Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3156
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger noe som virkelig kan få meg ut av virkeligheten. Noe som får deg til å stoppe å tenke. Helst noe som du kan oppføre deg relativt normalt på men det er ikke så farlig.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD sopp dmt
Anonym bruker
"Tropisk Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger noe som virkelig kan få meg ut av virkeligheten. Noe som får deg til å stoppe å tenke. Helst noe som du kan oppføre deg relativt normalt på men det er ikke så farlig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor vil du stoppe å tenke? Noe i soppkategori kanskje
Anonym bruker
"Tropisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke lov å spørre om tips til rusmiddel her tror jeg pluss var det ikke nok å opprette en tråd? https://freak.no/forum/showthread.php?t=331006
Sopp osv gjør vell kanskje at man tenker enda mere? Iallfall der å da, mikrodosering er noe annet.
Anonym bruker
"Tropisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Sopp osv gjør vell kanskje at man tenker enda mere? Iallfall der å da, mikrodosering er noe annet.
Vis hele sitatet...
Ja sopp er en merkelig ting å foreslå i denne sammenhengen.

Ta deg en tekopp og et varmt bad og lær deg å ri gjennom vonde faser av livet uten å gjøre deg til rusavhengig.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja sopp er en merkelig ting å foreslå i denne sammenhengen.

Ta deg en tekopp og et varmt bad og lær deg å ri gjennom vonde faser av livet uten å gjøre deg til rusavhengig.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært rusavhengig og ble nykter. Ble ting bedre? Nei.
Å bruke rus som virkelighetsflukt er en sikker vei til varig rusproblem. Spill et spill, da tenker du veldig lite på andre ting. Jeg gjør hvertfall det.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Å bruke rus som virkelighetsflukt er en sikker vei til varig rusproblem. Spill et spill, da tenker du veldig lite på andre ting. Jeg gjør hvertfall det.
Vis hele sitatet...
Samme her
Storetrær
Lycke's Avatar
De fleste benzoene får deg som regel til å drite i de problemene du har/stopper tankekjør osv. Men hvis du vil ut av virkligheten så er vel høye doser av sopp/lsd evt. Changa som gjør det, men det er ikke å anbefale hvis du har det jævlig eller har lite erfaring med psykadelika.
Sist endret av Lycke; 21. mars 2022 kl. 03:24.
Anonym bruker
"Takknemlig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror noen her forveklser "stoppe og tenke" (tenke mer) med "stoppe å tenke" (tenke mindre, som er hva TS er ute etter).

Kratom?
Det er ganske klart at TS leter etter store doser Benzo eller Opiater.

Vil det hjelpe noen eller løse problemet? Tvert i mot, men det kommer til å føles sånn mens du er rusa.
Lær deg å takle problematiske livsfaser uten rus. Benzo og opiater bare skyver problemene forran deg.

Kan anbefale meditasjon. Sjekk om det er kurs i nærheten der du bor
Sist endret av Kirekzulu; 21. mars 2022 kl. 15:12.
Du oppfører deg nok ikke relativt normalt, men ketamin og k- hole stenger nok tankene ute
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har vært rusavhengig og ble nykter. Ble ting bedre? Nei.
Vis hele sitatet...
Samme her. Ting ble imidlertid enda verre når jeg konkluderte med at jeg like gjerne kunne fortsette å ruse meg...
Heroin, oxycodone eller Morfin + xanax. Heroin stopper tankene mest av de opiatene, men Oxy gjør deg langt mer «lykkelig».
Du dupper sånn halveis av og har masse kule drømmer i høye doser. Den fasen av rusen er veldig behagelig.

Denne komboen er farlig om du ikke har toleranse. Anbefaler ikke at du gjør dette men siden du spurte…

Du har veldig høy sjanse for avhengighet siden du høres veldig deprimert ut. Å prøve de drogene jeg nevnte er ikke så veldig psykisk avhengighetsskapende for folk med et bra liv enn mange tror, men om du har issues er det nærmest garantert at du blir hekta.

