Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2184
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har lagt merke til at jeg depersonaliserer når jeg tar snus. Veldig merkelig vil jeg si. Har begynt å få dette av alt av rus og legemidler å alkohol. Men aldri av nikotin
Helt til nå
Noen som har opplevd det samme? At man føler seg helt uekte og alt rundt bare er blurr. Utrolig rart må jeg bare si
Hva tok du første gangen du opplevde depersonalisering? Kan det være et slags minne utløst av at du tar deg en snus? Eller kommer det sigende sammen med nikotinet i blodet? Har du prøvd å snuse nykter, uten noe annet innabords...?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kalles nikotinsjokk.. Ikke bruk alvorlige psykiatriske tilstander på normale ting.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hva tok du første gangen du opplevde depersonalisering? Kan det være et slags minne utløst av at du tar deg en snus? Eller kommer det sigende sammen med nikotinet i blodet? Har du prøvd å snuse nykter, uten noe annet innabords...?
Vis hele sitatet...
Har snusa i 3 månder. Aldri skjedd før nå
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kalles nikotinsjokk.. Ikke bruk alvorlige psykiatriske tilstander på normale ting.
Vis hele sitatet...
Men problemet er bare at jeg har snuser i noen månder og har bare følt det sånn den siste uken
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
snuset*
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Bytta snus? Endret snusvaner/tidspunkt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har snusa i 3 månder. Aldri skjedd før nå
Vis hele sitatet...
Siden du ikke gidder svare på de andre spørsmålene er du enten 1: mongo stein på noe annet og snusen har ingenting med det å gjøre, eller mer sannsynlig 2: det er nikotinsjokk og du tror av en eller annen grunn at det er det samme som depersonalisering.

Eller kanskje en kombinasjon?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trur det er andre problemer enn snus der as
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Siden du ikke gidder svare på de andre spørsmålene er du enten 1: mongo stein på noe annet og snusen har ingenting med det å gjøre, eller mer sannsynlig 2: det er nikotinsjokk og du tror av en eller annen grunn at det er det samme som depersonalisering.

Eller kanskje en kombinasjon?
Vis hele sitatet...
Setter en finger på at han er 14 år og ikke har peiling
Jøss da har jeg hørt det og.. Hva mener du med at du depersonaliserer? Kan nesten love deg at det ikke er depersonalisering du opplever.
Sist endret av Bluesky_; 26. april 2022 kl. 17:24.
Hvorfor all drittslenging? Tipper det trådstarter opplever er følelsen av for mye nikotin, men kanskje ikke på samme måte som nikotinsjokk.

Jeg havner ofte i en "ukonsentrert" og rar fase hvis jeg har snusa mye, drukket litt koffein og stresset litt. Det blir litt mye for kroppen og den tvinger deg til å roe ned litt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trur det er andre problemer enn snus der as
Vis hele sitatet...
har slitet med noe lignende men tror ikke nødvendigvis det er rusmidler som er skylden. kan være du prøver å finne svar på noe som kansje ikke har en konkret årsak
kan være kofein skjenner jeg får mer angst og "depersonalisering/dissisiasjon" (vet ikke nyaktig hva det er men føler alt er galt)

uansett så er mitt råd å ikke snuse begynte nylig selv men det ekke noe å holde på etterhvert skjenner du ingen "rus" av nikotin og du ender opp med en avhengighet som ikke gir deg mye
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nikotinsjokk i seg selv gir meg følelsen av å ha injisert noe bs de sekundene det står på.