Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1051
Anonym bruker
"Vred Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
methaqualonum Fra wolf of wall street. Aka quaaludes


Lest at dem finnes i sør-Afrika, og India, stemmer dette?


Har sett en vendor lokalisert i USA har sånne, men kan være falske?


Effektmessig, hvordan er det? Og har det stor verdi på norske marked?

Vendoren har til ganske lav pris også 8$ pillen, noe som kan antyde dem er falske?

Bestilt fra utlandet før mange uten stopp, så tror det skal gå fint om jeg kjøper da.
ser ut som det har ganske greie "bensoeffekter" men ikke prøvd, meg bekjent så ble vel det ganske utfaset i 80 tallet, så de du ser er enten veldig gamle, eller mekket i en random lab, heller mere mot den andre, ganske "populært" i afrika, inda er jeg usikker, men forundrer meg ikke. av verdi på det norske markedet hadde jeg ikke sagt så mye, ut i fra min lesning hadde jeg heller kjøpt en kvarting med H..
Anonym bruker
"Vred Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
ser ut som det har ganske greie "bensoeffekter" men ikke prøvd, meg bekjent så ble vel det ganske utfaset i 80 tallet, så de du ser er enten veldig gamle, eller mekket i en random lab, heller mere mot den andre, ganske "populært" i afrika, inda er jeg usikker, men forundrer meg ikke. av verdi på det norske markedet hadde jeg ikke sagt så mye, ut i fra min lesning hadde jeg heller kjøpt en kvarting med H..
Vis hele sitatet...
Har lest litt om den nå, ser mange poster om den i benzo&opiat miljøet på Reddit, og da dem afrikanske som har logo av en ørn.


Men usikker på det du sier med benzoeffekt, pga i følge andres rapporter, så skal det være drit bra. Jordan Belfort (ikke Leonardo Dicaprio, men selve Jordan Belfort) satt jo å skrøt over quaaludes på en podcast.


Vurderer faktisk noe sinnsykt å bare bestille et par sånne fra utlandet.
bare å prøve å bestille, kan jo hende det kommer igjennom, værste blir vel bot/razzia, mtp bensoeffekt tenkte jeg på den sedaterende effekten, sedaterende samt hyptnotiske, bare lest litt trippraports, er jo bare å prøve å melde tilbake
Anonym bruker
"Vred Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
bare å prøve å bestille, kan jo hende det kommer igjennom, værste blir vel bot/razzia, mtp bensoeffekt tenkte jeg på den sedaterende effekten, sedaterende samt hyptnotiske, bare lest litt trippraports, er jo bare å prøve å melde tilbake
Vis hele sitatet...
Er en kompis av meg som mottar for 50% av varene. Så ingen konsekvenser får jeg, utenom å tape litt penger.
Er reseptlagt i Sør-Afrika. Man kan få kjøpt analoger som SL-164 på DNMs. Det skal visst ha benzo-lignende effekter, men også være euforisk.