Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1351
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en erfaren røyker, har et kake stykke med 2-300mg thc,

Hva kan jeg forvente ?
Hva burde jeg ha klart eller gjøre når jeg er skækk?

Hvordan skækk blir man?


Noen tips?
Tror det er lurt å ta halve kakestykket og se an det.

Vann, musikk og noe snavvel kommer du langt med

Det kan ta tid før du merker det.

Du blir mye mer skækk og mye lenger. Det blir omdannet i lever til en annen thc som er 11 ganger sterkere ellernoe. Og varer mye lenger.
Sist endret av Jerna; 3. april 2022 kl. 22:54.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en kikk på typiske doser her:
https://www.leafly.com/learn/consume.../edible-dosing

Tenk på edibels som et glass med vann du skal fylle opp, uten at det renner over. Begynn med en dose X mg.. Om ikke det virker, så tar du ikke X mg til, men ta X/2 mg i tillegg, og virker det ikke da heller, så ta X/4 mg.

Og husk at det kan ta lang tid før det virker. Når jeg trok det, så tok det nesten alltid nøyaktig 1,5 time, før det startet.
Tar ikke edibels lenger, da jeg følte det var vanskelig å dosere, og kunne bli ubehagelig, når man bommet og tok for mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er en erfaren røyker, har et kake stykke med 2-300mg thc,

Hva kan jeg forvente ?
Hva burde jeg ha klart eller gjøre når jeg er skækk?

Hvordan skækk blir man?


Noen tips?
Vis hele sitatet...
0,2-0,3 gram er mye, særlig for første gang. Ta halve stykket.

Ha avslappende musikk klar, hvis du blir «knocked out» så orker du ikke gjøre stort annet enn å ligge på sofa/senga med lukkede øyne mens du seiler avgårde.
Sist endret av Susannne Ufør; 4. april 2022 kl. 10:15.
Sitat av Susannne Ufør Vis innlegg
0,2-0,3 gram er mye, særlig for første gang. Ta halve stykket.

Ha avslappende musikk klar, hvis du blir «knocked out» så orker du ikke gjøre stort annet enn å ligge på sofa/senga med lukkede øyne mens du seiler avgårde.
Vis hele sitatet...
Var så dum jeg selv fyrte i meg opp i mot 1g første gang husker jeg.
Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt da
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Susannne Ufør Vis innlegg
0,2-0,3 gram er mye, særlig for første gang. Ta halve stykket.

Ha avslappende musikk klar, hvis du blir «knocked out» så orker du ikke gjøre stort annet enn å ligge på sofa/senga med lukkede øyne mens du seiler avgårde.
Vis hele sitatet...
Om det er snakk om antall mg THC-konsentrat og det er f.eks 70-80% ren THC, tror jeg ikke det går an å sammenligne det med 0.1-0.2g brunt/grønt?

Kan være jeg misforstår her nå da!
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det er snakk om antall mg THC-konsentrat og det er f.eks 70-80% ren THC, tror jeg ikke det går an å sammenligne det med 0.1-0.2g brunt/grønt?

Kan være jeg misforstår her nå da!
Vis hele sitatet...
Du kan ikke sammenlikne vodka med øl helt annen type alkohol i hver av dem

Neida, det måles i mg ren thc.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ganske ren thc i form av olje f. eks så er 2-300mg alt for mye. En sånn dose gjorde at jeg måtte holde meg hjemme fra jobb og da hadde jeg noe toleranse. Jeg hadde ca 3g med olje i brownies engang og den kunne fint deles opp i 16 deler og fortsatt var det for mye.