten 10mg ufoene det siste halvåret. Så ja, de er på Serbisk vis ekte!
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Får teste en og se om de funker