Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2325
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge kan rusen egentlig vare? Tidligere speed-runder jeg har hatt så har rusen alltid begynt å falme 6-7 timer etter sist inntak til tross for gjentatte redoseringer i løpet av kvelden, men nå er det 29 timer siden sist dose og jeg er like ruset som jeg var 2 timer inn i rusen, om ikke mer. Jeg våknet søndagsmorgen og tok første drop søndagskveld, usikker på dosering totalt men tre stk IV og enda en drop fra mandagsmorgen til mandagskveld også begynte jeg å bli trøtt og sliten, tok en benzo og dro hjem for å sove men lå fra klokka halv 2 til klokka 8 med tankekjør før jeg sovnet og våknet ferdig uthvilt klokka 10, også har jeg vært direkte speedet i hele dag og jeg klarer fortsatt ikke å se for meg at jeg skal klare å sovne snart Jeg har benzo så er ikke stress, jeg er bare veldig fascinert over at kroppen holder det gående såpass lenge etter sist inntak??
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du har bare tatt en shitload og kroppen trenger tid til å eliminere alt
Høres veldig Meta ut, dritkjipt å bli så våken så lenge
Sørg for å drikk vann, gjør deg selv en stor tjeneste du ikke angrer på
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man er uthvilt, ikke har særlig toleranse og tar speed av topp kvalitet skjer dette fra tid til annen. Det er utrolig mye utblandet og dårlig amfetamin at får man tilfeldigvis tak i knall vare er det lett å tro at det er metafetamin. Det er nærmest en aksept for ræva speed i Norge. Er det funk blir det godtatt og må man ta hestedoser blir det forklart med toleranse. Skikkelig god makka er jævlig potent og sitter lenge i kroppen, særlig ved dropping. Kanskje ikke et direkte svar på spørsmålet, men godt å få det ut.
Anonym bruker
"Reflektert Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vare i flere døgn siste gangen tok jeg speed tok jeg 1g iv og var ruset fra søndag formiddag til jeg sovnet natt til onsdag
Vanlig amfetamin 6 til 8 timer. Methamfetamin eller amf blandet med meth opptil 3 dager. Etter siste dose.
Sist endret av Sæd; 29. desember 2021 kl. 22:23.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg opplever er kanskje 3 timer med goodfeeling, etter det merker jeg antydninger til nedtur og justerer bare for å føle meg bedre et par timer før jeg evt justerer igjen.

Er dette pga at jeg tar for lite/små linere, eller er det sånn det funker?
Hører at andre ikke justerer så ofte på de samme varene.

Hadde glemt å ta med benzo nå sist og fikk ikke sove den natta. Men følte meg ikke spesielt speeda eller noe, følte meg bare generelt dårlig etter at jeg slutta og ta mer og gikk for å legge meg et par timer senere.
De som liker speed i min krets redoserer gjerne hver time.
Redoserte speed som om det var cola her , små linere typ 50mg . 1i timen ca . Enda mer vis jeg satt og gamet. Heldigvis kutta ut da hele grevet tok kvelden. Begynner og blø neseblod og vis jeg drar noe in på den ene siden kommer det ut klumper på den andre siden, så jeg mistenker etsehull oppi der. Det fikk meg til og kutte ut alt av pulver men faen for en hard lærepenge..
Sist endret av Sæd; 2. januar 2022 kl. 20:37.