Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3201
Fuck Mr. Plod!
Du har muligheten til å gå 10 år tilbake på internett, du beholder all kunnskap du har idag.


Ditt mål er å tjene mest mulig penger, hva gjør du?



Crypto, stocks og gambling er ikke tillatt.
Kjøper mest mulig smittevernsutstyr billig i bulk og venter.
2012 ... verden gikk under og jeg skulle hamstra:
  • Grafikkort.
  • Alt av elektronikk i lavere prissjiktet direkte fra Kina.
  • Kull, olje, gass, aluminium, zinc, nikkel, kobber.¹
Lvl 5 Taskenspiller
Jeg hadde ventet til 2021, solgt alt jeg eide + tatt opp heftig lån.

Og satset alt at på at Bodø-Glimt slo Roma 6-1
Sist endret av Dialogisk; 5. april 2022 kl. 13:45.
Tar opp lån og kjøper bitcoin for så mye jeg har mulighet til
lol. Husker så intervju med en Norsk supporter i Roma rett før kampen, som tvilende, men selvsikert i beste sendetid uttalte at han håpet på uavgjort.

Kan legge til at prisstigningen (KPI) fra 2011 til 2021 var 24,4 %, så kroner i banken ville vært en elendig investering.
Noen som vet hva oddsen var på Norge mot Armenia?
9-0 var ganske sterkt.
Kjøper mer eiendom. Også hadde jeg hatt Trond Giske i min hule hånd haha.
Sist endret av SmekeReven; 5. april 2022 kl. 14:28.
Lansert apps. Tiktok, tinder, snapchat+++
Ville også kjøpt så mye eiendom, Rolex, whisky, Nike og Supreme jeg kunne
Hadde betta alle pengene mine på at Leicester vant premier league 2015/16. 5000 i odds.
Jeg er kriminell så reglene gjelder ikke for meg. Tar opp lån og handler bitcoin som bare faen
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg er kriminell så reglene gjelder ikke for meg. Tar opp lån og handler bitcoin som bare faen
Vis hele sitatet...
Tøft
Ville kjøpt så mye russiske rubler som eg kunne
Går man akkurat 10 år tilbake vil prisen for en enkel bitcoin ligge på $4.91 i følge 99bitcoin.com. Bruker vi dagens kurs på USD (orker ikke grave frem valutakurs fra 2012 ) vil en dollar være lik 8.70 NOK. Dette betyr at med sparepenger hadde jeg hatt råd til å kjøpe ca. 8000 stykk for ~42 NOK per bitcoin. Gitt at jeg fortsatt bodde hjemme på denne tiden ville jeg ikke trengt penger til annet.

Når den første peaken kom 12.12.2017 ville jeg solgt med helt ut. En enkel bitcoin var her verdt ca. 145 000 NOK, så 8000 bitcoin ville gitt meg en profit på 1 160 000 000 NOK. Tror jeg kunne klart livet ganske komfortabelt hadde jeg satt inn disse pengene i fond eller eindom og levd på avkastningene.

Hadde jo såklart vært en ulempe ved at jeg måtte vente fem hele år før jeg kunne tjent store summer, men fotballresultater og liknende har jeg ikke styr på i hodet dessverre da jeg har null interesse for sport.
Sist endret av TheMildMildWest; 5. april 2022 kl. 17:37. Grunn: Format
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tror vel at da OP skrev "ingen crypto, gambling eller aksjer", så var poenget at man skulle finne på noe annet enn crypto, gambling eller aksjer.

Men ettersom vi gambler likevel, enten det er crypto eller fotball - hvorfor antar man at de samme tingene hadde skjedd? Er jo surt om du går 10 år tilbake i tid, investerer rubb og stubb i Bitcoin, og så finner ut at de samme tilfeldighetene som fikk Bitcoin til å slå an i "vår timeline" ganske enkelt ikke stemmer i den nye.
hadde blitt spåmann, såklart
Freaka ut venner og bekjente ved å fortelle de hva de kommer til å gjøre, evt se om det å fortelle de det ville forandra utfallet. Mulig jeg har sett for mye sci fi
Sist endret av Bothrops; 5. april 2022 kl. 17:58.
Bestiller en haug med Rolex
Sitat av robhol Vis innlegg
Tror vel at da OP skrev "ingen crypto, gambling eller aksjer", så var poenget at man skulle finne på noe annet enn crypto, gambling eller aksjer.

Men ettersom vi gambler likevel, enten det er crypto eller fotball - hvorfor antar man at de samme tingene hadde skjedd? Er jo surt om du går 10 år tilbake i tid, investerer rubb og stubb i Bitcoin, og så finner ut at de samme tilfeldighetene som fikk Bitcoin til å slå an i "vår timeline" ganske enkelt ikke stemmer i den nye.
Vis hele sitatet...
Idiotisk av meg å ikke legge merke til ingen crypto delen av posten. Sorry OP, legger meg flat her

Spennende tanke med at de samme tilfeldigheten kanskje ikke hadde inntruffet!
Stoppet meg fra å ha den ONS som ga meg barnebidrag i 18 år.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Det eneste jeg kan stille til noen form for berettigelse er å bringe dagens kollektive og felles vurderte kunnskap ti år tidligere i historien. Min egen gevinst i dette tilfellet er trolig den gave å være ti år tidligere ute i å redegjøre og motarbeide den grunnløse avgrunn vi har staket vår kurs mot, og det er et misjon (å nå tidligere omtalt avgrunn) vi i all fordømt fellesskap akter for allt i verden å ferdiggjøre koste hva det koste vil.
Sist endret av m0b; 6. april 2022 kl. 03:00.
Sitat av m0b Vis innlegg
Det eneste jeg kan stille til noen form for berettigelse er å bringe dagens kollektive og felles vurderte kunnskap ti år tidligere i historien. Min egen gevinst i dette tilfellet er trolig den gave å være ti år tidligere ute i å redegjøre og motarbeide den grunnløse avgrunn vi har staket vår kurs mot, og det er et misjon (å nå tidligere omtalt avgrunn) vi i all fordømt fellesskap akter for allt i verden å ferdiggjøre koste hva det koste vil.
Vis hele sitatet...
Bra ambisjon, men er du sikker på at ikke makten du har gjennom å "vite" vil gå til hodet på deg?

Hvis du husker på meg når du blir diktatorer og er keen på å teame opp så sitter jeg på det meste av det smittevernsutstyret Europa
kommer til å trenge så i tillegg til å holde dine hender rene vil det rulle et par 100 mill in på konto.
Gått fra min daværende kjæreste og latt være å flytte dit hun bor. Da ville jeg ikke endt opp med et liv hvor jeg sløste penger på tøys som rusmidler.

Jeg ville prøvd å konkurrere med Facebook.

Jeg ville gått inn i politikken og hatt et stort fokus på en grønn framtid, og å styrke politiet på en annen måte, samt. gjort det lettere å være rusavhengig, for å ikke snakke om tiltak mot diskriminering og rasisme. Gratis offentlig transport også.
Hadde solgt alt jeg eide og kjøpt antibac og munnbind i bulk fra kina for alle penga.
Bitcoin all the way.