Jeg ville prøvd weed. Men igjen Cannabis kan være veldig skadelig psykisk for noen sårbare personer. Så lenge du ikke har noe psykose problematikk eller har noen med det I familien så er det ok å bruke som regel. Du vil ikke miste tankene dine på Cannabis men det kan gi deg en følelse av lykke og du vil tenke mer enn normalt, men dårlige tanker holdes på avstand og du bryr deg langt mindre om de som regel. Mange bruker det mot traumer og PTSD
Anonym bruker
"Hoppende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Subutex og høye doser Rivo/XanaX . Er så mye dårlig heroin i landet at da må jeg skyte masse
Anonym bruker
"Tropisk Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Subutex og høye doser Rivo/XanaX . Er så mye dårlig heroin i landet at da må jeg skyte masse
Vis hele sitatet...
Køyra på. Narkis til slutt med mindre du allerede er det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger noe som virkelig kan få meg ut av virkeligheten. Noe som får deg til å stoppe å tenke. Helst noe som du kan oppføre deg relativt normalt på men det er ikke så farlig.
Vis hele sitatet...
Fastlege, fastlege, å det fort.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Fastlege, fastlege, å det fort.
Vis hele sitatet...
Først sopp, så spill så fastlege? Dette får vell vedkommende avgjøre selv
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Først sopp, så spill så fastlege? Dette får vell vedkommende avgjøre selv
Vis hele sitatet...
Hæ?
Anonym bruker
"Fiendtlig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSD sopp dmt
Vis hele sitatet...
LOL,anbefaler for pokker ikke syre,sopp,dmt.Unner ikke folk den kjipe tankeloopen som kan oppstå.
Anonym bruker
"Bekymret Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er greia med at folk anbefaler benzo og opiater til folk som sliter egentlig? Høre ut som hjernevaska stonere som tror løsningen på alt er hasj.
Stikk til legen, de har som oftest peiling.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fordi benzo kan hjelpe deg med å komme tilbake i rutiner om man har plutselig opplevd en kjip endring i hverdagen istedet for å bare grave seg dypere ned. Men benzo krever litt "erfaring" for å bruke rett og burde følges opp jevnt og ofte med lege under bruk.
Anonym bruker
"Tropisk Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er greia med at folk anbefaler benzo og opiater til folk som sliter egentlig? Høre ut som hjernevaska stonere som tror løsningen på alt er hasj.
Stikk til legen, de har som oftest peiling.
Vis hele sitatet...
Det beste er å prate med noen som har peiling. Rus vil ikke gjøre noe bedre. Kan føles ut sånn der å da men på sikt vil problemene bare balle på seg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det beste er å prate med noen som har peiling. Rus vil ikke gjøre noe bedre. Kan føles ut sånn der å da men på sikt vil problemene bare balle på seg.
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke "ruse" seg selv om man bruker benzo en periode. Men Jeg har mere troa på å prate med noen og benzo samtidig. Alt ettersom alvoret såklart.
Hvis du tenker mye og vil tenke på no annet kan jeg annbefale sjakk,
ellers mange dårlige forslag her syntes jeg
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gloss Vis innlegg
Hvis du tenker mye og vil tenke på no annet kan jeg annbefale sjakk,
ellers mange dårlige forslag her syntes jeg
Vis hele sitatet...
Om du klarer å stoppe et MEGET NEGATIVT tankejør med sjakk så har du kanskje ikke så store problemer. Men ja er enig i at det er kanskje ikke bare gode forslag her.
BRAND ∞ STRONG
Alkohol, i store mengder.
Du må bare passe på å aldri slutte for da kommer du til tenke veldig.

..å selv om alt over stemmer har dette ikke vært et råd fra vindaloo.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gloss Vis innlegg
Hvis du tenker mye og vil tenke på no annet kan jeg annbefale sjakk,
ellers mange dårlige forslag her syntes jeg
Vis hele sitatet...
Sliter du med indre uro og tankekjøret er som værst, så ville dette neppe funket. For noen kanskje. Kommer alt ann på problemstillingen. Har man det så kjipt at mørke tanker tat overhånd er det å omringe seg med mennesker og ting som gir deg noe.