Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 15677
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har både sjekket og blitt sjekket med alkohol i blodet. Er jeg full eller jenta full null hanky panky. Brisen og blid hanky panky ok. Kanskje er det samme med lsd?
Vis hele sitatet...
Spørsmål / kommentar!
Som jeg oppfatter deg, så sier du at hvis en av partene er dritings, så bør man unngå sex. Jeg er enig i at det går en klar grense for beruselsesgraden i forhold til å vurdere samtykkekompetansen og om man skal avstå fra sex eller ikke.

Det jeg tenkte på når jeg leste ditt innlegg var altså at hvis begge partene er beruset, gjerne tilsvarende beruselsesgrad, eller der begges individuelle beruselsesgrad også begge kvalifiseres til manglende samtykkekompetanse, så burde heller partene ikke ha sex.

Det er jeg isåfall ikke helt enig i, iallefall ikke dersom du mente at dette kanskje burde føre til straffeansvar.

Det er et problem at visse typer menn utnytter jentenes beruselsesgrad for å få seg noe, men det blir noe annet hvis mannen og jenta på naturlig initiativ ender opp i senga, frivillig beruset begge to.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørsmål / kommentar!
Som jeg oppfatter deg, så sier du at hvis en av partene er dritings, så bør man unngå sex. Jeg er enig i at det går en klar grense for beruselsesgraden i forhold til å vurdere samtykkekompetansen og om man skal avstå fra sex eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det var dette jeg var fokusert på da jeg var tripsitter. Jeg fokuserte på om hun var samtykkekompetent eller ikke, men problemet er at jeg ikke tenkte over hva poenget med en tripsitter er, og hva som forventes av en tripsitter i den situasjonen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering.
Vi er nå samboere med et barn på vei, og alt er i orden.
Hun har lest tråden og ler av den, det var aldri et problem for henne uansett hva.
Leste hovedtråden, men ble en smule satt ut av alle svar så beklager om nevnt tidligere, tripsitting kan fungere på forskjellige måter, og da personen fremstod som villig til å være sårbar ovenfor deg involverer dette ett ønske om nærhet til deg. Så lenge du ikke aspirerer til å leke Charlie Manson kan jeg egentlig ikke se problemet her, du har nok en evne til å registrere ikke-verbal kommunikasjon og fremstår her som at du søker en unnskyldning til å ta avstand ifra henne. Dette gjelder ikke om stoffet var delirium fremkallende som BZ, colombiansk pulver eller hva enn som har roten innenfor Scopolamine, Atropine og Hyoscyamine. Alkohol er nok på den listen også, men var underlig å tenke over.
Dere prater som om det finnes sannhet og mening i universet.

La ham nå vær, skjedd er skjedd, og etter beskrivelsen var ikke dette noe overgrep, og så kommer dere faen meg med fordømmelse som besteborgere av verste sort.

Trippyking; kall deg heller metookongen, du. Snakk om venstrekultmoralisme.

TS: jeg forstår ikke hvordan du ikke skjønte at det sku komme masse folk som bygger selvtilliten sin på å fordømme andre. Føles ut som trolling; eller å bygge moralsk fundament for noe som ikke har skjedd ennå.
Sist endret av CBDbudbuddy; 28. august 2022 kl. 02:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette syns jeg blir helt feil. Som tripsitter passer du på hun under hennes tur, og har en slags dominerende rolle i å ivareta henne.
Med mindre dette ble pratet om på forhånd, virker det helt uetisk å ha sex med en person når vedkommende begynner å ture.