Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2063
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Sitter nå isolert pga en jævla wienerschnitzel smittet meg med å gå ut etter påvist korona. Ja… samme det men så «får jeg ikke forlate huset» siden alle her vet jeg er korona positiv. Eneste jeg får til er å snike meg ut å røyket en J når foreldra har lagt seg.

Har egen etasje øverst i huset med bad, vindu, dusj osv.
hva er beste måten å få i meg hasjen på? Kan ikke akk bare fyre opp en J ut av vinduet på badet her heller akkurat.

Er også klar over edibles men vil oppholdemeg så lite som mulig på kjøkkenet. Finnes det noe måte å få tatt en liten oznak utenat det stinker tobakk og hasj i hele huset etterpå? Vil varm damp fra dusjen/kald dusj hjelpe noe? Takk for svar! Skrrrratnom!
Anonym bruker
"Sjuk Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har egen etasje øverst i huset med bad, vindu, dusj osv.
hva er beste måten å få i meg hasjen på? Kan ikke akk bare fyre opp en J ut av vinduet på badet her heller akkurat.
Vis hele sitatet...
det er akkurat det som er det beste. men en join er risky. fyller du ei bøtte med vann så klarer du å blåse ut hele trekket.
Anonym bruker
"Arg Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp tobakk og joints. Du kan ta noen pipetrekk med ren cananabis i dusjen samtidig som du tar deg en dusj. Ren brunt lukter minst, grønt fungerer også. Jeg pleier å "ghoste" hitsa, altså holde de inne frem til det ikke kommer synlig røyk når du puster ut, men man bør ikke gjør dette om man har kovid. Minimale mengder kontrollert røyk, damp, sjampo og såpe lukt. Evt noen små hits ut vinduet. Nøkkelen her er minimalt med røyk, altså veldig små mengder som du tar på et trekk, så tar du heller flere trekk om du ønsker mer.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pax 3 med en smokebuddy i tillegg til en overdimensjonert luftrenser. Da burde du være safe.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte kanskje prøve sugerør og glass-metoden. Man får hasjen til å brenne også legger man ett glass over og suger ut røyken inni glasset.
På stukeren med amf engang syns jeg det var en god ide og ha denne i bilen itilfelle jeg ble stoppet og skulle fjerne lukt.



Men denne kan jo komme til nytte nå? Tenker legge ett fuktig håndkle i døråpningen, sette på varmt vann så det damper noe jævlig, røyke ut av glasset, ta en dusj også spraye med den luftrensesprayen. Hva tror dere om det? Evt bedre forslag. Selve hasjen lukter jo ikke forjævlig, er når man blander tobakk lukta kommer/sitter.
Ta småe trekk som du klarer å kontrollere det vil si holde inne å klare å puste ut all røyk ut vinduet/ventilasjon. Slik røykte jeg når jeg bodde hjemme enda. Mekka alltid før jeg dro hjem så var det bare å ta småe trekk å puste det forsiktig ut vinduet elr i kjøkkenviften vist det er god ventilasjon.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja røyke under glass metoden er bra men pipe er best for da trenger hasjen bare være fyrt på i noen sekunder før du kan slokke. Så lenge du har vindu på badet bare lar du vinduet stå oppe over natta, dusjer etter røyking ikke mens du røyker for damp er vann som tyngre røyken ned og målet er at den skal sive raskt opp og ut av vinduet, spruter litt sjampo og godlukt rundt og lar vinduet stå oppe over natta.
Legg håndkle i dørsprekken som du sier så siver ikke lukta ut i de andre rommene

Ingen garanti for at foreldre som ikke røyker vil kjenne spor av lukta om de bruker badet dagen etter men best metode av utgangspunktet du har hvis du ikke klarer å vente noen dager med å røyke. Jeg tror jeg heller hadde spart greiene og fått nytt meg en feit en utendørs når jeg var fri
Skaff deg en vannbong (Ev. lag en tørrbong) og røyk rent. Kommer betydelig mindre røyk og lukt + du får en deiligere rus når du venner av deg tobakken =)
Hvor er rommet ditt? Når jeg røyket hjemme så skaffa jeg meg den beryktede maispipen hadde to lightere. En til å fyre opp med og en til å legge over brønnen. Det som lukter mest hasj er den røyken som siver opp av brønnen etter trekket. Og blåser det ut vinduet og så lenge jeg blåse med vindretningen så slapp jeg å krabbe på ytterveggen som spiderman for å få mesteparten av røyken ut, legg så utstyret i en pose og se om du får gjemt den bak persienner eller bak markisen
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor lage så mye styr? Røyk joint ut av vinduet. Hold jointen utendørs hele tida. Det enkleste er det beste.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere har alle gode forslag, men ingenting slår en subtil liten portabel vapeorizer med en smokebuddy

https://www.shady.no/manufacturers/smokebuddy

Også topper du det med en god luftrenser
Det du kan gjøre, kommer Ann på badet men du kan røyke foran avtrekksvifta

For mange år siden når jeg bodde hos foreldra mine, så hver dag nær jeg dusja omtrent så sto jeg oppå skittentøys dunken (var i stål) og røyka ut av vifta i taket. Gjorde det i flere år uten at noen merka det.
Lag et hull i en halvlitersflaske, klem en hasjbit til størrelse på en knappenål å legg den oppå en ferdigrøyk etter du har pumpa litt på den, før den inn i flaska å vent på en rødglødende klump, skru av korken og hit it, blås inn i en bærepose\søppelsekk om du vil unngå lukt, å knytt igjen posen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte kanskje prøve sugerør og glass-metoden. Man får hasjen til å brenne også legger man ett glass over og suger ut røyken inni glasset.
På stukeren med amf engang syns jeg det var en god ide og ha denne i bilen itilfelle jeg ble stoppet og skulle fjerne lukt.
Vis hele sitatet...
Dette er den beste måten å røyke hasj på uansett omstendigheter. Ingenting som får deg fjernere enn noen svære trekk med ren hasjrøyk. Jeg røyker tobakk til vanlig, så skader ikke å putte litt i jointen, men det funker liksom ikke. Må ha ren hasjrøyk. Bare rull en klump og tenn på. Den må brenne noen sekunder, varierer fra type til typer.
Det negative med denne måten er at innen du har funnet ut hvor lenge hasjen må brenne for at den skal gløde perfekt, så har du helt sikkert kasta bort litt hasj fordi det har brent for lenge. Men det er verdt det.

Man tar en liten spiker med flatt hode, og trer den gjennom et lite hefte eller blad. Stort glass oppå. Pleide å bruke sugerør før selv, men det er unødvendig. Bare løft på glasset og inhaler.
Eller beste rådet, ikke røyk. Er bare 10 dager og du klarer deg fint uten. Tenk hvor godt det blir når du fyrer opp.

Og skulle du ha uflaks å bli sjuk av korona å kan jeg love deg at du ikke orker å røyke.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Eller beste rådet, ikke røyk. Er bare 10 dager og du klarer deg fint uten. Tenk hvor godt det blir når du fyrer opp.

Og skulle du ha uflaks å bli sjuk av korona å kan jeg love deg at du ikke orker å røyke.
Vis hele sitatet...
Men jeg har jo corona…
Spis tjallen. Så er du stein og fin hele dagen, og om noen kommenterer det så skylder du bare på coronaen.